![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten we dat emuleren? De witte Vlaming... wordt steeds gekleurder zonder of met zon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal even preciseren : Ik ben verantwoordelijk voor het betalen van de schade die mijn kinderen zouden kunnen veroorzaken. Citaat:
Citaat:
Er is precies nog veel werk aan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is er werk aan de Westerse cultuur... maar niet zoals u dit bedoelt, want uiteindelijk moogt gij uw pollen kussen.. dat je als vrouw op internet zit, er een mening op na mag houden, met de auto mag rijden, mocht studeren en voldoende eten kreeg om je fysiek normaal te ontwikkelen. Dat dankt u aan die cultuur waar u zich graag laatdunkend over uitlaat omdat u toch zo gecharmeert bent van een ideologie die als basis kan dienen om al die leuke dingen voor uw kleindochters af te schaffen! Niet dat u iets in de gaten heeft hoor, dat niet...u bent vooral " politiek corract" in uw strijd tegen discriminatie en racisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alice, je hoeft je eeuwige vooroordelen niet blijven herhalen. We weten al lang; als een allochtoon iets misdoet ligt dat aan zijn opvoeding, als een autochtoon iets misdoet dan weten we niet hoe dat gekomen is. Citaat:
Citaat:
Van welke ideologie ben ik gecharmeerd? (graag citaat met link) Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Ja, en ? Ik heb daar niemand gevraagd mijn hele familie op te vangen, en te onderhouden, noch om tempels te bouwen om mijn persoonlijk religie te kunnen beleidden. En ik heb niemand afgeranseld, bestolen of verkracht ook niet. Ik heb zelfs niet in hun gezichten gespuwd, en hun vrouwen uitgemaakt voor hoeren.
Stel je voor, ik betaalde zelfs mijn ticket als ik de bus pakte ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De deur uit , al die niet- Europese vreemdelingen. Zélfs bepaalde Europese vreemdelingen mogen de aftocht blazen, zoals bvb de Roemeense zigeuners, en andere grapjassen van die slag. Maar negers en arabieren mogen echt allemaal weg, en zo rapper hoe beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik vroeg het jou nog nooit, maar ik zou ook wel eens willen weten vanaf welk percentage men mag bepalen dat een bepaalde bevolkingsgroep bepaalde kenmerken & gedrag vertoont ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen hebben niets aan betweters van uw formaat wanneer het op meningen aankomt. Wie gebruikte de uitdrukking" witte Vlaam " en heeft het steevast over die Westerse cultuur doe blijkbaar de uwe niet is? Ik merk ook op dat je niet ingaat op mijn argument" dankzij dat Westen heeft u het leven wat u leidt". Liever verdedigt u een ideologie die aan uw leven zoals u nu heeft een eind kan maken. Dat maakt een discusie met u dus niet boeiend maar irritant, u gaat nooit in op wat essentieel is maar verlegt de discussies richting oeverloos gedraai. Wilt u nu in alle ernst beweren dat opvoeden los staat van cultuur? UIteraard niet. Denkt u echt dat kinderen in China, Pakistan, Indonesie, Egypte, Soedan, Vlaanderen of Saoudi Arabie dezelfde opvoeding krijgen? Opvoeding is altijd gericht op toetreding tot de wereld van volwassenen, maar wat dit is; daar zijn al zeer uiteenlopende meningen over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat u iets in de gaten heeft hoor, dat niet...u bent vooral " politiek corract" in uw strijd tegen discriminatie en racisme.En zo'n opmerkingen maak je ook tegen anderen. Dat is dus jouw niveau! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik beweerde : Alice, je hoeft je eeuwige vooroordelen niet blijven herhalen.M.a.w. Je beoordeelt mensen anders volgens hun afkomst. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of mag je alleen witte nazis beoordelen/veroordelen en geen bruine nazis ?
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 juni 2011 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 juni 2011 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerst vraagt u: Over welke cultuur laat ik mij graag laatdunkend uit? (graag citaat met link) dan schrijft u:Dit niveau van discussiëren, is dit typisch voor je superieure Westerse cultuur? En dan zou er een citaat met link gezocht moeten worden? 't Is straf, u geeft het hier zelf met de paplepel ![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk dat een witte of bruine nazi een misdaad pleegt uit ideologie. Maar dat moet je toch weer geval per geval bekijken. Je kan nooit beweren dat alle misdaden gepleegd door witte of bruine nazi's uit ideologische overwegingen gebeuren. Je kan ook niet beweren dat alle witte of bruine mensen opgevoed worden tot witte of bruine nazi's. Maar blijkbaar zijn er hier wel mensen die denken te weten hoe alle allochtonen opgevoed worden. En diezelfde mensen weten ook dat al hun misdaden voortspruiten uit die opvoeding. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 juni 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |