![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat tijdig genoeg aangevraagd wordt misschien wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zorg wel voor het eekhoornpak voor de eerste sessie. Wel een beetje oppassen dan dat je pluimstaart niet in de waxpot geraakt. [/nyns vreemde seksuele fantasieen]
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() What the heck?
![]() Ik ben dan niet thuis. Laatst gewijzigd door Duupje : 16 januari 2011 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *huilt zichzelf een plaatselijke overstroming*
Zelfs op het verkleedfeestje was er niemand in beren- of eekhoornpak. Ik heb geen vrienden ![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was wel een trolleke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die was nie eens lelijk en hij had geen puisten op zijnen neus!
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hij at veel te charmant zijn boterhammeke op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't gaat hier weer stevig offtopic eh. Tenzij we beginnen over eekhoorn met kale vagijnen.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zal dan maar vragen of die trol me wil waxen zeker?
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de opkomst van het internet kregen de vrouwen meer toegang tot sexfilms zonder gezien te worden door derde. De reclamejongens hebben hier handig op ingespeeld en de verkoop van scheermesjes en scheerzeep via de oksel en schaamharen doen stijgen. Daarbij komt dan nog eens dat de zwemkledij steeds kleiner is geworden en het als storend word beschouwd dat er schaamharen te zien zijn bij vrouwen. Dat vrouwen zich dus volledig kaal scheren op hun hoofdhaar na, heeft alles te maken met de verkoop van scheergerief en niet met hygiëne. Maar dit scheren heeft natuurlijk ook een ander gevolg. De schaamharen en okselharen hebben namelijk een natuurlijke functie. Evenals de andere haartjes op het menselijke lichaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nog geen schreeuwende en rood-ogige mensen over de vloer gehad? En is het dan echt eh... alles eraf. Want eh... om nog intiemer te gaan: wat ik me dan afvraag. Iedereen is anatomisch toch anders. Maar bij iedereen zijn dezelfde dingen behaard. Stel dat je een 'outie' bent of een 'ertussenin' en dat blijft aan je binnenste lippen of erger hangen... :-/ :-/ :-/ Ik kan me ook niet voorstellen dat je het wegkrijgt aan de binnenkant van de buitenste lippen? LOL, ook al is er dan -godzijdank!!- geen extra hoornlaag die zich vormt of god weet wat, toch lijkt het me een grote nachtmerrie om dat ongewenst van uiterlijk zien te veranderen. Ik bedoel... ![]() En jip, dat soort pijnlijke haren bedoelde ik... Dat heb ik dus op alle eh... dichtbehaarde plekken. Vanonder zullen ze bij mij sowieso stugger zijn, omdat ik het er telkens afscheer. Kan een product echt haargroei vertragen? Voor hoe lang dan? En hoe lang blijft het eigenlijk ontwaxt? Nu we toch al zo ver zijn aan het gaan: wat ik me altijd al heb afgevraagd: wat als je een bi of les-dame of vrouw op de tafel krijgt? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 januari 2011 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een electrisch apparaatje, maar dat geeft bij mij geen zijdezacht resultaat eigenlijk ![]() Uitgerekend van jou had ik overigens euh... kaalheid verwacht. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nee serieus, allez, ge wordt toch niet "blij" van waxen? ![]() 'k denk dat ne vent zo tijdens het waxen van de schaamstreek ook wel weinig blijheid vertoont zenne ![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Het duurt inderdaad een pak langer. Maar enkele factoren hebben me overtuigd: mijn (been - het enige dat ik durf te epileren) haar wordt anders merkelijk stugger, donkerder en dikker. Ten tweede heb ik eens een jaap uit mijn been gesneden met een nieuw scheermesje van een +10cm²... nog steeds een zichtbaar litteken. ![]() Epileren is pijnlijk, maar de pijn went heel snel en is het waard, vind ik. Enkel voor mijn oksels en beneden durf ik het echt niet proberen. Stel u voor dat er op de één of andere manier een stuk huid klem komt tussen die rollerkes. ![]() (Mezelf er al bijna mee gewurgd door mijn sjaal op te zuigen, maar dan slaat hij vanzelf af.) Wax moet je altijd opnieuw kopen, dat epileermachientje heb ik misschien al +5 jaar. Dat vind ik ook een groot voordeel. (En ik zie mezelf eigenlijk echt niet daarmee beginnen. Mij al kennende is alles gewaxed, behalve de plekken waar het moest. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, men zegt dat Westerlingen voor een kale vagijn zijn door de invloed van seksfilms. Preutse zielen zeggen dat seksfilms zodanig vulgair zijn dat er enkel kwaadaardige trends uit voortkomen (als onnodige plastische chirurgie of opgelegde kaalheid). Andere praktische zielen denken dat het is omdat de seksuele acties beter zichtbaar zijn zonder dat haar.
Wat er ook van zij, dit verklaart helemaal niet waarom men in de Islam het verwijderen van oksel- en schaamhaar sterk aanraadt in die mate dat sommige Moslims het bijna als een verplichting zien. Waarom werd bovendien schaamhaar zelden uitgebeeld in de Griekse en Romeinse Oudheden ? In de Islam is het onder het voorwendsel van hygiëne. Grote onzin, naar mijn mening bedacht door een oppervlakkige Muzelmangeleerde.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 januari 2011 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik heb gewoon ook nie het geduld om te beginnen epileren. Da's verdomd s�*�*i, en waarom zou ik dat in godsnaam doen? ![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook de hygiëne was toen wel een reden. Het was de enige manier om schaamluizen te bestrijden. Laatst gewijzigd door Jantje : 16 januari 2011 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() als man is het aangenaam koel achter de slip om er in de zomer getrimd bij te lopen
bij een vrouw de hele vagina kunnen voelen is nog aangenamer dan met schaamhaar erop |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |