![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U klinkt als een bekeerling, tot islam, uw goed recht maar kom hier geen lessen geven over wat islam betekent, en een kritische en scherpe houding is niet gelijk aan haat. Daarmee vervalst u de discussie; en geen klein beetje. Dode kinderen zijn overal even erg en wraakroepend, u foto's hoeven echt niet hoor. En ja, ik vind uw psychologische analyse van medeforummer Sus gezaag! En hoezo zoeken wij geweld? Maar on topic, het wordt tijd dat moslims zichzelf ontdoen van het juk van extremisten, waar wachten ze eigenlijk op? Hou een hoofddoekvrije dag!Nodig een homo uit, laat je zien met je ongelovige en ook homoseksuele medemens! Verzet je duidelijk en openlijk, tegen wat dan toch misbruik moet zijn van de boodschap die islam volgens sommigen brengt... Of is islam toch wat minder " vredelievend" dan beweert wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik schreef als commentaar op de OP dat dit geen nieuws was/niks nieuw onder de zon, daarmee bedoelde ik; dat dit soort dingen alledaags is voor aanhangers van islam, dat we al aan dat soort 'verrijking' gewend zijn en er zelfs niet meer van opkijken, dat er zelfs niet eens hoeft bij te staan uit wèlke hoek 't geweld e.d. komt, we wéten 't! Citaat:
Daar snap ik nu eens niks van, wat heeft dat te maken met wat ik schreef; dat de meesten reeds weten welke 'verrijking' islam is? Citaat:
Hoe in vredesnaam zou jij mij kunnen helpen, je kon jezelf niet eens helpen in je eigen geboorteland, zodat je naar 't land van melk & honing, t land waar je levenslang aan 't uitkeringsinfuus kan hangen, 't land dat jan & alleman die overgewaaid komt uit zandbakkistan kan afzeiken zonder dat de autochtonen ook maar 'n vin verroeren, of 'n schop onder die afzeikers, klagers, zagers, eisers, fratsenverkopers hun reet retour verkopen, moest vluchten! Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor lieverd, daar laat ik me niet gek door maken, ik heb al andere katten gegeseld in m'n leven.
Ik geniet van dit prachtige land, geloof me maar! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Ok (= ik ben geen papegaai).
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Staatssecretaris
|
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Banneling
|
![]() Daar lijkt het anders wel op.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.huliq.com/1/74606/thousan...nocide-apology |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral omdat de Turkse overheid nog altijd niets in die richting heeft laten zien. Daar is het ontkennen van die genocide nog altijd de modus operandi, en dat is dan ook één van de redenen waarom er nog steeds geen gesprekken met Turkije over toetreding tot de EU zijn gevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() De perceptie van zichzelf en eigen cultuur en achtergrond verloochenende en kapotrelativerende westerlingen die aan het politiek correcte multikulvirus lijden, is van geen enkel belang en van nul en generlei waarde. Dat zijn geen westerlingen meer, maar hooguit een bende volksverlakkers en -verraders die bijgebolg op de steeds meer nakende bijltjesdag rekenschap over hun wandaden zullen gaan afleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel me, welke ideologie je moet hebben om levenslang een uitkering te krijgen. Ik ben benieuwd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|