![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik stalk je tot de dood.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() komaan flick |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lachen zal u snel vergaan
Wanneer Pelgrim aan de slag gaat met die banaan ge weet hij is niet weggegaan Omdat hij het initieel niet kon halen Is hij er zijn vrienden bij gaan halen. Nu hangt ge zelf aan uw eigen rad en denkt ge aan wat komen gaat Wat gaat er toch gebeuren Hoor mij hier nu jammeren en zeuren Blijf weg met die bus Tec7 Er zijn toch andere manieren om mij aan het rad vast te weven Nein hangt te sidderen en te beven Pelgrim heeft wat gebeurd is nog niet verteerd Maar toch is hij vereerd, Ze heeft haar lesje nu wel geleerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pelgrim wou elke weekend op beeweg gaan
Nein, had dat zo niet verstaan Op een weekend is ze dan maar alleen naar t frituur gegaan. Frikandelen, bouletten, vlees geregen aan een stoksken, Stoofvlees en vol au vent, ragoezie , patat en loempia. Een hele wereld ging voor haar open Laat Pelgrim maar naar Maria lopen, In Lourdes , Compostella of Cantelberg nergens hebben ze zo een goede frietherberg. Lieve vrouw wat doe ik toch verkeerd Sprak Pelgrim tot Maria heel bevreesd. Ga heen en ga met haar een frietje steken, Als je moet komen geef ik wel een teken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ge een koord nodig hebt, pm me maar
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOOOOOOOOOL Herr Flick!!
Bij deze benoem ik u eigenhandig tot huisdichter van p.be ![]()
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL @ Herr Flick!
Zaaaaaalig! ![]() |
![]() |
![]() |