Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2011, 23:42   #121
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Is dat een dreigement?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 23:45   #122
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Als dit standpunt inhoud dat anderen minder rechten krijgen vanwege hun geaardheid is dit voor mij gevaarlijke onzin.
Ik vind het standpunt van de islam tov homo's véél gevaarlijker.
Levensgevaarlijk zelfs!
Oud 20 april 2011, 23:51   #123
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaddyD Bekijk bericht
zijt ge ne homo dan?
Nee, en ik begrijp ook niet goed wat waarom je die vraag stelt.
Oud 20 april 2011, 23:54   #124
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Voel je je niet beschaamd, Sus? Ten minste beschaamd toch!?
Jij mag natuurlijk je eigen overtuiging hebben betreffende islam. Maar zo'n vergelijking maken en dan nog zo'n idiote uitdrukking schrijven!? Zo onbegrijpelijk, onmenselijk en onaanvaardbaar! Echt waar!

Het is een geschiedenis; geschreven of niet geschreven of hoe dan ook. Duitsers zijn op dit ogenblik noch mijn vijanden en noch jouw vijanden. Het is echt voorbij. Ik begrijp dat onze voorouders gestorven zijn tijdens de WOII en dat er nog veel oorlogen hebben plaatsgevonden behalve de WOII die men niet kan gans zijn leven herinneren om vijandig te blijven. Maar te zeggen dat de Duitsers zich destijds nog keurig gedragen hebben zelfs als je het met een andere oorlog vergelijkt of hoe dan ook; dat is te wild; ik meen het, Sus.

Je kan je gevoelens en je haat niet meer controleren. Je vergelijkingen zijn onverklaarbaar, onverantwoord, onbehoorlijk, oncorrect, boers, onnatuurlijk...

Ik wil geloven dat je niet begrijpt en niet beseft wat je zegt. Ik wil geloven dat er een klein druppeltje menselijkheid bestaat in je verstand. Ik kan niet geloven dat het mogelijk is dat iemand o.a. massamoorden van kinderen keurig kan heten. Ik herhaal; zelfs als je het vergelijkt met iets wat misschien miljoenen keren erger is. Maar kan het erger eigenlijk? Is het mogelijk (erger), Sus?

Zou je misschien 1 van die kinderen geweest moeten zijn!? ... of misschien de vader van zo'n kind om menselijker te kunnen redeneren? Wat verhindert je? Nee, ik meen het. Hoe is het mogelijk, Sus? Kun jij niet begrijpen, dat je je haat niet meer controleert? Kun jij mij overtuigen dat ik geen gelijk heb, dat ik echt aan het zagen ben, Sus Iratus.

Of wat heeft o.a. deze kind (Irak) gedaan, Sus? Waarom?

Waarom zijn jullie zo gruwelijk aan het redeneren? Waarom zijn er zo veel vuile en gewelddadige opvattingen in jullie verstanden? Waarom zoeken jullie geweld om met het geweld te beantwoorden? Dat doen jullie toch!?

Ben je ongelukkig, Sus? Zo ja, wat zijn de oorzaken ervan? Heb je je ooit afgevraagd of je echt gelijk hebt in je zelfanalyse?

Weet je het verschil tussen mij en u (in die zin)? Jij zoekt geweld om met geweld te beantwoorden. Ik zoek geen geweld, maar ik vind het. En een geweld zal ik nooit met geweld beantwoorden.

Eerlijker kan ik niet zijn Sus. Jij bent controle op je eigen verstand kwijt geraakt door je haat en niet door iets anders; zeker weten. Zoals reeds gezegd, hebben mijn voorouders ook veel verschillende vijanden gehad. Maar elke generatie moet volgens mij zijn best doen om het aantal van vijanden minder te maken; en niet het omgekeerde. Dat is pas een controle over je verstand.

