![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dat dit de moderatie zo ontgaat..het gaat over gedrag op het forum, waar de moderatie toch grenzen moet stellen, het gaat niet over iemands mening maar virtueel gedrag wat ontzettend zenuwslopend, demotiverend, en irritant is.
|
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zien we of het klopt wat Sus beweerde : De strafpunten die mij -al dan niet terecht- zijn aangesmeerd zijn ook voor het merendeel afkomstig van één en dezelfde mod. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met een beetje geluk heeft iemand in alle consternatie het hoofd koel gehouden en screenshot'jes gemaakt, opdat men niet zal vergeten. Wat ik me in elk geval nog wel herinner, is dat moderator Akira pontificaal stelde dat er niet met privégegevens werd gestrooid omdat het e.e.a. schijnbaar al bekend was, of woorden van gelijke strekking. Diezelfde moderator heeft dan wat gezegd over ontopic reageren en ophouden met ruziemaken, en begon daarna driftig heel veel berichtjes te wissen. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld http://forum.politics.be/showthread....01#post5279901 |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) je post wordt verwijderd. Er is dan geen enkel spoor meer te vinden.Een post lijkt mij zowel het geheel van het bericht + de omkadering met je nick en avatar. Dat laatste is vergelijkbaar met een enveloppe. Stel dat de postbode telkens je brief uit de enveloppe haalt en enkel de enveloppe in je brievenbus steekt. Je zal dan vast van oordeel zijn dat de postbode er met je post vandoor is. Aangezien er in situaties 1) en 2) geen sprake meer is van 'een post', kan er ook niet naar gelinkt worden. Je vraagt bijgevolg om zaken die niet kunnen.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 24 februari 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et voila, 't is weer zo ver, Sjok heeft de draad weer gekaapt met dr eeuwige linkjes, bronnen bewijzen, citaten vragen, dit is OFF TOPIC!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Vind het principe van posts te wissen niet echt aangewezen, wordt onmogelijk om zo voorgaande situaties te controleren en dit leidt tot eindeloze disputen. Zelfregulering, eens wat minder op dat driehoekje duwen, kan iedereen ten baat komen, tegen het meeste wordt niets gedaan en het werkt de moderator(s) toch maar op hun zenuwen. Wat ik volledig kan begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is alsof je vraagt: "Hoe maakt u het?" en als antwoord krijgt: "Kwart voor half zeven". De man spamt alle draden vol, dus niemand wil nog aan "economie" doen. Ik zal het eens melden als ik heel veel tijd heb om het te onderbouwen. Daartoe zou ik echter zelf in al dat knip- en plakwerk moeten gaan knippen. Je kunt immers niet op één post reageren. Veel werk hoor! En als ik moderator was, zou ik ertegen opzien, een eventuele sanctie te motiveren: bij die man is dat heel veel werk.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb op de post van Akira geantwoord dat ik ten zeerste betwijfelde dat er geen probleem was met het rondstrooien van privé gegevens en dat ik haar aanraadde dit tenminste eerst met de geviseerde poster te dubbel checken. Mijn post en de voorgaande posten ivm overtreding van de privacy reglementen werden daarop gewist. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Sus de goedheid heeft de linken te geven, kunnen we zien of zijn bewering klopt : Wat een toeval. De strafpunten die mij -al dan niet terecht- zijn aangesmeerd zijn ook voor het merendeel afkomstig van één en dezelfde mod. En zonder uitzondering heb ik die strafpunten gekregen in discussies met één en dezelfde persoon,http://forum.politics.be/showthread....01#post5325101 |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echt, dat jullie jezelf zo hoog op hebben, onvoorstelbaar. kijk eerst eens naar jezelf en kom dan klagen over anderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |