![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Liefste Amy ,
Je bent nu verlost van je problemen , Het ga je goed , En kom nog maar eens zingen in mijn dromen .
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dronk ze laatste weken Coca Cola is misschien ineens overgestap op gin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss ineens ne keer bezien of ze nog iets anders binnenkapte. Als ze haar eten ook liet staan zal ze wel serieus verzwakt zin en dan is een avondje iets drinken natuurlijk een ramp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had hem kunnen zeggen dat het niet mocht.
Misschien.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Die vergelijking raakt kant noch wal. Van Breivik wist niemand dat dit ging gebeuren, iedereen had wel kunnen verwachten dat Winehouse door drank en drugs ten onder zou gaan.
Maar wat kan je daar tegen doen? Moet je daar überhaupt iets tegen doen? Uw vraag suggereerde van wel, dan zou ik graag horen wat en hoe. Simpele vragen, even simpele antwoorden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Ik hou het erop dat ze na 3 weken clean zijn in een nog grotere put viel. Een ontzettend leeg gevoel zonder drank, een uitzichtloos leven. Een laatste bewuste fatale bezatting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, ge zijt voor de zoveelste keer de rehab gepasseerd. Ge zakt derna weer zoooo diep dat ge amper kunt rechtstaan op uw podium en moet een tour schrappen. Heel de wereld kan zien dat ge de dood nadert. Wat doe je dan thuis, alleen, op uw appartement?
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter minderen dan koude douches... http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-drinken.dhtml Laatst gewijzigd door manta : 28 juli 2011 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wereldhit, maar ik herinnerde me niet meer wie dat nu juist uitgebracht had, dus even gaan zoeken op het web. Het was "Without you" van Badfinger. De originele versie is niet zo bekend, maar het is ontelbare keren gecovered en de versies van Harry Nilsson en van Mariah Carey werden wereldwijde successen. Nu las ik dat één van de auteurs, Peter Ham, zichzelf in 1975 opgehangen heeft in zijn 27ste jaar. Dus dat is er nog één voor de club. De tweede writer, Tom Evans, heeft zich een paar jaar later ook opgehangen. Hij was "al" 35 op dat moment. In het licht van die 2 zelfmoorden worden de lyrics van deze romantische ballade wel erg donker. ![]() Hier de versie van Nilsson. https://www.youtube.com/watch?v=MKqenACEPa8
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat gewoon erg, iemand die van de natuur al een zeker talent heeft meegekregen, zich zo gaat verlagen naar drank, drugs, roken of wat anders.
Eigenlijk hebben die mensen toch een beetje een voorbeeldrol naar fans en anderen toe of vergis ik mij hier? Misschien vergis ik mij zelfs een tweede maal als ik schrijf dat ik denk dat ze héél alleen/verlaten was daar op die hoge trap waar ze stond en dat ergens niet aankon. (er zijn er zo nog ... ) Om mijn zinnen wat goed te maken toch nog even dit: http://www.youtube.com/watch?v=_OFMkCeP6ok ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Deze was ook een groot zanger. Een duet tussen die twee zou ook wat gegeven hebben
http://m.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM |
![]() |
![]() |