Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2011, 19:53   #121
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Het is een gewoonte van ongelovigen om elke beweging de naam te geven van haar leider om deze beweging te verzwakken.

Beste,

Wij Moslims zijn geen Mohammedanen wij zijn Moslims. De Profeet Mohammed vzmh was de zegel der profeten.

Hij heeft de boodschap doorgegeven aan ons.
Mooie, fraaie boodschap, bent dr maar trots op!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:54   #122
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Respect? Voor zulk 'n walgelijke ideologie, ik denk er nog niet aan!

De aarde bestaat inderdaad uit verschillende culturen, als iedere cultuur 's aan zn eigen kant zou blijven en die walgelijke, mens- & vooral vrouwonterende cultuur zou belijden aan hunne kant vd wereld!
Ja oké sue me??? Als je er niet tegen kan? Watcha gonna do about it?

Wat ga je doen? Heh mensen afschieten zoals Hans Van Temsche?

Jij bent een gefrustreerde, walgelijke racist.

Respecteer de wet: Vrijheid van Godsdienst.

Vanwaar haal je het recht om zo te spreken.

Vanwaar deze hetze tegen de Islam. !!!!

De OPEC moet maar één weekje de aardoliekraan dicht doen en dan kan je paardestront gaan eten en klompen gaan kopen racistisce mens
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 20:01   #123
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja oké sue me??? Als je er niet tegen kan? Watcha gonna do about it?

Wat ga je doen? Heh mensen afschieten zoals Hans Van Temsche?

Jij bent een gefrustreerde, walgelijke racist.

Respecteer de wet: Vrijheid van Godsdienst.

Vanwaar haal je het recht om zo te spreken.

Vanwaar deze hetze tegen de Islam. !!!!

De OPEC moet maar één weekje de aardoliekraan dicht doen en dan kan je paardestront gaan eten en klompen gaan kopen racistisce mens
met dat soort ingesteldheid, zal je nooit iets gaan betekenen in onze west-europese samenleving. Je plaatst jezelf voortdurend buitenspel. So be it.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 20:01   #124
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik naar Iran moest gaan. Ik ben een rasechte Belg. Wat heb ik te maken met Iran. Ik hoop dan ook dat de moderatie haar conclusies neemt.
Moeten hoeft niet nee, maar om je ware, zuivere islam te kunnen beleven doe je best in 'n echt islamitisch land, in 't decadente, verdorven westen kunnen jullie enkel maar teveel blootstaan aan westerse verleidingen, bovendien staan bij ons de democratische wetten bóven die van jouw allah en dat is tégen de voorschriften van jouw allah aka moh in!
Citaat:
Wat bedoel je met "en al zeker U niet" Waarom zeker ik niet???? hahaha??? grappig???
Trek je conclusie, we zitten hier (nog) niet in 'n islamitische dictatuur!

Citaat:
Neen Belgie is een land waar de Islam geaccepteerd wordt als officiele godsdienst dus jij bepaalt noet waar ik de ware islam belijdt. Ik wil de ware Islam hier in Belgie belijden omdat in dit land heb je de vrijheid van godsdienst. Begrijp dit dan;
Da's 'n jammerlijk feit dat nog steeds rechtgezet kan en zou moeten worden!
Al was 't maar om onze democratie te beschemen en niet in 'n dictatoriale theocratie te zien veranderen, geen mooie toekomst voor ons nageslacht!
Want; indien die mooie islam van jou uitbreidt zál er weinig overblijven van die befaamde Vrijheid van godsdienst, dat ook is nl. 'n westerse uitvinding waar ze in islamitische landen nog niet over gehoord hebben, laat staan toepassen!

Citaat:
Weeral ik ben geen Mohammedaan. Wij zijn Moslims.

Stop met het geven van een verkeerde naam aan de Moslims.
't Is bij mijn weten nog steeds niet bij (onze) wet verboden om dat woord te gebruiken, noch 't woord muzelman, daar - en ik schreef dit al eerder - dit de officiele benaming is in La France en in España; musulman(e)!

Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 20:10.
Oud 22 maart 2011, 20:08   #125
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De OPEC moet maar één weekje de aardoliekraan dicht doen en .......
Ik heb dit gerapporteerd moor, je hoeft niet gefrustreerd te worden, in ons land geldt óók nog vrijheid van meningsuiting, blijkbaar heeft de vrijheid van religie, de godsdienstvrijheid, voorrang op de VvM voor U, voor mij iig niet!

De godsdienstvrijheid behelst nl. méér dan enkel maar dat U Uw godsdienst mag belijden, maar óók 't recht om van om 't even wélke godsdienst verschoond te blijven!

U bent onnodig grof, onbeleefd en onbeschoft, dat is nergens voor nodig, indien U en Uw islam sterk in de schoenen staan, kunnen ze tegen kritiek er moet en mág kritiek geleverd worden op religies, ook dát is onderdeel van onze vrijheden!

Indien U daar niet mee kan omgaan is Uw plaats inderdaad - zoals Zipper zegt - zeer zeker niet hier.

Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 20:13.
Oud 22 maart 2011, 20:09   #126
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
met dat soort ingesteldheid, zal je nooit iets gaan betekenen in onze west-europese samenleving. Je plaatst jezelf voortdurend buitenspel. So be it.
Maar weeral wat voor ne praat is dat?

Jij bepaalt niet wie zichzelf buiten de maatschappij zet of niet.

Jij bent geen leider van deze maatschappij.

Zelfs de NVA kan geen stempel drukken op Belgie.

Jij bepaalt niets. Ik zal de bal terugkaatsen naar u. Met zo'n racistisch ingesteldheid heb jij geen plaats in Belgie. Hier in Belgie heb je geen safeheaven voor neo-nazi's tenzij je van naam verandert en naar Argentina of Brazilie uitwijkt.

Met zo'n racistisch ingesteldheid namelijk het gebrek aan respect voor een wereldgodsdienst de Islam, dan vrees ik dat je een racist bent. En zoals Geert Wilders genoemd werd door de Obama-administratie dat hij geen vriend van de Verenigde Staten is zo ben jij geen vriend van Belgie.
Oud 22 maart 2011, 20:11   #127
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar weeral wat voor ne praat is dat?

Jij bepaalt niet wie zichzelf buiten de maatschappij zet of niet.

Jij bent geen leider van deze maatschappij.

Zelfs de NVA kan geen stempel drukken op Belgie.

Jij bepaalt niets. Ik zal de bal terugkaatsen naar u. Met zo'n racistisch ingesteldheid heb jij geen plaats in Belgie. Hier in Belgie heb je geen safeheaven voor neo-nazi's tenzij je van naam verandert en naar Argentina of Brazilie uitwijkt.

Met zo'n racistisch ingesteldheid namelijk het gebrek aan respect voor een wereldgodsdienst de Islam, dan vrees ik dat je een racist bent. En zoals Geert Wilders genoemd werd door de Obama-administratie dat hij geen vriend van de Verenigde Staten is zo ben jij geen vriend van Belgie.
Read my lips, ik heb respect voor GEEN ENKELE godsdienst.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 20:11   #128
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb niets ontkent. Jullie hebben de Nazi's ontslagen met behulp van de Marokkane, Algerijnen, Tunesiers en ook Senegalezen.

Er hebben zeer veel Marokkanen meegevochten met Franco. Dat heb ik niet ontkent.
Nee, hoezeer je ook probeert, het zijn de Amerikaanse en Engelse en Poolse en Canadese divisies die ons bevrijd hebben. Hoezeer je ook probeert de geschiedenis te herschrijven.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 20:13   #129
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb dit gerapporteerd moor, je hoeft niet gefrustreerd te worden, in ons land geldt óók nog vrijheid van meningsuiting, blijkbaar heeft de vrijheid van religie, de godsdienstvrijheid, voorrang op de VvM voor U, voor mij iig niet!

De godsdienstvrijheid behelst nl. méér dan enkel maar dat U Uw godsdienst mag belijden, maar óók 't recht om van om 't even wélke godsdienst verschoond te blijven!

U bent onnodig grof, onbeleefd en onbeschoft, dat is nergens voor nodig, indien U en Uw islam sterk in ede schoenen staan, kunnen ze tegen kritiek er moet en mág kritiek geleverd worden op religies, ook dát is onderdeel van onze vrijheden!

Indien U daar niet mee kan omgaan is Uw plaats inderdaad - zoals Zipper zegt - zeer zeker niet hier.
Wat heb jij gerapporteerd haha? Jij bent ook grof ? Heb jij je posts gezien alé jong, de omgekeerde wereld? Bekijk jouw posts alstublieft?????

Kritiek mag je uiten maar wel op een beleefde en deftige manier zonder iemand te kwetsen.

En kritiek mag je uiten zonder racistische uitspraken. Jouw kritiek daar zijn wij verstandige Belgen niet mee gediend. Kritiek op het Jodendom is daarentegen verboden anders ben je een anti-semiet.

Indien jij niet kan omgaan met Belgen die de Islam belijden dan is jouw plaats ook zeker niet hier.

Ik heb respect voor elke godsdienst en elke manier van leven. Ik ben e rmisschien tegen maar ik zal ze zeker niet gaan beledigen.

Ik zal het ook rapporteren.
Oud 22 maart 2011, 20:15   #130
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zal het ook rapporteren.
U doet maar, ik heb geen beledigende woorden naar Uw persoon geuit, enkel kritiek op islam!
Oud 22 maart 2011, 20:22   #131
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Moeten hoeft niet nee, maar om je ware, zuivere islam te kunnen beleven doe je best in 'n echt islamitisch land, in 't decadente, verdorven westen kunnen jullie enkel maar teveel blootstaan aan westerse verleidingen, bovendien staan bij ons de democratische wetten bóven die van jouw allah en dat is tégen de voorschriften van jouw allah aka moh in!

Weeral jij gaat niet bepalen waar ik ga wonen waar ik ga werken, waar ik ga leven, de Islam gaan ik ik schonen hier, Allah biedt mij tal van oplossingen voor elke kwestie in eender welke land. Wij staan misschien aan veel verleidingen maar wij worden ook meer beloond, oké als jij zegt dat die democratische wetten boven Allah staan dan zeg ik tegen je dat Allah boven alles staat en nog iets: heb respect voor jouw democratische wetten die jij zelf aan je laars lapt

Trek je conclusie, we zitten hier (nog) niet in 'n islamitische dictatuur!

Trek jij maar je conclusie wij zitten in een multicultureel land waar Walen, Vlamingen, Duitstaligen leven en waar Joden, Christenen en Moslims leven en atheisten die er niet tegen kunnen dat er nog mensen zijn die wel geloven ==> heb daar respect voor

Da's 'n jammerlijk feit dat nog steeds rechtgezet kan en zou moeten worden!
Al was 't maar om onze democratie te beschemen en niet in 'n dictatoriale theocratie te zien veranderen, geen mooie toekomst voor ons nageslacht!
Want; indien die mooie islam van jou uitbreidt zál er weinig overblijven van die befaamde Vrijheid van godsdienst, dat ook is nl. 'n westerse uitvinding waar ze in islamitische landen nog niet over gehoord hebben, laat staan toepassen!

Wat voor onzin zit je nu uit te kramen,als je je bedreigd voelt door de Islm hit me , sue me, Jij lapt zelf elke wet aan je laars:namelijk de wet op de vrijheid van Godsdienst, Democratie is geen westerse uitvinding vanwaar haal je dat? Heb je een glazen bol, dus volgens jouw gaat Belgie een theocratische land worden? Dit is VB-retoriek. Hoe kan een minderheid van nog niet eens 5 % de macht overnemen in Belgie????

't Is bij mijn weten nog steeds niet bij (onze) wet verboden om dat woord te gebruiken, noch 't woord muzelman, daar - en ik schreef dit al eerder - dit de officiele benaming is in La France en in España; musulman(e)!

Wij heten Moslims en niet Mohammedanen maar als jij je daar goed bij voelt om dat te zeggen zeg dat dan geen probleem maar wij noemen ons Moslims
Oud 22 maart 2011, 20:28   #132
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor, de Marokkanen verjoegen de Nazi's!
Vertel eens, waarom willen al die Rifbewoners naar Europa? Is het niet zo gezellig daar misschien?
Omdat jullie de dirty jobs niet aankonden

En ook omdat zij aangevoerd zijn door jullie.
Oud 22 maart 2011, 20:31   #133
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Doe eens normaal citeren, dan kan er ook op geantwoord worden.
Oud 22 maart 2011, 20:31   #134
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met zo'n racistisch ingesteldheid namelijk het gebrek aan respect voor een wereldgodsdienst de Islam, dan vrees ik dat je een racist bent.
Sinds wanneer is het verplicht om respect te hebben voor de ideologie islam ? Sinds wanneer is men racist als men daar geen respect voor heeft ?
Oud 22 maart 2011, 20:32   #135
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat jullie de dirty jobs niet aankonden

En ook omdat zij aangevoerd zijn door jullie.
Ze zijn dus - en komen nog steeds - tegen hun wil hierheen?

Dirty jobs, ja, da's 'n goeike. Die doen ze nog steeds in alle grootsteden van Europa, die 'dirty jobs'!

Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 20:33.
Oud 22 maart 2011, 20:33   #136
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Nee, hoezeer je ook probeert, het zijn de Amerikaanse en Engelse en Poolse en Canadese divisies die ons bevrijd hebben. Hoezeer je ook probeert de geschiedenis te herschrijven.
Ja maar de Marokkaanse divisies hebben ook meegeholpen

ERKEN DIT OP Z'N MINST
Oud 22 maart 2011, 20:35   #137
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ze zijn dus - en komen nog steeds - tegen hun wil hierheen?

Dirty jobs, ja, da's 'n goeike. Die doen ze nog steeds in alle grootsteden van Europa, die 'dirty jobs'!
Maar ik ben toch niet verantwoordelijk voor wat andere allochtonen doen, moet ik me daarvoor verantwoorden?

Als jij een probleem hebt met een internationale fenomeen begin op jouw eentje dan deraan? Probeer die illegalen eens weg te sturen?

Ga bij het VB en probeer dan die dinges tegen te houden.

Wat heb ik nu hiermee te maken?
Oud 22 maart 2011, 20:35   #138
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ERKEN DIT OP Z'N MINST
Er is er geen enkele in Belgie geweest, en gelukkig maar. In Italie wel. Daar heeft men een standbeeld opgericht voor de duizenden vrouwen die op beestachige wijze groepsverkracht zijn door zogenaamde 'bevrijders'.
Oud 22 maart 2011, 20:36   #139
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[...]
Hier in Belgie is geen plaats vor racisten. Iemand die tegen de Islam is en dit niet verstopt en openlijk racistisch is ik zweer het bij Allah als ik voldoende bewijzen heb ik zal die persoon zeker voor de rechter dagen. Dus whatch your mouth
Eerst had ik je ingedeeld bij Gods Grondpersoneel afdeling Allah.
Maar na deze uitspraak zit je in de categorie Maffia van Allah.

Zolang er nog geen sharia heerst zijn wij hier vrij om kritiek op de Islam te uiten. Alhoewel, desondanks kan het je soms de kop kosten (Theo van Gogh).

Dat het Mohammedanisme zich met het zwaard verspreid heeft (80 miljoen dode Hindoes tot op heden b.v.) ligt zo voor de hand: geen goede argumenten die mensen kunnen overtuigen en de filosofische diepgang van een wudu badje.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 20:43   #140
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ERKEN DIT OP Z'N MINST
WIJ ERKENNEN DIT; vooral in Monte Cassino.

Maar dat was 'peanuts' voor U, vertel dat die duizenden vrouwen, er staat nog steeds 'n standbeeld, opgericht voor die vrouwen!

Geschiedvervalsing.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be