![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mooie wereld, die wereld van Artisjok. ![]() Laatst gewijzigd door Demosthenes : 29 mei 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB en iedereen in dit topic weet dat ook. Ze moeten echter acties als deze voeren omdat ze enkel via deze weg aan bod komen in de media. Dergelijke stunts van het VB zijn volledig de schuld van de linkse partijen en van de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je snapt er duidelijk niets van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat had ik hier al moeten weten. http://forum.politics.be/showthread....62#post5479362 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De acties van het Vlaams Belang laten aan duidelijkheid niets te wensen over
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er al 1 dode gevallen met dat gevaarlijk steekwapen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 30 mei 2011 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuw hoe u gaat aantonen op welke wijze een zakmes/nagelvijl een symbool is voor "aanzetten tot geweld" (zonder uzelf belachelijk te maken wel te verstaan). ![]() Waarschijnlijk zit u nu met uw mond vol tanden. Ik denk dat ik redelijk wat meer argumentatie heb om aan te tonen dat de Koran een boek is dat oproept tot geweld en bijgevolg verboden moet worden . Denkt u niet ? Bovendien, indien u belachelijke stellingen meent te moeten verdedigen zou u toch enig sarcasme moeten kunnen verdragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In die mate zelfs dat ik er medelijden mee kreeg. . In een rechtstreekse confrontatoe heb ik nooit een VB-er(van de op) zien afgaan . De VB-ers zijn zelfs dermate goed dat de N-VA er komt lobyen om er de volgende keer hun lijstrekkerslijsten mee te vullen . De mayonaise schijnt slechts licht te pakken. Dewever weet zeer goed dat zijn partij bloedarmoede heeft. Buiten hem is er niets , vandaar . ![]() Laatst gewijzigd door Demosthenes : 30 mei 2011 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Jij bent dus ook zo iemand die in een discussie ingebeelde meningen weerlegt.
Dat had ik hier al moeten weten. http://forum.politics.be/showthread....62#post5479362 Maak een dubbelnick aan en discussieer verder tegen je eigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() ecoterrorisme met pesticiden in Wetteren = democratisch protest
nagelvijl in Brussel = gevaaaarrrrrrlijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 mei 2011 om 19:09. |
![]() |
![]() |