![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#122 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Eigenlijk heb je groot gelijk: het zou gerust meer mogen zijn. |
||
|
|
|
|
#123 | ||
|
Burger
|
Citaat:
Als er dus debatten worden georganiseerd, moeten we toch vaststellen dat ook een De Wever weinig uitgenodigd wordt en over dat nieuws: toen hij de spa achterna ging richting Nederland, werd hij toch aardig goed verzwegen door de journalisten, daar kunnen we het toch wel over eens zijn, hoop ik |
||
|
|
|
|
#124 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik denk dat het niet eenvoudig is om op TV te raken (tenzij je partij alle uitnodigingen systematisch naar je doorspeelt, cf. Morel). Zeker als je geen mandaat hebt. Als doorsnee Blokker is het gewoon onmogelijk, zelfs als zit je meer dan 10 jaar in het parlement. Voor een doorsnee N-VA'er idem dito. By the way, als je de kwaliteit van een politicus afmeet aan het aantal keer dat hij/zij op TV mag, dan is Freya met afstand de beste. NOT |
||
|
|
|
|
#125 | ||
|
Burger
|
Citaat:
er werd door zorroaster gesuggereerd dat het vlaams blok enkel maar de drie tenoren op TV wil, mijn mening is dat het vlaams blok niet de kans krijgt om andere mandatarissen naar debatten te sturen, net zoals de nva die kans niet krijgt, is mijn pointe nu duidelijk? |
||
|
|
|
|
#126 |
|
Lokaal Raadslid
|
Over Marie-Rose gesproken:
Persmededeling 19 mei 2004 Campagne Marie-Rose Morel:de waarheid heeft haar rechten Vele N-VA-ers hebben me na mijn overstap gecontacteerd met de vraag of ik campagnemateriaal voor hen had. Die mails waren aan mij persoonlijk gericht, en ik ben aan het Vlaams Blok gaan vragen of dit kon. Zoals beloofd aan N-VA bij mijn vertrek heb ik NIEMAND meer gecontacteerd van leden of militanten, op geen enkele manier. Al deze mensen hebben ZELF met mij contact opgenomen. Ongelofelijk dat N-VA blind blijft voor het ongenoegen bij zijn eigen achterban en de schuld voor de malaise in de schoenen van het Vlaams Blok schuift. De waarheid heeft haar rechten. Ook van iemand die voor het Vlaams Blok koos. Marie-Rose Morel Bovenstaande persmededeling dateert van 19 mei en is ondermeer terug te vinden op de site http://vlaamsbelang.org. De week hierop ontvangen alle N-VA leden een brief van de welkomgroep gedatteerd op 24 mei met de vraag om over te lopen, getekend door jawel... Marie-Rose Morel. De waarheid heeft inderdaad haar rechten MRM.
|
|
#127 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#128 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
WEL WEL , ik verwijs naar de allereerste post. een leugenachtige trien die blijkbaar nog zou liegen op het graf van haar moeder ... bedankt voor deze info ! de zoveelste ACHTERBAKSE LEUGEN SCHUUN OP HAAR PLAATS ! |
|
|
|
|
|
#129 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Maar eigenlijk ging mijn bericht daar niet over: nu de kartelgangers zien dat hun samenraapsel hoge scores behaalt in de peilingen (hoewel, zo'n spectaculaire stijging is 27% niet), komen ze af met de frase: alsof het mij wat kan schelen of jij al dan niet voor de CD&V zou stemmen... . Dit is een vorm van arrogantie... . |
||
|
|
|
|
#130 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
trouwens geen antwoord op dit: Citaat:
|
|
|
|
#131 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Mensen die zo'n betiteling gebruiken zijn inhoudelijk meestal zwak (en van het Vlaams Blok, waarmee ik niet wil gezegd hebben dat die twee - noodzakelijk - een verband hebben) |
||
|
|
|
|
#132 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#133 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Wat ik deze middag tijdens de herhaling gezien heb is dat marie-rose morel een zeer degelijke indruk maakte, maar ook dat Luc Alloo een zeer arrogante indruk maakte door zijn manier van subjectieve vraagstelling.
Wat het telefoongesprek met Bart de wever betreft, ik zie helemaal geen reden om die persoon, na het horen van zijn gesprek met marie-rose, te gaan verheerlijken omdat hij het fantastisch gedaan heeft ??? Dit was en gewone convertatie waarbij niemand iemand op zijn plaats gezet heeft!! Meneer de wever is duidelijk verontwaardigd dat marie-rose is over gelopen van zijn partij naar het VB en over het feit dat zijn affiches zogezegd zouden overplakt zijn met die van marie-rose. Als hij telkens zo gaat wenen, zal hij nog veel zakdoekjes mogen kopen denk ik, want er zullen ongetwijfeld nog leden bij de nva weggaan.
|
|
#134 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#135 | ||
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
En omdat hij dat consequent heeft geweigerd, wordt hij nu door diezelfde Blokkers een postjesjager genoemd! Van enige ironie gesproken nietwaar? |
||
|
|
|
|
#136 |
|
Gouverneur
|
NVA'ers die overlopen naar het VB zullen door mij nooit scheef bekeken worden. Da's de enige partij met het potentieel ooit Vlaanderen onafhankelijk te maken.
Jullie hebben eigenlijk geen keuze , me dunkt. |
|
|
|
|
#137 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#138 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
NVA'ers die voor het cd&v kartel kiezen , tja , die zullen dat minder belangrijk vinden. Ik denk dat elke NVA'er zich de volgende vraag moet stellen : "Zijn de scherpe kanten dan zo scherp dat ik mij moet binden aan een royalistische federalistische partij?" Morel heeft daar duidelijk "neen" op geantwoord , wat ik respecteer. Persoonlijk vind ik dat de NVA eens moet bezinnen over waar ze eigenlijk voor staat , een moralistische partij of een separatistische partij. Ik heb vorig jaar gekozen voor NVA omdat ik een separatistische partij in de federale regering wel belangrijk vond. Nu zij zich duidelijk als moralistische partij opstelt , zal ik daar nooit op stemmen. Daar hebben we de CD&V voor. Enfin ik zeg dit maar omdat ik niet het type ben die iemand demoniseer omdat die voor een vermeend racistische partij stemt. Ze steunt een programma waar ze punten in terugvindt die ze heel belangrijk vindt en ik respecteer die keuze. |
||
|
|
|
|
#139 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Of moeten we na zo'n dolkstoot in de rug nog sportief blijven lachen? |
|
|
|
|
|
#140 | ||||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Het is pas wanneer ze maar een strijderplaats aangeboden kreeg dat ze overgelopen is van partij. En dat kunnen verdomt veel N-VAers bevestigen. En niet alleen bestuursleden. Morel red zich door het leven met de ene leugen na de andere. Precies een hondje dat acher een stuk worst zit aan te huppelen zonder zich af te vragen welk pat hij aan het bewandelen is. Citaat:
Dat de N-VA een Vlaams nationalistische partij is bewijzen de vele verketteringen van de N-VA deze week in de pers. Precies of we het grootste kwaad van Vlaanderen zijn. Citaat:
Nogmaals, wij verwijten haar niet dat ze overstapt, als zij dit een goede keuze vindt respecteren wij die. Maar wanneer ze leugens begint te vertellen, doelbewust om de N-VA te schaden wordt dat een andere zaak. |
||||
|
|