![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() Mij is verteld dat vlees eten vreselijk inefficiënt is. Voor een kilo vlees moeten vele kilo's plantaardig materiaal gegeten worden.
En als vegetariër eet je planten zonder tussenkomst van beesten. Dit in gedachte hebbende: waarom zijn die volledig vegetarische nep-vlees vervangers twee keer zo duur als echt vlees bij mij in de supermarkt? |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila
![]() Dit weekend voor 1000 man gebarbecued. (4 stukken vlees per persoon: schel spek, worst, saté) ![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allez proficiat van de subforummaster veganisme persoonlijk eet ik niet voor lekker natuurlijk ik eet voor goed mijn eerste compliment moet ik nog krijgen Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2011 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlees is vlees De zogenaamde vleesvervangers zijn in werkelijkheid de proteïnenbronnen voor veganisten Veganisten spreken niet van vleesvervangers, dat is voor beginneling vegetariërs, die wel nog dierlijke proteïnen tot zich nemen, maar geen vlees meer. Plantaardige proteïnen zijn doorgaans net even duur als vlees. Tofu is goedkoper. Soja ook. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Super Moderator
|
![]() Beste,
In het subforum Koetjes en Kalfjes, is er ook ruimte voor een discussie over groenten. Een apart subforum lijkt me dan ook niet nodig. Pontifex. |
![]() |