![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De personen in kwestie zullen het trouwens meestal wel met mij eens zijn. Wat ze allen gemeen hebben is hun menselijkheid, met al wat dat inhoudt, en wat mij betreft, gelijke rechten en plichten. Maar verschillen zijn er wel degelijk, en veel meer dan enkel de huidskleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Truienaars: "e ras apoat"
Zeker weten...
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier wordt het allemaal aanschouwelijk uitgelegd: http://www.understandingrace.org/hum...ce_humvar.html En hier wordt het ook allemaal goed uitgelegd: http://www.eurekalert.org/pub_releas...SRD-071098.php Ik nodig u en bgf324 uit om beide links goed door te nemen alvorens verder te discussiëren. Laatst gewijzigd door drosophila : 30 maart 2011 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.maroc.nl/forums/het-nieuw...-degelijk.html Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 30 maart 2011 om 10:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had gevraagd om de links door te nemen. Laat gerust weten wat je er niet van begrijpt. Laatst gewijzigd door drosophila : 30 maart 2011 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Euh voor zover ik weet zijn mensen door een veel te smalle "flessenhals" gegaan zodat de genetische diversiteit veel kleiner geworden is. En dan spreken we van een flessenhals van een paar 10000 jaar terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Vervang "overleven" door "voortplanten" en ik ben het helemaal met hem eens...
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het loont ook de moeite om de herkomst van het verhaaltje van den dinges na te trekken. Het is veelzeggend dat het door een zekere Hellraiser werd gepost op het neonaziforum stormfront.org. Die geeft ook de bron van het verhaaltje: de racistische website uitkijk.net...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Bij de zwarten van Amerika kwam daar nog een "flessenhals" van een paar honderd jaren geleden bij...zie het verschil tussen de Amerikaanse en Afrikaanse zwarten..
![]() |
#131 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 30 maart 2011 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar het om gaat is dat verschillende groepen mensen bepaalde erfelijke eigenschappen bezitten, zoals huidskleur, maar ook kracht, verstand, uithoudingsvermogen enz voor deze of gene zaken. We zijn niet allemaal " gelijk ", wat niet wil zeggen meerder-of minderwaardig. Elke groep- of ras - heeft zijn eigen kwaliteiten, zwakheden én kwalijke trekjes... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Duitse herder kan dan wel een beest zijn die met gemak kleinere zwakke honden verscheurt, die beesten krijgen vanaf hun 8ste levensjaar al ouderdomskwaaltjes. Ook bij mensen zijn zulke verschillen te merken. Joden mogen dan over het algemeen lichaamelijk 'zwakker' zijn dan Ariërs, ze scoren op andere vlakken over het algemeen veel beter: http://home.kpn.nl/fm-ter-Horst/Nobelprijswinnaars.htm ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 maart 2011 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Andere honden krijgen ook ouderdomskwalen vanaf hun achtste. ![]() Citaat:
Ola pola...Joden lichamelijk zwakker? Waarom? Omdat men geen Jood vindt op de bouw, aan de band, in de mijn, in alles wat weinig betaald en zwaar labeur is? Intellectueel sterker? Omdat ze historisch veel meer bezig zijn met intellectuele beroepen dan andere kulturen en ideologiën? Men moet opletten met zulke uitspraken want volgens deze (foute) denklijn zou men ook statistisch kunnen bewijzen dat Belgofonen niet geschikt zijn voor beroepen die een netto meerwaarde creëren voor het BNP terwijl de helft eigenlijk Vlamingen zijn die hun taal zijn kwijtgeraakt. Maar terug on topic: inderdaad zijn er verschillen tussen bevokingsgroepen die in het verleden vooral door geografische redenen zijn geïsoleerd geworden. Men moet ziende blind zijn om niet te zien dat een "gemiddelde" ethiopiër genetisch meer geschikt is om afstand te lopen dan pakweg een "gemiddelde" italiaan. Dat zal echter niet meer zo heel lang duren omdat nu net die geografische isolatie wordt opgeheven. Vandaag blijft er enkel nog een ideologische isolatie over. Jood met Jood, moslim met moslim...niet omdat de anderen fysiek niet aantrekkelijk zou zijn maar vooral omdat enerzijds een vrouw met haar volle verstand niet kiest om voor de rest van haar leven als een hond behandeld te worden en omdat anderzijds een vrouw binnen die kultuur niet anders mag dan kweken met en ideologische geljkgestemde.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 maart 2011 om 07:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Mensen
Vergeet eens niet dat wij hier in dat kleine Belgie reeds verschillen met de Walen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zever in pakskes. Loze beweringen waar u misschien honderd jaar geleden nog mee wegkwam, maar vandaag niet meer. U zit hier gewoon wat racisten en neonazi's na te kwekken. En bijgevolg neemt u hun achterlijkheid over. Vindt u dat zelf niet erg?
Laatst gewijzigd door drosophila : 31 maart 2011 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |