![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() alsof een visionair als K Dillen gewacht heeft met het woord onafhankelijkheid te gebruiken tot B er klaar voor was ... Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2011 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een echte natie in beweging wil zien moet je bijvoorbeeld naar Nederland of naar Catalonië gaan. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, heb je daar nog een bron bij?
Exact dezelfde bedenkingen maak ik me ook al een tijd bij het yuppie pseudoprogressief volkje in Antwerpen (zuid) dat graag met het wijsvingertje zwaait maar dat je nooit in mijn buurt zal zien. Deze culturo's zijn eigenlijk gewoon het spiegelbeeld van extreem-rechts racisme. Totaal geen enkele voeling met de echte wereld en de echte problemen. Ik ben er vrij zeker van dat ze het in mijn buurt geen twee dagen vol houden vooraleer ze weer terug gaan schuilen in hun eigen loft temidden van hun blanke middleclass cokesnuivende vrienden. |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij zou t via zijn fb hebben verspreid |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#130 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Wever moet het niet hebben van Linkse artiesten... en eigenlijk gewoon niet van alles wat "links" is. En eigenlijk ook niet van een groot stuk van het Franstalig grootkapitaal. Eigenlijk gewoon niet van de Franstalige Vlamingen... En eigenlijk ook niet van de Walen en de Franstalige Brusselaars. En ondertussen maar rollen en rollen in de ideologie van "wat we zelf doen doen we beter". Zolang die "we" maar niet te breed gezien wordt... Schitterend om lezen allemaal. Kom maar af met jullie cultuur en jullie levensbeschouwing het gros van de bevolking zal het uitspuwen als lauwe koffie.
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=UN36MSOH
Citaat:
![]() wel sterk van Luc Tuymans dat hij Bart toch ook gedeeltelijk gelijk geeft meteen. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat politici leiden ... en liefst op lange termijn democratie zal uitmaken of hij gevolgd wordt/zal worden VB heeft 25 jaar geleden op die manier onafhankelijkheid op de agenda geplaatst hoog tijd voor de volgende stap ! |
|
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is gewoon zo, en je zult het er moeten mee doen. Hereniging met Nederland is iets wat de meeste Vlamingen nù gewoon nog teveel afschrikt omdat het door België opgedrongen vijandbeeld t.o.v. de 'ollander' nog steeds te zeer in de hoofden geramd zit. Onafhankelijkheid zal m.i. wellicht een noodzakelijke tussenstap zijn om de ontbelging in de hoofden van de Vlamingen zodanig te laten evolueren. Zie maar hoe zelfs sommige hardcore separatisten nog steeds terug in hun schulp kruipen eenmaal een eventuele hereniging zelfs maar ter sprake komt.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bart heeft zich nergens bemoeit met de inhoud van de kunsten ! hij heeft alleen hun puur politieke manifestatie in de KVS bekritiseerd ! wie anders beweert liegt gewoon. kunstenaars kunnen toch niet verwachten dat ze politieke manifestaties mogen opzetten (nb met gemeenschapsgeld, en volgens getuigen echt wel gericht tegen één bepaalde partij) en dat daar dan geen politieke reactie op zou mogen komen ?!? |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat die marketing volgende politiek maar aan de traditionelen ik verwacht wel meer richtingevende input van politieke 'leiders' of zijn ze allemaal 'volgers' van de publieke opinie ineens ??? |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat me met rust. Ik wil met jou niets meer te maken hebben. Voor mijn part kun je gewoon naar de hel lopen. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Een Linkse Flamingant die niet meer gelooft in het eigen volk... we zullen hier alles gezien hebben op dit forum.
![]()
![]() |