![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kheb er ooit ene dat op zene boterham zien smeren, samen met jonge kaas en confituur. WAL-GE-LIJK!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toch lekker ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vis, vis, en nog eens vis. Jekkes. Vol graten en dat stinkt erger dan het paar kousen dat ik vorige maand voor het eerst sinds 2007 heb uitgetrokken.
God heeft duidelijk een vergissing gemaakt toen hij de zee volstak met dat vergiftigd, stinkend soort creaturen. Hij kan dat misschien goedmaken, en een nieuw soort gevogelte op de markt brengen.
Laatst gewijzigd door C2C : 16 januari 2011 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard, omdat het in mijn ogen logisch is dat ik niet ga beginnen juichen noch niet kan wachten om te proeven wanneer men mij hond, kat, aap, cavia, worm, eekhoorn, ... voorschotelt terwijl ik zag dat ze al vernoemd werden in deze draad. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tonijn in doosjes en gerookte zalm, OK. Zalm in doosjes al minder. Maar al die graterige vissen laat ik aan mijn vrouw. PS, ben jij misschien ook iets of wat kleurenblind, zodat je de graten slecht ziet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Hoezo? ![]() Ik weet niet goed hoe dat uit te leggen... Iets als een kotelet kan ik vreemd genoeg nog eten, met smaak zelfs. ![]() Wat bedoel je trouwens met dat ademen? Tandenborstel gebruiken? ![]() Hardgekookte eieren? Ik moet alles nog lezen denk ik... En die koolsoorten. Ooit een vriendje gehad die bij laag en bij hoog beweerde dat niet te eten, tot ik eens een stoofschotel bereidde. Hij heeft er met heel veel smaak van gegeten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het grootste punt is, en dat geldt volgens mij voor alles wat ooit geleefd heeft (behalve planten), dat je er niet mag bij nadenken (zeker omdat je ze levend eet ![]() Voor al die dingen geldt voor mij vooral: met zeer veel mate. Anders vind ik het ook maar verspilling. Ten andere eet je het niet omwille van de voedzaamheid. Oesters zijn daar misschien nog de uitzondering op, ik heb ooit ergens gelezen dat het één van de meest gezonde/rijke producten is? Maar bon, zoveel mis je niet met je allergie. (Moest je het willen, kan je dat ook ongedaan maken geloof ik hé? Of een pilletje nemen desnoods?) P.S.: Parasieten. Zo van die dingen die ook in je lijf kunnen groeien zo? Heu... ik voel me de laatste tijd nogal zwakskes. *slaat groenblauwgeel uit ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 januari 2011 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: en voor parasieten moet je geen schrik hebben. Van zo'n lintworm blijf je slank. ![]() Laatst gewijzigd door Steve_M : 16 januari 2011 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het is wel waar. Zelf ben ik ook niet gek van al die kant-en-klaar dingen. De dag dat er een soort "frietkot" met allerlei 'mama's keuken' gerechten om in de oven te schuiven komt die ècht naar de ingrediënten smaken, vind je mij in de rij.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mossels enzo eten plankton ![]() over de rest ga'k maar zwijgen denk ik ![]()
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiramisu.
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow, het gaat al over Japanse viespeukseks, mijn excuses
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bier!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat geeft ook een totaal ander beeld op "genieten van verse Calamares".
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling