Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2011, 23:07   #121
Yamael
Vreemdeling

Yamael's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Cesur insanlar cesur kararlar alırlar

Türkçeyi öğrenmek isterim. Güzel bir dil olduğu için.
Bana yardım ede bilirmisiniz?
Kijk, ik heb nooit gezegd dat ik Turks was noch dat ik in het Turks perfect kon spreken. Ik heb alleen maar gepleit dat Franstaligen niet eentalig konden zijn. Een bericht 100% in een buitenlandse taal schrijven is in tegendeel misschien niet een verstandige actie op dit stukje van het Internet...
Yamael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2011, 23:40   #122
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Juist naar Terzaken gekeken op Canvas.
Ze hadden het daar over de Brusselaars, zowel Nederlandstaligen als Franstaligen.

Nu bleek de conclusie van de reporter, dat niet enkel de Franstaligen, maar ook de Nederlandstalige Brusselaars met minachtig neerkijken op de rest van het land.
Ze zijn zelfs niet verlegen om te beweren dat Vlaanderen maar moet begrijpen dat het moet betalen om België te behouden en dat de Walen maar moeten aanvaarden dat ze zonder Brussel niets te betekenen hebben.

Is het nu eigenlijk nog de moeite waard om aan dat gewest nog aandacht te besteden, of kan de rest van het land het beter laten gaarkoken in zijn eigen vet?
Zou BXL zijn plan eens willen zien trekken met al die steuntrekkers daar ...lol
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 05:21   #123
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yamael Bekijk bericht

1) Kijk, ik heb nooit gezegd dat ik Turks was noch dat ik in het Turks perfect kon spreken.
2) Ik heb alleen maar gepleit dat Franstaligen niet eentalig konden zijn.
3) Een bericht 100% in een buitenlandse taal schrijven is in tegendeel misschien niet een verstandige actie op dit stukje van het Internet...
1) Dat is dan jammer. Ik had gehoopt dat u mij bij mijn studie zou kunnen/willen helpen.

2) Ik heb daarop reeds geantwoord dat ik wel degelijk niet weinig ééntalig Franstalige Brusselaars ken. Is dat mijn fout?

3) Op dit stukje van het Internet worden soms berichten in het Engels, het Frans, het Duits, ... gepost. Voor zover ik weet is Engels een buitenlandse taal. Waarom zou alleen dié buitenlandse taal mogen worden gebruikt?

Ik vind Turks gewoon véél mooier dan Frans, mooier dan Engels, en bijna zo mooi als Duits en Nederlands

Als het van mij afhing zou die taal nu reeds als mogelijke vierde taal op het programma van enkele scholen staan, na het Nederlands, het Engels en het Duits.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be