![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik moet kiezen tussen dat & Heiniken/kroketten, dan kies ik dat ze
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#124 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan nog liever Amstel. Het viel mij onlangs in Spanje op dat dat daar haast overal te koop is en vrij frequent gedronken wordt. Ik moet wel zeggen dat hetgeen ik daar dronk verrassend genoeg een stuk beter smaakte dan hetgeen je doorgaans in Nederland krijgt voorgeschoteld. Misschien dat het hier om een speciale 'export'-variant ging?
|
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Ik ben niet menig Vlaming.
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind Heineken nog best meevallen. Het is een gewone pils die iets bekender is dan wat 'ie waard is. Jupiler is eigenlijk ons eigen Heineken. Veel mensen die Heineken zogezegd 'walgelijk' vinden (i.p.v. doorsnee) drinken vaak met volle plezier Schultenbräu van Aldi.
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
http://www.martens.be/fb111oefd840ghgb0wkeb237.aspx |
|
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() das alleen bij de carolins
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() U hebt vergeten de poster op grove taalfouten te wijzen schoolmeesterke.
Tenzij natuurlijk dat u deze vermeende pedagogische gave alleen ontplooit bij uw politieke tegenstanders. Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2011 om 15:24. |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Niet zeveren hé. Brouwerij Martens is een onafhankelijke Belgische brouwerij die voor klanten die dat wensen brouwen onder de naam die de klant zelf voorstelt.
Laatst gewijzigd door pajoske : 14 juli 2011 om 15:25. |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allemaal zó relevant. Enkel voor een Limburgse patriot, maar niet voor normale mensen. Ik zeg het nogmaals. Schultenbräu vind ik weliswaar goed bier, maar qua kwaliteit onder Heineken. Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
, bericht # 158 schrijft een zekere system het volgende: Citaat:
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bedient dus alleen uw politieke tegenstanders op taalfouten als ik u goed begrijp. Heel objectief. U gaat Rondas achterna. Edoch, u vervalt alweer in uw oude kwaal. Vooraleer uw tegenstrevers op taalfouten te wijzen, moet u zelf zonder taalfouten kunnen schrijven. En dat kunt u helaas -hoeveel keren moet ik dat hier nog herhalen...- nog steeds niet. Een zekere Quercus schreef, niet eerder dan gisteren: Niet: realizeren, maar: realiseren. Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2011 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 14 juli 2011 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |