![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biedt de uitknop dan geen verlossing uit je lijden?
Citaat:
Citaat:
Mocht je dan toch 'iets' in je oog krijgen, bedenk dan dat je nog geluk hebt dat koeien niet kunnen vliegen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 mei 2011 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het weer is vandaag ook knudde, dus ik kan ook niet naar mijn buitenhuisje toe. Nee: dat valt niet mee. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() George Carlin - Religion is Bullshit: http://youtu.be/MeSSwKffj9o
Meer valt daar niet over te zeggen ... Ohja, hairygrrrrristus. Ik heb een zakenvoorstel voor je. Aangezien ik niet geloof in de almachtigheid, alwetendheid, enzoverder van een of andere onzichbare superheld (ik ben dan ook al veel ouder dan 8 jaar), zal ik - net zoals uw hond, kat, ... - hoegenaamd niet ter hemelen gezogen worden (of hoe werkt dat) bij het vergaan van de wereld en wat nog allemaal. Ik stel dus voor dat wanneer jij als rechtgeaarde gelovige ter hemelen gezogen wordt(?), ik ervoor zorg dat je lieve huisdieren een goede thuis krijgen hier op aarde (ik neem aan dat je net als de meeste mensen je huisdieren toch enige affectie genegen bent?). Dit kan voor slechts de luttele prijs van € 9,95 per maand* met een éénmalige aansluitkost van slechts € 199,95 **. bestel nog vóór 31/06/2011 en krijg 40% korting op uw aansluitkost EN 3 maanden GRATIS!*** * contract niet opzegbaar. het contract loopt vanaf de maand dat het contract ondertekend wordt tot "de dag des oordeels". ** aansluitkosen dienen betaald te worden per huisdier. Vraag naar onze verlaagde tarieven indien u meer dan 7 huisdieren tegelijk inschrijft. *** actie enkel geldig op 1 (één) ingeschreven huisdier per groep van 7 ingeschreven huisdieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet het, kerel! Lees maar op zijn site: Eerste atoomtheorie-actie - 1980/81 Ik heb toen mijn eerste atoomtheorie-actie gehouden onder de mensen, .... Vanuit dat hoogtepunt van mijn leven ben ik als het ware naar beneden gedonderd rechtstreeks de hoerenbuurt in Dat heeft ongeveer 3 winters geduurd.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 juni 2011 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En je zult er altijd blijven. De hemel is eeuwig en begint niet bij de dood. Ook ben je innerlijk in de hemel. Dat voel je met name als je gelukkig bent. Citaat:
Citaat:
Noch enig geblaf, noch enig gemiauw kan er meer bij. Citaat:
IK heb slechts een zorg: waar zal mijn nieuwe bijbel blijven als ik dood ben? Verder ben ik niet zakelijk ingesteld en heb daar ook een hekel aan en ook aan mensen die zo zijn. Nee; dat zijn niet de goeie lui die ik zoek. IK neem aan dat je zelf op je eigen kanarie zit en het beestje niet eens hoort piepen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die zal in het digitale limbo verdwijnen.
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te danken: Mijn goedheid is uit de oneindige bron der microkosmos.
Wat de wetenschap per abuis noemt: de singulariteit. Is in wezen en werkelijkheid aan de microwezentjes gebenedijd. Daaruit komt de ware democratie, die het volk nog apart moet leren. Want alleen maar leven uit eigen zinnigheid. Leidt alleen maar tot gebakken peren en op de blaren zitten. Mmm....wel off topic zie ik. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=igyn1...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Zometeen even naar het toilet... een paar ruimteschepen uitschijten.