Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 22:52   #121
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wayaaaw zo leuk. Hoe hebt ge dat gedaan?
Dit is ook leuk.

http://soswatch.skynetblogs.be/archi...e-stemmen.html
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 22:54   #122
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Haha dat manneke is grappig
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 05:36   #123
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
U reageerde helemaal niet op wat ik schreef, ik zei tegen iemand anders:"Idd, ze hebben het te druk met te bashen op een medeforummer..."
http://forum.politics.be/showthread....76#post5528476

Waar u u het uithaalt dat ik hier met cijfertjes voor MIJN stelling moet afkomen is me een raadsel
Ik reageerde wel op wat je schreef.
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=49

Je hoeft je stelling niet aan te tonen, maar dan weten we wat ze waard is: niets.

Net zoals deze zever :
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=24

Daar kan je ook geen citaat met link voor geven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 05:37   #124
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
De linkse kerk is het toonbeeld van hypocrisie.

Wil je meer lezen?

Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=78
Dat is toch wel triestig dat je de hypocrisie van de "linkse kerk" moet aanhalen om het VB met haar smeerlapperij uit de wind te zetten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 06:45   #125
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik reageerde wel op wat je schreef.
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=49

Je hoeft je stelling niet aan te tonen, maar dan weten we wat ze waard is: niets.

Net zoals deze zever :
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=24

Daar kan je ook geen citaat met link voor geven.
Artisjok !

Er zijn manta's en er zijn daiwa's, mss zal u nog eens goed naar de naampjes moeten kijken ...
De manie van linkjes en quotes vragen om een discussie af te leiden loopt echt wel de spuigaten uit. Waarom vraagt u trouwens geen cijfermateriaal aan de TS, die kwakt er maar een postje neer zonder boe of bah, zelfs zonder nog maar een punt aan te halen.

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa =/=oorspronkelijk geplaatst door manta...

Verder is het topic een hoop zever daar er oo VB leden gehandicapt zijn, en indien u daar cijfertjes van wil zien zal u ze op één van hun secretatiaten gaan halen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 08:05   #126
louis49
Banneling

louis49's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Maar de meiskes zijn er zo lief, meneer.
ik vind dat hier op het forum veel mensen zijn die sex te kort komen ,zoals filo en corse ,ze kunnen er ni over zwijgen,ik heb ze hier maar uit te kiezen zulle gasten en gijlen alle dagen op dezelfde ouw matras jaloers???? lol
louis49 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 08:40   #127
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Een typisch kenmerk van een gehersenspoelde volgeling van de linkse kerk. Het kunstmatig opblazen en onderhouden van een VBfobie is en blijft het sterkste politieke wapen van onze linkse broeders. De grootste vergissing dat links ooit gemaakt heeft is racisme koppelen aan een partij en haar kiezers, terwijl het een puur individuele zaak is. Maar de voordelen van deze wandaad waren zo groot dat ze hun eigen kostbare principes overboord gooide.

Het resultaat mogen elke dag ervaren. Massale instroom van vreemdelingen die onze normen en waarden niet respecteren. Langzaam, maar zeker worden we terug in duistere tijden getrokken. Onze vrijheid wordt elke dag kleiner en kleiner. Vechten of opkomen voor onze eigen cultuur is niet meer mogelijk. Een deel van links is ondertussen wakker geworden. Maar ze zijn slachtoffer van het traject dat links jarenlang heeft gevoerd. Een linkse die kritiek begint te geven op vreemdelingen krijgt automatisch een extreem rechts label.

Het politieke wapen van links is een valkuil geworden voor hun eigen waarden. Hoe heeft links ooit zo dom kunnen zijn?
Ach man rot nou eens op met je linkse kerk, je hebt geen enkel bewijs of argument die dat kan vastleggen of zo, en het enigste wat je weer eens doet is alles, maar dan ook alles, op links steken.

En weer eens typisch voor onze nationalist is het immigratieprobleem erbij betrekken en zitten zagen en klagen dat onze vrijheid wordt afgepakt. Awel jongen, hoe gaan een paar allochtonen die een fiets stelen en een bloem afknippen de vrijheid van alle Belgen afpakken? Je overdrijft echt waar serieus hard.

Wat ook typisch is voor mensen als jij is dat jullie constant over links linken met dictators, en als wij dat doen over rechts dat jullie direct weer eens je Godwinn-law boven halen alsof het een allesbeschermend schild is waar niemand tegen op kan.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 08:44   #128
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49 Bekijk bericht
ik vind dat hier op het forum veel mensen zijn die sex te kort komen ,zoals filo en corse ,ze kunnen er ni over zwijgen,ik heb ze hier maar uit te kiezen zulle gasten en gijlen alle dagen op dezelfde ouw matras jaloers???? lol
5 spelfouten en 1 grammaticafout, proficiat! En niet te verwonderen dat het weer eens een Vlaams Belanger is.
Oud 27 juni 2011, 08:45   #129
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62
Marokkanen mag je geen mestkevers noemen, vlaams belangers wel.

Marokkanen mag je niet uitsluiten van vakbonden, vlaams belangers wel.

Marokkanen zijn niet allemaal dieven/krapul, maar alle vlaams belangers zijn racisten/krapul.

Marokkanen zijn niet dom, maar alle vlaams belangers zijn dom.

Een islamfobie is een ziekte en onterecht, maar een VBfobie moet kunnen.

Je mag Marokkanen niet stigmatiseren/demoniseren, vlaams belangers mag je stigmatiseren/demoniseren.

Het veralgemenen van Marokkanen mag niet, vlaams belangers mag je veralgemenen.

De islam is geen gevaar voor het vrij denken, de RKK is een gevaar voor het vrij denken.

De extreem rechtse islamitische partij van Turkije is democratisch verkozen ( het Turks seculiere leger mag dus niet ingrijpen van de EU), de extreem rechtse partij van Haider ( Oostenrijk, 1999) wil deelnemen aan een regering, EU moet ingrijpen, een boycot is vereist ( België en Frankrijk op kop natuurlijk)

Je mag de namen/nationaliteiten van dieven niet vernoemen in de media, als vlaams belangers iets uitsteken dan moet het zeker vermeld worden. ( Hé kijk daar, die oude demente vlaams belanger heeft een croissant gepikt!)

Andere culturen mogen een “eigen volk eerst” stelling hebben, wij mogen geen “eigen volk eerst” stelling hebben.
Jij en je rechtse vrienden doen hier niets anders dan Marokkanen en links zo afschilderen!!!
Oud 27 juni 2011, 09:15   #130
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Na de moslims, allochtonen en asielzoekers, waar ze jaren op gekapt hebben en zonder resultaat stappen ze meer en meer over naar de invalieden en chronisch zieken van onze eigen mensen.

Er zijn over invalieden (mensen die totaal niet kunnen werken en een peulschil van de staat ontvangen) uitlatingen aan het licht gekomen dat wij ( Ik ben invaliede meer dan 80%) de onproductieven van de Vlaamse gemeenschap zijn.

Dat ik nietmeer productief ben, spijt mij ten zeerste en dat ik reken op eigen mensen om verder door het leven te stappen is dan ook begrijpelijk voor diegenen die iets van normale leven kennen en niet de meeste VB zatlappen die zelf criminele feiten plegen en het dan zo graag op allochtonen willen steken.

Maar dat ik in mijn vroeger leven Architect van beroep was en dus mijn verstandelijk vermogen véél hoger ligt dan de doorsnee VB militant vergeten ze of kunnen dit niet begrijpen.

Mede door deze feiten trekt mijn sympatie meer en meer naar de SPA en zelfs naar de PVDA.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat niet alle VB militanten deze gedachtengang volgen maar ze zijn vooral te vinden onder de militanten van Herr Flip De Winter.

Deze rotte appel die iedereen manipuleert met zijn narcistische afwijking (welek echt ziekelijk aan het worden is) wordt door vele andere VB MANDATARISSEN GEDEELD.

Ik wou dit even kwijt

Nota
Zie hier de video wat er nog overblijft van de bende De Winter
http://www.nieuwsupdate.be/2011/06/g...zen-video.html
Tiens...

Met jouw gedachten, o.a. over homo's, was ik er nochtans overtuigd dat jij een VB-partijkaart had...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:17   #131
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Jij en je rechtse vrienden doen hier niets anders dan Marokkanen en links zo afschilderen!!!
Zwak tegenargument.
In feite heeft hij daar gelijk in.

Het gaat links nog zuur opbreken dat ze alles wat naar extreme rechtse uitingen ruikt probeert te verbieden ipv het zijn plaats te geven in het rijtje der meningen.

Dat moet ge, ook als linkse, durven toegeven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:19   #132
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Hier een bewijs dat ik inderdaad zwaar invaliede ben en dat die flauwe kul van maar te gaan werken heb ik geen woorden voor.
Verder hoef ik mij niet te verantwoorden

Beste heer XXXXXXX,

U hebt mij gecontacteerd naar aanleiding van uw PAB-aanvraag.
Zoals u weet, ontvingen op 1 maart jl een 85 personen met een handicap,horende tot de zogenaamde garantiegroep van de PAB-prioriteiten Uitbreidingsbeleid 2008 , de formele bevestiging dat zij het hen toegekende persoonlijke assistentiebudget kunnen inzetten.

Momenteel liggen de criteria voor de 2de prioritaire doelgroep nog niet vast.

U mag mij begin april opnieuw contacteren .

met vriendelijke groeten,

Leen SUYKERBUYK

Inhoudelijk Medewerker

Kabinet van Jo VANDEURZEN

Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin

Koolstraat 35, 1000 Brussel

telefoon 02/552.64.00

“Dit bericht met zijn eventuele bijlage(n) verbindt de minister op geen enkele wijze. Enkel officieel ondertekende briefwisseling kan dat. De minister kan bijgevolg niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud ervan en zijn eventuele bijlage(n). De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie.”
Oei, daar zit meneer zijn fustratie, zijn PAB aanvraag is nog niet goedgekeurd.
Een bewijs dat je invaliditeit minder ernstig is dan jij ons wil doen geloven.

Je beweerd slimmer te zijn dan de gemiddelde Belg, wel deze Brit heeft dit niet beweerd maar bewezen.

Volgens de Belgische wetten heeft hij recht op een invalide-uitkering en een vergoeding voor hulp van derde. En toch werk hij voor zijn kost en luistert zelfs heel de wereld als hij zijn mond open doet. Allee, zijn mond is veel gezegd, hij hoeft maar met zijn ogen te knipperen om iedereen te doen luisteren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:28   #133
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach man rot nou eens op met je linkse kerk, je hebt geen enkel bewijs of argument die dat kan vastleggen of zo, en het enigste wat je weer eens doet is alles, maar dan ook alles, op links steken.

En weer eens typisch voor onze nationalist is het immigratieprobleem erbij betrekken en zitten zagen en klagen dat onze vrijheid wordt afgepakt. Awel jongen, hoe gaan een paar allochtonen die een fiets stelen en een bloem afknippen de vrijheid van alle Belgen afpakken? Je overdrijft echt waar serieus hard.

Wat ook typisch is voor mensen als jij is dat jullie constant over links linken met dictators, en als wij dat doen over rechts dat jullie direct weer eens je Godwinn-law boven halen alsof het een allesbeschermend schild is waar niemand tegen op kan.
Bewijzen dat onze vrijheden worden geroofd door allochtonen is niet moeilijk.

Je moet meer even naar de steden gaan.
Laatst is Antwerpen nog half afgebroken.
Zondag stonden er betogers aan de gevangenis omdat een zware allochtone crimineel volgens hun mening te streng word gestraft en aaangepakt door de Belgische justitie.

Allochtone politici die niet verlegen zijn om te zeggen dat bepaalde gemeentes niet meer toegankelijk zouden mogen zijn voor autochtone Belgen.

Geloof het of niet, maar de geschiedenis herhaald zich.
Wat er enkele eeuwen geleden is gebeurd in Amerika, is zich nu aan het herhalen in Europa.
Oud 27 juni 2011, 09:35   #134
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Bewijzen dat onze vrijheden worden geroofd door allochtonen is niet moeilijk.

Je moet meer even naar de steden gaan.
Laatst is Antwerpen nog half afgebroken.
Zondag stonden er betogers aan de gevangenis omdat een zware allochtone crimineel volgens hun mening te streng word gestraft en aaangepakt door de Belgische justitie.

Allochtone politici die niet verlegen zijn om te zeggen dat bepaalde gemeentes niet meer toegankelijk zouden mogen zijn voor autochtone Belgen.

Geloof het of niet, maar de geschiedenis herhaald zich.
Wat er enkele eeuwen geleden is gebeurd in Amerika, is zich nu aan het herhalen in Europa.
Ik ga bijna wekelijks naar Antwerpen, en daar wordt mijn vrijheid niet afgepakt omdat ik die allochtonen daar met rust laat.
Oud 27 juni 2011, 09:43   #135
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49 Bekijk bericht
Pffff,

Ik heb geen zin om 30 jaar lang bicky-burgers en mexicano's te bakken en dan nog voor gezelschap hoeven te betalen dat me de hele dag aldoor uitlacht in zijn eigen taal,
En dat alleen om het feit dat geen enkele vrouw in eigen land met mij gezien wil worden?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:25   #136
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is toch wel triestig dat je de hypocrisie van de "linkse kerk" moet aanhalen om het VB met haar smeerlapperij uit de wind te zetten.
Welke smeerlapperij? De smeerlapperij waarvoor hier nog geen enkele fatsoenlijke bron werd gegeven - en dat terwijl u toch zo'n belang hecht aan correct bronmateriaal?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:29   #137
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga bijna wekelijks naar Antwerpen, en daar wordt mijn vrijheid niet afgepakt omdat ik die allochtonen daar met rust laat.
Ga maar eens met je dochter in Antwerpen wandelen, je zal snel weten hoe veel vrijheid je nog hebt.
Oud 27 juni 2011, 10:31   #138
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Vlaams Belang begaat geen smeerlapperijen. En als er een iemand hier smeerlapperijen beging, dan waren het die linkse rakkers die stenen naar zijn kop gooiden. De Winter heeft radicale ideeën waar een Godwinn-Law zelfs niet tegenop kan als je er eens tegen ingaat, maar enfin, het is en blijft een partij waar mensen op stemmen, of je dat nu wilt of niet.

De Winter kan goed discussieren, alleen zit hij bij de verkeerde partij.

Citaat:
Ga maar eens met je dochter in Antwerpen wandelen, je zal snel weten hoe veel vrijheid je nog hebt.
Ik heb geen dochter en ben nog te jong voor kinderen Ik heb daar vrijheid in Antwerpen, want ik laat iedereen met rust, ook de allochtonen die misschien eens een vinger zouden opsteken of wat weet ik allemaal.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 27 juni 2011 om 10:32.
Oud 27 juni 2011, 11:08   #139
louis49
Banneling

Standaard

Citaat:
5 spelfouten en 1 grammaticafout, proficiat! En niet te verwonderen dat het weer eens een Vlaams Belanger is.
* KNIP *

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 28 juni 2011 om 10:15.
Oud 27 juni 2011, 11:09   #140
louis49
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Pffff,

Ik heb geen zin om 30 jaar lang bicky-burgers en mexicano's te bakken en dan nog voor gezelschap hoeven te betalen dat me de hele dag aldoor uitlacht in zijn eigen taal,
En dat alleen om het feit dat geen enkele vrouw in eigen land met mij gezien wil worden?
nog nen jaloersen bok
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be