![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijf je echt beperkt tot onbeduidende oneliners?
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijven de argumenten mijn beste.... Of hebt u er géén meer,tja dan bent u de enige niet aangezien de leden van uw clubje nagenoeg allemaal in hetzelfde bedje ziek blijken te zijn... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 2 juni 2011 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij bent u nét in het zesde jaar lager onderwijs aangekomen...
U wéét wel ,het clubje waar nog met een belgische driekleur gezwaaid wordt,al weten ze niet goed waar die kleuren dan wel voor staan... ![]() En nu mag uw mama uw neus komen snuiten aangezien de snottebellen blijkbaar al véél te laag zakken... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 3 juni 2011 om 00:01. |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Door de uitslag durven al de andere partijen plots geen regering meer te maken, hoewel ze langs alle kanten roepen om zonder de NVA verder te gaan, is er niemand die echt durft. Bende schijters. Peiligen? Wel, de peilingen zijn zo belangrijk dat men niet durft naar nieuwe verkiezingen te gaan, uit schrik een nog groter pak slaag te krijgen dan het laatste. Jammer genoeg komen er volgend jaar zowiezo gemeenteraadsverkiezingen, en de keuze van de kiezer zal duidelijk zijn weerspiegeling vinden, hoewel lokaal eigenlijk weinig te maken heeft met natkionaal, maar de kiezers zijn nu eenmaal wakker geworden he... Twee maal ongelijk dus voor jou. Volgende keer beter? I don't think so ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 3 juni 2011 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houden zo gast...... En nu rap naar de mama,want die snottebel begint wel erg laag te hangen...Een kwestie dat u uw matrozenpakje niet vuil maakt... Dát wil ik écht niet op mijn geweten hebben... En als u dan uw neus hebt mogen snuiten,vraag haar dan of ze meteen uw pamper wil verversen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even een andere draad aanhalen... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die andere draad zegt al genoeg over u pamperboy.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Helaba...waar leest u dat ik "overtuigd" ben van haar schuld? Ik geloof in haar schuld omdat de volksjurie gelooft in haar schuld ONDANKS harde bewijzen. Ik zal het nog eens anders formuleren: - gezien het feit dat de volkjurie overtuigd is - gezien dat het onderzoek volgens alle professionals in dit dossier eerlijk en grondig is verlopen - gezien er hier bij mijn weten geen enkele politieke dubbele bodem was ...geloof ik in haar schuld. Citaat:
of vergis ik mij? weet u meer?
![]() |
#134 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
my point exactly... ![]() Citaat:
vingerafdrukken op een exitline van een pilot chute? ![]() DNA? welke DNA? weet u meer?
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het feit alleen, dat er geen bewijs nodig is, om iemand tot dertig jaar gevangenisstraf te veroordelen, niet genoeg is om het systeem af te keuren, dan weet ik ook niet wat ik nog moet zeggen tegen u. En dan hebben we het niet eens over het feit dat je tegen de reden van je veroordeling niet eens beroep kan aantekenen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 juni 2011 om 01:21. |
||
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bijgevolg dus mijn diep medeleven wat uw situatie betreft... Als ik de eendjes in het park ga voederen zal ik eens aan u denken... Maar,let wel ,die eendjes verdienen uiteraard dat brood ,en dit in tegenstelling tot u... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
U bent helemaal niet verplicht om "iets" tegen mij te zeggen hé xeno... A/ Een beschuldigde kan perfect worden veroordeeld zonder harde bewijzen B/ een beschuldigde kan perfect schuldig zijn zonder harde bewijzen C/ Een beschuldigde kan perfect veroordeeld worden zonder harde bewijzen terwijl hij/zij perfect schuldig is In ons systeem heeft deze jurie, na een eerlijk proces, beslist dat C/ hier het geval was. Ik geloof dus ook dat zij het, in eer en geweten en in dit geval, bij het rechte eind hebben. U mag het daar niet mee eens zijn. In tegenstelling tot uzelf zal ik u daar niet op afrekenen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 juni 2011 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft met gerechtigheid alleszins niets meer te maken.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat ons dan weten hoe lang u op 'de Franstalige media' werd gedoogd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |