Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 juli 2011, 14:46   #121
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
We leven nu in één land met de Walen. Worden de Vlaamse mannen nu ook verplicht van elkaar een kus op de wang te geven bij begroeting, misschien?
Als ik moet kiezen tussen dat & Heiniken/kroketten, dan kies ik dat ze
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:47   #122
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Als ik moet kiezen tussen dat & Heiniken/kroketten, dan kies ik dat ze
De eerste die dat bij mij probeert gaat toch iets meemaken, vrees ik.
SDG is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:50   #123
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet 'assimilatie' niet: we zullen immers allemaal moeten Heineken drinken en kroket uit de muur eten.
Heerlijk helder Heineken...
Ik wor nie goe, YEK
Oud 14 juli 2011, 14:52   #124
Amon_Re

Standaard

Citaat:
De eerste die dat bij mij probeert gaat toch iets meemaken, vrees ik.
'K heb zo de indruk dat je minder in aanraking komt met de culinaire hoogstandjes van Nederland dan ik
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:53   #125
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
'K heb zo de indruk dat je minder in aanraking komt met de culinaire hoogstandjes van Nederland dan ik
De Angelsaksische keuken is nog verrotter dan de Noord-Nederlandse, en nochtans dweept menige Vlaming wel met die cultuur.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 14:56.
Weyland is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:54   #126
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Heerlijk helder Heineken...
Ik wor nie goe, YEK
Dan nog liever Amstel. Het viel mij onlangs in Spanje op dat dat daar haast overal te koop is en vrij frequent gedronken wordt. Ik moet wel zeggen dat hetgeen ik daar dronk verrassend genoeg een stuk beter smaakte dan hetgeen je doorgaans in Nederland krijgt voorgeschoteld. Misschien dat het hier om een speciale 'export'-variant ging?
SDG is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:55   #127
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De Angelsaksische keuken is nog verrotter dan de Noord-Nederlandse, en nochtans dweept menige Vlaming wel met die cultuur.
Ik ben niet menig Vlaming.
Amon_Re is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:56   #128
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik vind Heineken nog best meevallen. Het is een gewone pils die iets bekender is dan wat 'ie waard is. Jupiler is eigenlijk ons eigen Heineken. Veel mensen die Heineken zogezegd 'walgelijk' vinden (i.p.v. doorsnee) drinken vaak met volle plezier Schultenbräu van Aldi.
Weyland is offline  
Oud 14 juli 2011, 14:59   #129
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vind Heineken nog best meevallen. Het is een gewone pils die iets bekender is dan wat 'ie waard is. Jupiler is eigenlijk ons eigen Heineken. Veel mensen die Heineken zogezegd 'walgelijk' vinden (i.p.v. doorsnee) drinken vaak met volle plezier Schultenbräu van Aldi.
Ik vind Jupiler eigenlijk zwaar overroepen. Maar er speelt daar uiteraard ook wel een enorm stuk marketing (voetbalsponsoring) en chauvinisme (voor één keer ga ik hier de term 'nationalisme' niet gebruiken) in mee.
SDG is offline  
Oud 14 juli 2011, 15:08   #130
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Schultenbräu van Aldi": gebrouwen door de Belgische (meer dan 250 jaar oude) brouwerij Martens in het Limburgse Bocholt.
http://www.martens.be/fb111oefd840ghgb0wkeb237.aspx
pajoske is offline  
Oud 14 juli 2011, 15:14   #131
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We leven nu in één land met de Walen. Worden de Vlaamse mannen nu ook verplicht van elkaar een kus op de wang te geven bij begroeting, misschien?
das alleen bij de carolins
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 14 juli 2011, 15:15   #132
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
"Schultenbräu van Aldi": gebrouwen door de Belgische (meer dan 250 jaar oude) brouwerij Martens in het Limburgse Bocholt.
http://www.martens.be/fb111oefd840ghgb0wkeb237.aspx
Het is een Duits biermerk dat ook een brouwerij in West-Limburg heeft, inderdaad. Voor diens lage prijs is het een deftige pils. Het blijft echter een lager kwaliteitsbier.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 15:16.
Weyland is offline  
Oud 14 juli 2011, 15:19   #133
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Sommigen verkrachten het Nederlands.
U hebt vergeten de poster op grove taalfouten te wijzen schoolmeesterke.