Dat was het hoogste punt van de onmenselijke en idiote posten van jou dat ik ooit gelezen had. Voor mij is het al om het even hoe je mijn oprechtheid zal aannemen. Je verstand is een klassieke prototype van onmenselijkheid. Jijzelf zou perfect als étalon kunnen gebruikt worden voor de sociale wetenschappen om een asociaal gedrag te onderzoeken.
Kom, kom, u lijkt wel een Libelle columist, alhoewel dat nog grappig kan zijn.
U klinkt als een bekeerling, tot islam, uw goed recht maar kom hier geen lessen geven over wat islam betekent, en een kritische en scherpe houding is niet gelijk aan haat. Daarmee vervalst u de discussie; en geen klein beetje.

Dode kinderen zijn overal even erg en wraakroepend, u foto's hoeven echt niet hoor.
En ja, ik vind uw psychologische analyse van medeforummer Sus gezaag!
En hoezo zoeken wij geweld?

Maar on topic, het wordt tijd dat moslims zichzelf ontdoen van het juk van extremisten, waar wachten ze eigenlijk op? Hou een hoofddoekvrije dag!Nodig een homo uit, laat je zien met je ongelovige en ook homoseksuele medemens!
Verzet je duidelijk en openlijk, tegen wat dan toch misbruik moet zijn van de boodschap die islam volgens sommigen brengt...
Of is islam toch wat minder " vredelievend" dan beweert wordt?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 00:04   #125
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben psychiater.

Ik ben politieker.

Ik ben lid van bestuur van de Raad voor Integratie.

Jammer eigenlijk. Maar je weet het nooit.
Zeveraar...pas op, niet hysterisch worden hoor!
Citaat:
Zodra je land van start gaat?
Nog wat oefenen en dan begrijp je de finesses van m�*jn taal knul!

Citaat:
Zodra mijn land van start gaat. Dit is mijn land.
't Is niet jouw land, zal 't ook nooit zijn of worden, de liefde voor 'n handvol aarde van MIJN land zal jij nooit kennen, noch ik die voor jouw land.

Citaat:
Jouw land is het niet.
Daar kom je ooit nog wel achter!
Citaat:
Het is dus nieuws. Ik begrijp je niet. Eerst zeg jij (of je vriendjes) dat het geen nieuws is wat islam is, dan zeg je dat je de mensen hier bewust aan het maken bent van wat islam is.
*tegenstrijdigheden.
Nee, tuurlijk begrijp je me niet, dat komt omdat je de finesses van MIJN taal niet kent.

Ik schreef als commentaar op de OP dat dit geen nieuws was/niks nieuw onder de zon, daarmee bedoelde ik; dat dit soort dingen alledaags is voor aanhangers van islam, dat we al aan dat soort 'verrijking' gewend zijn en er zelfs niet meer van opkijken, dat er zelfs niet eens hoeft bij te staan uit wèlke hoek 't geweld e.d. komt, we wéten 't!

Citaat:
"De meesten" zijn dan voldoende om te doen wat je wil doen toch!?
Of wil je misschien God worden; zodat letterlijk iedereen in jou gelooft ?
Wablieft?

Daar snap ik nu eens niks van, wat heeft dat te maken met wat ik schreef; dat de meesten reeds weten welke 'verrijking' islam is?

Citaat:
Ik ben zo blij dat ik veel minder problemen heb dan jij. Mijn problemen kan ik veel gemakkelijker oplossen. Ik denk dat je een soort pechvogel bent. Kan ik je helpen misschien?
Ik heb geen problemen knul, ik ben mn eigen land niet hoeven 'ontvluchten', kan er altijd terug heen gaan áls ik dat zou willen tenminste, in tegenstelling tot jou...
Hoe in vredesnaam zou jij mij kunnen helpen, je kon jezelf niet eens helpen in je eigen geboorteland, zodat je naar 't land van melk & honing, t land waar je levenslang aan 't uitkeringsinfuus kan hangen, 't land dat jan & alleman die overgewaaid komt uit zandbakkistan kan afzeiken zonder dat de autochtonen ook maar 'n vin verroeren, of 'n schop onder die afzeikers, klagers, zagers, eisers, fratsenverkopers hun reet retour verkopen, moest vluchten!
Citaat:
Je wil dus dat de lampen branden!? Is dat niet hetgeen wat demagogen willen? Of wil je het echt niet, maar het zal gebeuren omdat het anders niet kan?
Hier snap ik ook geen fluit van, begrijp jij geen 'metafoor'?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 00:10   #126
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zeveraar...pas op, niet hysterisch worden hoor!

