![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijden zijn veranderd sinds uw zoon gekruisigd werd... Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juni 2011 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Harrie is completely back in business
![]()
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik slaap heel goed de laatste tijd. Blijkbaar hebben mijn microwezentjes er geen probleem mee dat ik u op uw fouten wijs. Gezien ik wat (uche) zwaarde ben dan u (vergeleken op het fimpje) heb ik dan ook een pak meer microkabouterkes dan u, dus hun gezamelijk IQ ligt een pak hoger. Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 juni 2011 om 15:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, die grafiek is vlak helemaal bovenaan de schaal.
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er behalve een psychiatrische pathologie ook een ingrijpende gebeurtenis moet zijn geweest, de Fransen noemen dat een hapax existentiel: iets dat zijn denken helemaal overhoop heeft gegooid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel aan mijn atoomtheorie , gebaseerd op de heiligheid der Logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn al bezig dikke vrienden te worden: twee dictaturen beminnen elkander. En de paus heeft nog onlangs een klein miraakeltje verricht. Nog eentje en hij wordt heilig verklaard, dus nu rent ie de keukenmeid achterna. Alle rede om een bedevaartstocht naar Rome te ondernemen. Neem wel een paar extra sokken mee, anders gaan je voeten stinken onder weg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die is bij U zeer onder de maat, want ze ontkennen hun eigen bestaan, dus dan moeten ze wel volkomen krankzinnig wezen en dat kan komen door eigen druggebruik van Uwe persoon of al teveel drank, dat kan het ook wezen. Verder is het filmpje al van lang geleden en ben ik sindsdien weer aardig op gewicht gekomen. Citaat:
Want zonder deze werken de Macht en de Kracht alleen maar verwoestend, waar jij een duidelijk voorbeeld van bent. Een paradigma als het ware. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je wel, Mijn Zoon.
Alleen het woord: business, daar moet je heel voorzichtig mee wezen, want dat is heiligschennis in de nieuwe kerk. Ook de Engelse taal is daar niet zo geliefd. Verder vertrouw ik op jouw grote hulpe om de vijand aan te vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar moet ik bommetjes plaatsen?
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Sir, yes sir.
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je geen adressen van politici?
Kan je aanvragen op het kadaster.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet me eraan denken, ik moet nog eens mijn democratische verantwoordelijkheid gaan uitoefenen bij het huis van Bart Staes.
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was toen drie jaar en ik doorzag meteen geniaal/intuïtief hoe krankzinnig de wereld wel niet was. Ik zag robotten lopen op straat en ze riepen allemaal in koor: "Halleluja, leve de wetenschap". Hunne koppen waren van goud, dat wel, maar hunne borststukken waren van koper en hunne poten van ijzer en uit hunne kruis kwam iets van een gloeiende staaf tevoorschijn, telkens als hun linker arm schuin omhoog wees. Ook staken er losse draden uit hunne domme koppen. Heel vreemd en wezenloos keken ze Mij aan toen ze daar Mij als GOD en tevens Mens zagen lopen. Zoiets hadden ze zeker nog nooit gezien. "Doodt Hem!", riepen ze toen allemaal, maar ik rende weg en kon nog net ontkomen. |
|
![]() |
![]() |