![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1) In Amsterdam ben ik nog nooit in een schietclub geweest, maar ik vermoed dat het niet veel anders zal zijn dan in andere schietclubs.
2) Ik vermoed dat u zelf nog in geen enkele schietclub bent geweest. Citaat:
Citaat:
Er is gesuggereerd dat het een ex-militair was, maar dat was niet waar.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 24 april 2011 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is aan alle kanten een onverdedigbaar gebeuren. De feiten om de zaak heen spelen wel degelijk een rol, maar de onverdeelde aandacht die de media aan dit soort gruwelpraktijken geeft triggert naar mijn idee het genetische tijdbommetje bij de aanbidders van het militaire wapen. Misschien is het interessant om de achtergronden van Eric O. eens te vergelijken met die van boyo v.d.V.
Hier past verder zwijgen maar niet vergeten.
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 2) Wees blij dat het met een militair wapen is gebeurd => minder doden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 april 2011 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() 2) Inderdaad.
Ik heb in La Douce een eigen baan van 600 mtr ...... En ja ik ben van diverse verenigingen lid geweest, vandaar mijn wetenschap. Aan de precisie van de 1911 twijfel ik niet. Ik heb er zelf een gehad. Kon er op 40 meter een fles mee raken. De juiste munitie speelt hier ook een rol. Ik beoogde te zeggen dat het niet direct geschikt is voor binnenbanen gezien de schade aan de kogelvang. In mijn tijd mochten deze zware kalibers binnen niet gebruikt worden.
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .45 acp een zwaar kaliber??? Van welk materiaal was die kogelvang. Karton?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In het subforum "Europa" zijn een winkelcentrum, een knettergekke moordenaar en allerlei wapentuig klaarblijkelijk véél interessanter dan de EU. Geen wonder dat de antidemocraten hun wurggreep op de argeloze burgers langzaam maar zeker kunnen verstrakken. Zij zullen hun dictatuur ingevoerd moeten krijgen voordat zij de euro laten weg-inflateren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() @ FA
Nee, dat niet bepaald. Regelgeving (destijds op onze baan) van bijzondere wetten. In Amsterdam waren twee schietclubs waar wel met acp en de derivaten van de .38 geschoten mocht worden. Maar bij de kleinere, zoals die van ons, wilde men dat niet. Overigens, voor GKG hebben zein NL weinig mogelijkheden. Je kunt ze op een hand tellen. Een Bisleybaan is er al helemaal niet, behalve Harskamp. Maar daar kom je moeilijk op. Ik heb jaren geleden alles naar F gebracht.