Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2011, 01:39   #121
pinarello
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Natuurlijk ken ik dergelijke malloten.
Maar voor zover ik weet citeren ze die onzin niet uit de bijbel.
De enige die dat doen zijn de getuigen en dat is geen erkende godsdienst denk ik.
2
Maar u vergeet er bij te vermelden dat ze zich met die uitspraken niet populairder maken bij de gelovigen in tegendeel ze krijgen een aversie van die uitspraken. En de homo's worden ook niet opgeknoopt.
Oud 10 februari 2011, 02:19   #122
Raymond.De.Koninck
Schepen

Standaard

Sharia for Belgium, Het schandaligste organisatie van België, een organisatie dat het westerse beschaving niet respecteert, niet in mensen rechten gelooft, die mannen zitten 400 jaar terug in de tijd op basis van mentaliteit. Was het vroeger hier niet ook zo dat men ziektes op de heksen ging steken, en dat die verbrand moest worden.

Wat ik vooral niet kan uitstaan aan Sharia for B. is dat het echt radicaal is, ze zouden criminele als Osama en Co, hun held vinden. Zoiets kan echt toch niet meer getolereerd worden in onze maatschapij. Ik vind persoonlijk dat er echt dringend nood is dat daar iets aan gedaan word.
Raymond.De.Koninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 03:36   #123
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
[indent]Meyrem Almaci (Groen!) noemde in het VRT-journaal de uitspraken van die organisatie wansmakelijk.
Meyrem Almaci, de hypocrisie in hoogst eigen persoon.
Of is ze al vergeten dat ze ooit MM weigerde een hand te geven in de VRT studio in aanloop van een politiek debat?

En nu komt dat hypociet wijf zich even voordoen alsof ze de verdraagzaamheid in eigen persoon is..

Laatst gewijzigd door daiwa : 10 februari 2011 om 03:37.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 08:15   #124
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
En dan vraagt men zich af, waarom rechts meer stemmen krijgt. Alsof de objectieve cijfers nog niet genoeg zeiden overigens.

Mijn mening is: op staande voet terug naar het midden-oosten. Daar zijn genoeg Moslimbroeders en -zusters waarover deze mensen zich niet druk over hoeven te maken.
Alle inkomsten ooit gekregen van de Belgische overheid mogen worden afgenomen, want een voorwaarde hiervoor zou integratie en constructief meewerken aan de maatschappij (en haar sfeer) moeten zijn. Daarvan is hier duidelijk geen sprake.

Itt onze huidige "acties" (even verhoren en onmiddellijk terug vrijlaten omdat ze klacht dreigen in te dienen bij het CGKR, dat zal het maximum zijn) zal dit tenminste nog een preventief effect hebben, en dat is er DRINGEND nodig.
Sharia4B heeft toch nooit subsidies gekregen van de Belgische overheid.

Het CGKR heeft klacht ingediend tegen S4B. Het gerechtelijk onderzoek is lopende.

Is dit een wedstrijd "om ter strafste zever"?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 08:25   #125
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sharia4B heeft toch nooit subsidies gekregen van de Belgische overheid.

Het CGKR heeft klacht ingediend tegen S4B. Het gerechtelijk onderzoek is lopende.

Is dit een wedstrijd "om ter strafste zever"?
Ik vraag me af hoe dikwijls onze champetters die filmkes moeten bekijken vooraleer ze een mening en/of een uitspraak kunnen doen.
Blijkbaar gaan parkeerboetes iets vlotter
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 08:35   #126
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
Wat ik hier verwacht is een ernstige publieke veroordeling door de islamvertegenwoordiging !

Maar het bljift daar stil !!
Het blijft daar niet stil

Citaat:
Het CGKR voegt dit toe aan het lopende gerechtelijk dossier tegen S4B.
Meyrem Almaci (Groen!) noemde in het VRT-journaal de uitspraken van die organisatie wansmakelijk. Ook andere moslimvertegenwoordigers roepen op de uitspraken te negeren.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20110209_064
Maar om dit laatste terug te vinden, moest ik veel on-line media openen.
Lees ook de reacties op moslim-fora
Oud 10 februari 2011, 08:37   #127
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb niet de tijd om alle online media te checken, maar het stond gisteren overdag reeds op Deredactie en DS-Online.
Op de redactie stond het, maar niet op DS-online.
Bij het nieuwsblad vond ik het ook, anders nergens.
Oud 10 februari 2011, 08:38   #128
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wat jammer toch dat daarvoor zo'n sheikh alweer moet tussen komen.
Ik zou het veel prettiger vinden moesten zo'n sheikhs en imams die uitspraken niet moeten doen. Maar in de wereld van die godsdienst is gewoon alles religieus gericht, zelfs afkeer kan niet spontaan worden geuit zonder er alweer de islam bij te sleuren.
Er komt nu reactie en het is weer niet goed.
Oud 10 februari 2011, 08:39   #129
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Of is ze al vergeten dat ze ooit MM weigerde een hand te geven in de VRT studio in aanloop van een politiek debat?

En nu komt dat hypociet wijf zich even voordoen alsof ze de verdraagzaamheid in eigen persoon is..
Wat is daar hypocriet aan?
Iemand weigeren een hand te geven is toch van een ander kaliber.
Oud 10 februari 2011, 08:57   #130
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Zolang ze geen concert organiseren is het goed.
Kijk, hier sla je echt de nagel op de kop.
Gisterenavond het journaal bekeken. En na het item over het proces tegen Blood & Honor en het aanhoren van de commentaar van herder De Witte , wachte ik vol ongeduld op een item over die Sharia4Belgium mafkezen.
Iemand daarover iets gehoord of gezien op het één journaal? Ik niet.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 09:11   #131
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
een godsgeschenk voor de vlaams nationalisten
want alle Vlaams-nationalisten zijn extreem-rechtse islamofoben?
Oud 10 februari 2011, 09:13   #132
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

volgens sharia4belgium gaan we allemaal sterven
dat is anders ook nog geen beetje een open deur in trappen
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 09:43   #133
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Zo heb ik het ook gezien...en geen journalistieke hond die daar ook maar heeft over gehikt...
Oud 10 februari 2011, 09:49   #134
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

We kunnen er beter eens mee lachen :
http://www.youtube.com/watch?v=m-mtH...eature=related
Oud 10 februari 2011, 09:54   #135
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Na Jan, Piet, Joris, Corneel, en ABBA is er nu S4B oftewel AZBA (AandachtZoekende BaardenAssociatie). Dit komt niet van mij maar van enkele Turken en Marokkanen in mijn facebook.

Mijn persoonlijke mening over die gasten? Een bende idioten! En behandel ze dus ook zo.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 09:56   #136
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Gisterenavond het journaal bekeken. En na het item over het proces tegen Blood & Honor en het aanhoren van de commentaar van herder De Witte , wachte ik vol ongeduld op een item over die Sharia4Belgium mafkezen.
Nope, not a single word.
Maar dat was te verwachten. Zeer slecht voor dé partij. Ik bedoel maar : je zet 'kameraden' niet in een verkeerd daglicht eh.
Slecht voor de kiesresultaten.
Oud 10 februari 2011, 10:00   #137
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
feiten hebben hun rechten ... filmpje dateert m.i. van een tijdje geleden (rond de periode van Debie en partner en hun wansmakelijke fratsen(daar haalde S4B dus hun inspiratie :s)) ... en toen heeft de VRT dit wel gebracht, dacht ik, heb het toen toch op een journaal gezien (VRT of VTM) ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:01   #138
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raymond.De.Koninck Bekijk bericht
Sharia for Belgium, Het schandaligste organisatie van België, een organisatie dat het westerse beschaving niet respecteert, niet in mensen rechten gelooft, die mannen zitten 400 jaar terug in de tijd op basis van mentaliteit. Was het vroeger hier niet ook zo dat men ziektes op de heksen ging steken, en dat die verbrand moest worden.

Wat ik vooral niet kan uitstaan aan Sharia for B. is dat het echt radicaal is, ze zouden criminele als Osama en Co, hun held vinden. Zoiets kan echt toch niet meer getolereerd worden in onze maatschapij. Ik vind persoonlijk dat er echt dringend nood is dat daar iets aan gedaan word.
Ik begijp die plotse "surprise" van de modale Vlaming niet.
Sharia for Belgium is desalnietemin een groep islamieten die, zoals het goede moslims past, hun ideologische opdracht willen uitvoeren en de sharia willen invoeren in Belgium.
Ik begrijp die heisa niet ivm Sharia4Belgium.

Het nazisme, de ideologische moslimcloon van het Westen, bestaat ocharmkes negentig jaar.
Iedereen weet dat als er morgen een miljoen nazi's binnengewandeld komen dat die gaan eisen dat al onze vrijheden worden afgeschaft, dat de joden, homo's en niet "gelovigen" worden vermoord, de vrouw als tweederangs kweekmachine wordt gebruikt enz....maar als de islam die al bijna vijftien maal ouder is en tien maal meer aanhangers heeft identiek hetzelfde doet dan zijn de westerlingen "verwonderd " en "begijpen ze het niet"....
Oud 10 februari 2011, 10:11   #139
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Is natuurlijk gepraat van fanatiekers. Eigenlijk zou men daar zelfs geen draad over moeten starten. Want hoe meer men dat soort mensen negeert, hoe beter.

Van de andere kant begint heel dat aandoenlijk gedoe over Morel na haar dood me ferm de keel uit te hangen. Het begin zelfs indecent te worden. Een illustratie van dit hysterisch gedoe stond er op de voorpagina (!) van Het Laatste Nieuws een bekentenis van Vanhecke dat ‘hij haar zo graag zag’. Wat kan ik daar nu mee? En dat ze begraven wordt in de Antwerpse kathedraal. So what? Heel veel vrouwen bevinden zich in een maar precies identieke situatie als Morel, jaar in jaar uit. Er zijn er tientallen die sterven elke jaar van deze ziekte. Ze zijn even moedig als Morel en dragen hun ziekte waardig in stilte zonder al die valse bombarie.

Laat ons aub ophouden met dit hysterisch bombastisch gedoe. Morel was zonder twijfel een moedige vrouw, maar niet moediger dan vele, vele andere vrouwen én moeders die na dezelfde pijnlijke en hopeloze strijd in de anonimiteit sterven!

Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 10:18.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:17   #140
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Is natuurlijk gepraat van fanatiekers. Eigenlijk zou men daar zelfs geen draad over moeten starten. Want hoe meer men dat soort mensen negeert, hoe beter.

Van de andere kant begint heel dat aandoenlijk gedoe over Morel na haar dood me ferm de keel uit te hangen. Het begin zelfs indecent te worden. En illustratie van dit hysterisch gedoe stond er op de voorpagina (!) van Het Laatste Nieuws een bekentenis van Vanhecke dat ‘hij haar zo graag zag’. Wat kan ik daar nu mee? En dat ze begraven wordt in de Antwerpse kathedraal. So what? Heel veel vrouwen bevinden zich in een maar precies identieke situatie van Morel, jaar in jaar uit. Er zijn er tientallen die sterven elke jaar van deze ziekte. Ze zijn even moedig als Morel en dragen hun ziekte waardig in stilte zonder al die valse bombarie.

Laat ons aub ophouden met dit hysterisch gedoe. Morel was een moedige vrouw, maar niet moediger dan vele, vele andere vrouwen én moeders die in de anonimiteit sterven!
Mogen mensen hun gevoel nog laten blijken ?
Het lijkt wel alsof u jaloers bent.
Morel was nu eenmaal een boegbeeld. Een boegbeeld van een voor jou verkeerde partij. So what ?
Maar als het kan troosten er komen misschien ook écht wel mensen naar jouw begrafenis als je ooit komt te sterven hoor. De krant zal je niet halen, vrees ik. Of wel. In zo'n klein rubriekje. Net zo klein als je reactie op het heengaan van een geliefd persoon voor velen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be