Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 januari 2011, 12:50   #121
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jup, het is zoiets als elke keer weer hetzelfde commando te herhalen op je pc en te hopen dat het deze keer wel lukt. En met lukken bedoel ik niet het vormen van een regering, maar het echte doel van deze farce en dat is de NVA de stekker er laten uittrekken zodat ze hen de zwarte piet kunnen toespelen.

De NVA hapt echter niet en past de taktiek van de franstaligen toe. Eindeloos onderhandelen.
Volgens mij zit onze Morpheus hierachter.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 januari 2011 om 12:52.
E. Gidius is offline  
Oud 26 januari 2011, 13:10   #122
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Duidelijk is gebleken dat niet iedereen welkom was voor de betogers. Een man met een leeuwevlag werd gemolesteerd en zijn vlag verscheurd. Toen er nog meer leeuwevlaggen opdoken kreeg de driftige meute zin om te lynchen. Dat is allemaal op film vastgelegd en overal op het internet verspreid.

De naïeve studenten hebben als leerling-tovenaars een beest opgeroepen dat ze zelfs niet kenden, het beest van de Belgicistische haat tegen alles wat Vlaams en Nederlands is. Ik denk niet dat ze zich daar nog eens aan gaan wagen, maar als ze het nog eens doen zal het beest nog groter zijn en zijn haat nog duidelijker laten zien, en dat komt alleen maar tengoede aan de Vlaamse bewustwording.
Voor system komt dat neer op een succesvolle betoging.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 26 januari 2011, 13:56   #123
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat heeft men je nu al wel 50 keer gezegd, maar wat jij niet wil snappen is dat een verkozene een mandaat heeft gekregen van zijn KIEZER en niet van iemand anders. Het mandaat dat de N-VA heeft gekregen van zijn kiezer is NIET om "tot een compromis te komen".
als de N-VA bij monde van BDW dit verklaart trek ik al mijn kritiek op de N-VA in.
jogo is offline  
Oud 26 januari 2011, 14:17   #124
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
als de N-VA bij monde van BDW dit verklaart trek ik al mijn kritiek op de N-VA in.
Ik dacht dat de N-VA het nooit onder stoelen of banken heeft gestoken dat ze niet per se in deze regering wilden zitten, maar enkel maar als ze een minimum van hun doelstellingen kunnen verwezenlijken, nee ?
Oud 26 januari 2011, 15:02   #125
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik dacht dat de N-VA het nooit onder stoelen of banken heeft gestoken dat ze niet per se in deze regering wilden zitten, maar enkel maar als ze een minimum van hun doelstellingen kunnen verwezenlijken, nee ?
dat heeft een naam dacht ik 'intelectuele oneerlijkheid'.
jogo is offline  
Oud 26 januari 2011, 15:19   #126
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
euhm neen, dat heet nu net eerlijkheid. Weet u wat een voorbeeld van intellectuele oneerlijkheid is? In polls aanduiden dat u de vorige keer op NVA heeft gestemd terwijl dat helemaal niet zo is om te trachten de uitslag in uw voordeel te manipuleren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 26 januari 2011 om 15:20.
fox is offline  
Oud 26 januari 2011, 15:23   #127
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In beschaafde landen noemen ze dat democratie. De partij die de verkiezingen wint zet de bakens uit voor het regeerprogramma en zoekt indien nodig een paar medestanders die met de kruimels tevreden zijn. In dit land volstaat het dat een mini-partijtje met 9 zetels op 150 het been stijf houdt om elke dynamiek onmogelijk te maken.
fonne is offline  
Oud 27 januari 2011, 08:43   #128
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik zie een Mars op Mons wel zitten.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 27 januari 2011, 09:09   #129
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Duidelijk is gebleken dat niet iedereen welkom was voor de betogers. Een man met een leeuwevlag werd gemolesteerd en zijn vlag verscheurd. Toen er nog meer leeuwevlaggen opdoken kreeg de driftige meute zin om te lynchen. Dat is allemaal op film vastgelegd en overal op het internet verspreid.

De naïeve studenten hebben als leerling-tovenaars een beest opgeroepen dat ze zelfs niet kenden, het beest van de Belgicistische haat tegen alles wat Vlaams en Nederlands is. Ik denk niet dat ze zich daar nog eens aan gaan wagen, maar als ze het nog eens doen zal het beest nog groter zijn en zijn haat nog duidelijker laten zien, en dat komt alleen maar tengoede aan de Vlaamse bewustwording.
Yep! Deze morgen op de radio een kort interview met de naieve zoon Declercq. Op de vraag of hij er nu aan dacht om nogmaals een betoging te organizeren bleek het enthousiasme volledig te zijn weggesmolten. Hij haakt af. Wellicht heeft hij nu door dat hij de Francofonen en de Belgicistische vendelzwaaiers verleden Zondag een gedroomd cadeau heeft gegeven om er een 80 % francofone tricolore Brabançonnestoet van te maken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be