Nog wat oefenen en dan begrijp je de finesses van m�*jn taal knul!

't Is niet jouw land, zal 't ook nooit zijn of worden, de liefde voor 'n handvol aarde van MIJN land zal jij nooit kennen, noch ik die voor jouw land.

Daar kom je ooit nog wel achter!

Nee, tuurlijk begrijp je me niet, dat komt omdat je de finesses van MIJN taal niet kent.

Ik schreef als commentaar op de OP dat dit geen nieuws was/niks nieuw onder de zon, daarmee bedoelde ik; dat dit soort dingen alledaags is voor aanhangers van islam, dat we al aan dat soort 'verrijking' gewend zijn en er zelfs niet meer van opkijken, dat er zelfs niet eens hoeft bij te staan uit wèlke hoek 't geweld e.d. komt, we wéten 't!

Wablieft?

Daar snap ik nu eens niks van, wat heeft dat te maken met wat ik schreef; dat de meesten reeds weten welke 'verrijking' islam is?

Ik heb geen problemen knul, ik ben mn eigen land niet hoeven 'ontvluchten', kan er altijd terug heen gaan áls ik dat zou willen tenminste, in tegenstelling tot jou...
Hoe in vredesnaam zou jij mij kunnen helpen, je kon jezelf niet eens helpen in je eigen geboorteland, zodat je naar 't land van melk & honing, t land waar je levenslang aan 't uitkeringsinfuus kan hangen, 't land dat jan & alleman die overgewaaid komt uit zandbakkistan kan afzeiken zonder dat de autochtonen ook maar 'n vin verroeren, of 'n schop onder die afzeikers, klagers, zagers, eisers, fratsenverkopers hun reet retour verkopen, moest vluchten!

Hier snap ik ook geen fluit van, begrijp jij geen 'metafoor'?
Je niet gek laten maken hoor, geniet van Spanje!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 00:57   #127
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je niet gek laten maken hoor, geniet van Spanje!
Nee hoor lieverd, daar laat ik me niet gek door maken, ik heb al andere katten gegeseld in m'n leven.

Ik geniet van dit prachtige land, geloof me maar!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 07:25   #128
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Mijn bericht is perfect verklaarbaar.
Ok (= ik ben geen papegaai).

Citaat:
Weet u trouwens wat het belangrijkste verschil is tussen de Duitsers en de islam?
Ja. "Duitsers" een ethnische groep. Islam is een religie.

Citaat:
Ik zal meteen maar op mijn retorische vraag antwoord geven:
Een ritorische antwoord?

Citaat:
Het belangrijkste verschil is dat de Duitsers zich tot op de dag van vandaag kapotschamen voor wat er is gebeurd en er afstand van nemen en collectief schuld bekennen, zo erg zelfs dat het gewoon pijnlijk is om te zien hoe de Duitsers vandaag de dag nog steeds door het stof kruipen voor de wandaden van hun voorouders, terwijl zulks binnen de islam niet eens voorkomt.
Het is waar dat de duitsers; de nieuwe generatie, die geen "deelname" heeft gehad in massamoorden/genocide, op de dag van vandaag zich kapotschamen voor wat er is gebeurd. De andere generatie, die dus wel "deelname" heeft gehad in massamoorden/genocide, verklaren dat ze slachtoffers van demagogie waren, dat ze hun haat niet hebben kunnen controleren en dat ze daardoor tegen de "Joodse blood" vijandig waren ingesteld. Binnen de islam zijn er ook veel mensen die van de wanddaden van hun voorouders zich wel kapotschamen.

Citaat:
Géén afstandname, géén schaamte, géén schuldbekentenis, laat staan een collectieve.

Da's ook niet gek natuurlijk, als men weet dat het bekende islamitische suikerfeest de viering is van de eerste geslaagde karavaanroof -met de nodige moord en doodslag uiteraard, en verkrachtingen, en, en, enzovoorts- uitgevoerd door het lichtend voorbeeld voor alle moslims, de proleet mohammed, het zogenaamde zegel der profeten.
Ik spreek over je logica en over je idiote uitdrukkingen, jij probeert dat te verklaren. Ik zeg dat je je haat niet meer kan controleren, jij bewijst het en verstopt je dieper en dieper in je haat-wereldje. Ik post mijn oprechte mening over je logica, jij heet het een emotioneel gezwatel. Je hebt van jezelf een constructief model gecreëerd, die (dat model) ervan overtuigd is dat je gelijk hebt als je geen emoties hebt, dat je geen emoties nodig hebt, i.p.v. te begrijpen dat een mens dient emoties te hebben; je moet gewoon je emoties kunnen minstens een beetje controleren. Emoties zijn ook zoals kinderen. Het zijn mirakeltjes, maar je moet je emoties naar de juiste weg wijzen en een beetje controleren, net als je kinderen.

Citaat:
Maar goed, als u dat soort dingen allemaal niet weet, snapt u natuurlijk ook niet waar ik het over heb. Nu ja, het zij u vergeven, wellicht gaat het licht bij u ooit nog schijnen.
Vergeven?

Citaat:
Empathie is een ander woord voor inlevingsvermogen, de kunde of vaardigheid om je in te leven in de gevoelens van anderen.
Citaat:
Een gebrek aan empathie kan samenhangen met de eigenschap alexithymie. Gebrek aan empathie zou tenslotte ook gelden voor mensen met een zogenaamde psychopatische stoornis. Deze zijn schijnbaar in staat het zo te laten lijken alsof ze zich bewust zijn van de emoties van anderen, waarbij zij soms overtuigend de zorg of vriendschap tonen. Zij kunnen deze vaardigheid gebruiken om te charmeren of om te manipuleren, maar deze personen missen de cruciale gevoelens van sympathie of compassie, waar empathie vaak toe leidt.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Empathie
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 07:28   #129
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
...En hoezo zoeken wij geweld?...
Wij?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 07:29.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 07:36   #130
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Erg keurig ja, op een paar genocides na.
eind vorige eeuw hebben moslims het in Bengalen toch netjes overgedaan? 3.5 miljoen doden: hindoes en gematigde moslims.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 12:11   #131
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok (= ik ben geen papegaai).
Daar lijkt het anders wel op.

Citaat:
Ja. "Duitsers" een ethnische groep. Islam is een religie.
Nooit van de oemma gehoord zeker?
Citaat:
Het is waar dat de duitsers; de nieuwe generatie, die geen "deelname" heeft gehad in massamoorden/genocide, op de dag van vandaag zich kapotschamen voor wat er is gebeurd. De andere generatie, die dus wel "deelname" heeft gehad in massamoorden/genocide, verklaren dat ze slachtoffers van demagogie waren, dat ze hun haat niet hebben kunnen controleren en dat ze daardoor tegen de "Joodse blood" vijandig waren ingesteld. Binnen de islam zijn er ook veel mensen die van de wanddaden van hun voorouders zich wel kapotschamen.
Wáár zijn die mensen? Waarom wordt het suikerfeest dan nog altijd grootschalig gevierd als hét hoogtepunt, terwijl dat een viering is van de eerste geslaagde karavaanroof van moordenaar, krijgsheer en pedofiel mohammed? Waarom is er niet één film, documentaire, tv-programma e.d. uit de islamitische wereld afkomstig waarin ze zelf met die gruwelijkheden en misdaden afrekenen? Waarom zagen wij dat overal ter wereld, niet in het minst ook in de westerse wereld, moslims de straat op gingen om de aanslagen in New York, Londen en Madrid te gaan vieren zonder dat al die 'goedwillenden' waar u op doelt, die feestvierders ter verantwoording riepen en hun overduidelijke afkeuring uitspraken? Vanwaar de massale steunbetuigingen destijds aan het adres van Mohammed Bouyeri, de slachter van Theo van Gogh? Omdat ze zich kapotschamen misschien?

Citaat:
Ik spreek over je logica en over je idiote uitdrukkingen, jij probeert dat te verklaren. Ik zeg dat je je haat niet meer kan controleren, jij bewijst het en verstopt je dieper en dieper in je haat-wereldje. Ik post mijn oprechte mening over je logica, jij heet het een emotioneel gezwatel. Je hebt van jezelf een constructief model gecreëerd, die (dat model) ervan overtuigd is dat je gelijk hebt als je geen emoties hebt, dat je geen emoties nodig hebt, i.p.v. te begrijpen dat een mens dient emoties te hebben; je moet gewoon je emoties kunnen minstens een beetje controleren. Emoties zijn ook zoals kinderen. Het zijn mirakeltjes, maar je moet je emoties naar de juiste weg wijzen en een beetje controleren, net als je kinderen.
De islam heeft ons, de ongelovigen in het algemeen en het westen in het bijzonder, de oorlog verklaard - want ongelovig. Zolang u dát weigert in te zien, is een gesprek met u hierover niet mogelijk. Ik heb verder geen boodschap aan het emo-gezwatel van blinde nuttige idioten, jezushippies en aanverwanten die over 'haat' beginnen te leuteren terwijl ze geen flauw idee hebben waarover het gaat. Als u nu echt wilt weten wat haat is, dan raad ik u aan om die koran en aanverwante geschriften als de hadiths eens te lezen en de (on)logica daarachter eens proberen te begrijpen. En dat dient u vervolgens aan het gedrag van de islam en zijn volgelingen in het heden en verleden te koppelen. Wellicht gaat er dan een lichtje bij u branden, al heb ik daar een hard hoofd in.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 17:17   #132
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar lijkt het anders wel op.

Nooit van de oemma gehoord zeker?

Wáár zijn die mensen? Waarom wordt het suikerfeest dan nog altijd grootschalig gevierd als hét hoogtepunt, terwijl dat een viering is van de eerste geslaagde karavaanroof van moordenaar, krijgsheer en pedofiel mohammed? Waarom is er niet één film, documentaire, tv-programma e.d. uit de islamitische wereld afkomstig waarin ze zelf met die gruwelijkheden en misdaden afrekenen? Waarom zagen wij dat overal ter wereld, niet in het minst ook in de westerse wereld, moslims de straat op gingen om de aanslagen in New York, Londen en Madrid te gaan vieren zonder dat al die 'goedwillenden' waar u op doelt, die feestvierders ter verantwoording riepen en hun overduidelijke afkeuring uitspraken? Vanwaar de massale steunbetuigingen destijds aan het adres van Mohammed Bouyeri, de slachter van Theo van Gogh? Omdat ze zich kapotschamen misschien?

De islam heeft ons, de ongelovigen in het algemeen en het westen in het bijzonder, de oorlog verklaard - want ongelovig. Zolang u dát weigert in te zien, is een gesprek met u hierover niet mogelijk. Ik heb verder geen boodschap aan het emo-gezwatel van blinde nuttige idioten, jezushippies en aanverwanten die over 'haat' beginnen te leuteren terwijl ze geen flauw idee hebben waarover het gaat. Als u nu echt wilt weten wat haat is, dan raad ik u aan om die koran en aanverwante geschriften als de hadiths eens te lezen en de (on)logica daarachter eens proberen te begrijpen. En dat dient u vervolgens aan het gedrag van de islam en zijn volgelingen in het heden en verleden te koppelen. Wellicht gaat er dan een lichtje bij u branden, al heb ik daar een hard hoofd in.

