![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok, laat ik het zo formuleren.
Geweld is niet altijd de oplossing. Ik stel me de vraag als iemand de lucht uit de banden laat en schoofzak klopt de persoon met de krik het ziekenhuis in, hoeveel schadevergoeding elk zal mogen betalen. Let op, ik praat dat vandalisme zeker niet goed. Ge moet met uw fikken van andermans zaken blijven.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 april 2011 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik wist ook niet dat die gasten van de next gereration zich verlagen tot wraakacties door bezitters van suv's anaal te penetreren met voorwerpen. Nu, alle gekheid op een stokje: als de overheid te laks optreedt, dan krijg je daar vroeg of laat de weerbots van. Ik hoop dus dat ze die gasten pakken, en doen betalen voor de vervanging van alle banden die vervangen moesten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Wel, ....
dat miijn SUV ten opzichte van mijn monovulume en bestelwagen: - minder verbruikt - kleiner is - milieuvriendelijker is - gemakkelijker pafrkeert En wat is nu de discussie? Hij ziet er wat stoerder uit? Hebben julllie een 'klein penissyndroom'? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Vreemdeling
|
![]() Het hoeft niet te verbazen dat uw wagen al links en rechts een deuk heeft gekregen in de stad: de omvang van een SUV maakt dat er al eens rapper iemand tegen rijdt of er een portier tegenaan slaat
Wat zijn dit nu van klote opmerkingen? Als ik rechtmatig geparkeerd ben, als fiat panda of SUV, moet er geen kat tegen me aanrijden en doorrijden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al jou je met een illegaal toestel rijden, dan is de enige legitieme reactie dat de flikken je arresteren. Maar vandalisme .... in een rechtsstaat ... ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() daar zit een grote fout in je redenering; we hebben geen rechtstaat...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is op zijn minst tijd vernietigd. Beeld je nu maar eens in dat die eigenaar van die SUV ergens héél dringend moet zijn om bvb medische redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Gedeputeerde