Tenzij natuurlijk dat u deze vermeende pedagogische gave alleen ontplooit bij uw politieke tegenstanders.

Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2011 om 15:24.
system is offline  
Oud 14 juli 2011, 15:24   #134
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een Duits biermerk dat ook een brouwerij in West-Limburg heeft, inderdaad. Voor diens lage prijs is het een deftige pils. Het blijft echter een lager kwaliteitsbier.
Niet zeveren hé. Brouwerij Martens is een onafhankelijke Belgische brouwerij die voor klanten die dat wensen brouwen onder de naam die de klant zelf voorstelt.

Laatst gewijzigd door pajoske : 14 juli 2011 om 15:25.
pajoske is offline  
Oud 14 juli 2011, 15:37   #135
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Niet zeveren hé. Brouwerij Martens is een onafhankelijke Belgische brouwerij die voor klanten die dat wensen brouwen onder de naam die de klant zelf voorstelt.
Jaja. En jij bent een Limburgse Belgisch patriot die de waarheid niet voor ogen durft zien en alles aangrijp om zijn heimatgevoelens te strelen. Schultenbräu heeft twee brouwerijen. Eén in Limburg en één in Duitsland.

Allemaal zó relevant. Enkel voor een Limburgse patriot, maar niet voor normale mensen.

Ik zeg het nogmaals. Schultenbräu vind ik weliswaar goed bier, maar qua kwaliteit onder Heineken.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 15:40.
Weyland is offline  
Oud 14 juli 2011, 16:25   #136
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U hebt vergeten de poster op grove taalfouten te wijzen schoolmeesterke.

Tenzij natuurlijk dat u deze vermeende pedagogische gave alleen ontplooit bij uw politieke tegenstanders.
Qua taalfouten kan ik u stante pede bedienen, mijnheer de betweter. In de draad Grendel is een monster in Beowulf - Jean-Pierre Rondas
, bericht # 158 schrijft een zekere system het volgende:

Citaat:
Dat is altijd mijn opvatting geweest. Maar u en uw acolieten beginnen onmiddellijk wild te mekkeren en te stijgeren, te roepen en te tieren, wanneer iemand zegt dat hij 'van België houdt'.
Oud 14 juli 2011, 16:44   #137
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Qua taalfouten kan ik u stante pede bedienen, mijnheer de betweter. In de draad Grendel is een monster in Beowulf - Jean-Pierre Rondas
, bericht # 158 schrijft een zekere system het volgende:

U bedient dus alleen uw politieke tegenstanders op taalfouten als ik u goed begrijp. Heel objectief. U gaat Rondas achterna.

Edoch, u vervalt alweer in uw oude kwaal. Vooraleer uw tegenstrevers op taalfouten te wijzen, moet u zelf zonder taalfouten kunnen schrijven. En dat kunt u helaas -hoeveel keren moet ik dat hier nog herhalen...- nog steeds niet.

Een zekere Quercus schreef, niet eerder dan gisteren:
Citaat:
Welnu, aangezien er in het federaal parlement nooit of nooit een voldoende meerderheid zal gevonden worden om dit te realizeren blijft ... .
Niet: realizeren, maar: realiseren.

Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2011 om 16:58.
system is offline  
Oud 14 juli 2011, 16:56   #138
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan nog liever Amstel. Het viel mij onlangs in Spanje op dat dat daar haast overal te koop is en vrij frequent gedronken wordt. Ik moet wel zeggen dat hetgeen ik daar dronk verrassend genoeg een stuk beter smaakte dan hetgeen je doorgaans in Nederland krijgt voorgeschoteld. Misschien dat het hier om een speciale 'export'-variant ging?
Alfa en in mindere mate Brand vind ik (voor pilsbieren) erg lekker. Jupiler, Stella en aanverwanten vind ik eerlijk gezegd pis. Nog liever een krat Heineken dan een six-pack Stella.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 14 juli 2011 om 16:56.
van Maerlant is offline  
Oud 14 juli 2011, 16:58   #139
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Niet: realizeren, maar: realiseren.
Correct.
Oud 14 juli 2011, 16:59   #140
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Alfa en in mindere mate Brand vind ik (voor pilsbieren) erg lekker. Jupiler, Stella en aanverwanten vind ik eerlijk gezegd pis. Nog liever een krat Heineken dan een six-pack Stella.
En uiteraard ook Oranjeboom en Hertog Jan.
SDG is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be