http://www.huliq.com/1/74606/thousan...nocide-apology
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 17:39   #133
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo zo. Achtduizend handtekeningen maar liefst op een bevolking van zo'n 80 miljoen. Ik ben onder de indruk hoor.
Vooral omdat de Turkse overheid nog altijd niets in die richting heeft laten zien. Daar is het ontkennen van die genocide nog altijd de modus operandi, en dat is dan ook één van de redenen waarom er nog steeds geen gesprekken met Turkije over toetreding tot de EU zijn gevoerd.
Oud 21 april 2011, 17:55   #134
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanuit de westerse perceptie, en dat is de enige perceptie die in het westen telt en van belang is, bestaat er inderdaad géén gematigde islam, enkel een extreme.
Niet vanuit DE westerse perceptie; vanuit JOUW perceptie.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 17:59   #135
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En bevalt hier iets u niet: dan met gezwinde spoed wegwezen en nooit meer terugkomen!
Je hangt de ideologie aan : zwijgen en ja-knikken. Anders : zet aan.
Oud 21 april 2011, 18:06   #136
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Niet vanuit DE westerse perceptie; vanuit JOUW perceptie.
De perceptie van zichzelf en eigen cultuur en achtergrond verloochenende en kapotrelativerende westerlingen die aan het politiek correcte multikulvirus lijden, is van geen enkel belang en van nul en generlei waarde. Dat zijn geen westerlingen meer, maar hooguit een bende volksverlakkers en -verraders die bijgebolg op de steeds meer nakende bijltjesdag rekenschap over hun wandaden zullen gaan afleggen.
Oud 21 april 2011, 18:07   #137
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze mogen 't hebben sjok. nu is reeds te zien wát ze - in 'n paar decennia - ervan gemaakt hebben; 'n land waar ik niet eens meer wil wonen al zou ik ervoor betaald worden, 'n land dat met 'n sneltreinvaart richting 4de wereldland gaat, 'n land waar je mening zeggen 'racisme' is, 'n land waar 'vreemdelingen' (met de juiste ideologie) op de éérste plaats komen en eigen volk laatst, 'n land waar bepaalde boeken niet mogen uitgegeven worden door uitgevers en boekenwinkels bepaalde boeken niet willen verkopen omdat ze geschreven zijn door mensen van de 'foute' partij, vrijheid van meningsuiting; waar ben je gebleven?
'n Land van lamzakken, bange linxe lafaards, dhimmi's, islamgatlikkers en landverraaiers/collaborateurs die zelfs met beide handjes meehelpen om alles waar onze voorouders voor gestreden hebben teniet willen doen uit zelfhaat, zelfverachting, 'n land dat niet eens 'n regering ineen gefrutseld krijgt, 'n land dat steeds op de eerste plaats staat als 't gaat om dommigheid en achterlijkheid in te voeren en aan 't staartje bengelt qua vooruitgang!
'n Land waar 'sommigen' - wederom als je de juiste ideologie hebt - levenslang aan 't uitkeringsinfuus kunnen hangen zonder ooit wat bijgedragen te hebben.
Je herhaalt jezelfde dogma's.
Vertel me, welke ideologie je moet hebben om levenslang een uitkering te krijgen.
Ik ben benieuwd.

Citaat:
Hou 't maar, ik gun 't je van harte, samen met je troetsels, je vredelievende, tolerante troetsels die jou & Cº gebruiken als nuttige idioten, je achter je rug stevig uitlachen om jullie lafheid, want j�*; zo zien zij het; laffe bange, nuttige idioten!
Hoe weet jij dat zij dat zo zien? Of is dit nog een dogma?

Citaat:
...en tòch blijft 't MIJN land!
ONS land, SDX, van ons, van allen die het hebben helpen opbouwen tot wat het nu is.

Citaat:
De puinhoop zal óóit opgeruimd moeten worden, zeker weten!
Ja, zeg. Een puinhoop dat het hier is!
Oud 21 april 2011, 18:11   #138
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In DE Westerse perceptie bestaat dit niet.
Oud 21 april 2011, 18:12   #139
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hangt de ideologie aan : zwijgen en ja-knikken. Anders : zet aan.
Gasten die gastland en -bevolking beschimpen, vertellen wat ze moeten doen, en/of zich op enige andere wijze inlaten en bemoeien met binnenlandse aangelegenheden dienen inderdaad te zwijgen en van dankbaarheid vervuld ja te knikken. En als ze dat niet bevalt, dan sodeflikkerstralen ze maar lekker terug naar waar ze vandaan gekropen zijn.
Dat heeft u haarscherp in de gaten. Bravo!
Oud 21 april 2011, 18:14   #140
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
In DE Westerse perceptie bestaat dit niet.
In de Westerse perceptie is dit veel te weinig veel te laat. Bovendien is dit slechts een breuk van de ellende die de islam heeft aangericht.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be