![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=169 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() profeet filossoof heeft gesproken
ugh! Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juli 2011 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien moeten we een verbod leggen op het uiten van kritiek tav migratie, islam, moslims,...
dan zal niemand nog op van die gekke ideeën komen.
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is ook het gevaar waar ik over schreef in dit artikel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die zelfs Hans Van Temsche omschrijft als een twijfelgeval racist, moet zeker hier niemand de les komen spellen. Laatst gewijzigd door J.B good : 28 juli 2011 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Dat is raar bij van staat die naam van die Breivik en niet het e-mail adres, dus de ontvanger in dit geval dhr veys moet het adres van die Breivik al opgeslagen gehad hebben.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet noodzakkelijk zo, je kan gelijk welke alias aan je email adres hangen zodat niet het adres zelf maar de naam getoond wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Dat was ik even vergeten
![]() |
#130 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() hopelijk is het dezelfde kloefkapper van Humo niet die indertijd een Boeddhistisch gebedsvaandel aanzag als een neonazi vlag (remember Guido Demoor)
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor wat betreft de verwijzingen naar Belgische politici en websites : http://forum.politics.be/showthread.php?t=158351 Hij haalt dus heel veel info bij Paul Beliën. Ten bewijze daarvan het aantals links naar brusselsjournal.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We hebben een rechtsextremist die een aanslag pleegde en wat bronnen citeert. We hebben al heel veel extremistische moslims gehad die aanslagen pleegden en hun bron als de koran aanduiden. Ik ben akkoord om de brusselsjournal te verbieden. Gaan we consequent zijn en de koran ook verbieden? (Niet iedere koranlezer pleegt aanslagen, evenmin als iedere brusselsjournal lezer) En geen geleuter, geen rondjes draaien, geen mistspuiterij. Hier moet ge wel mee akkoord zijn, anders geef je exact aan waar het probleem de dag van vandaag zit in het denkpatroon van mensen met uw zienswijze!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 28 juli 2011 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat niet de omgekeerde wereld? Je theorie zou natuurlijk kloppen, moest er niet om de haverklap de één of andere extremist zelf aangeven dat ie zijn inspiratie uit de koran haalt, maar helaas doen ze dat wel. Schud nu eens al die ballast van links en rechts van je af en probeer daar eens een overtuigend antwoord op te poneren. Ge kunt de dag van vandaag het probleem van het populistische rechtse niet meer aanpakken zonder te durven dat ander onderwerp aan te roeren, de correlatie tussen koran en (zelf)moordenaars met islamitische achtergrond. Ge kunt het ene niet laten verdwijnen zonder de minste moeite te doen toe te geven dat er ook aan de andere kant een probleem bestaat. Eén zwaluw maakt de lente niet, zo zal ook één Breivik dat andere probleem bij de massa niet oplossen. Het is een wreed statement, die voorgaande zin, maar godverdomme, het is zo veelzeggend voor wat er nu aan het spelen is. Maar ge moet het willen zien hé? (links en rechts eens even van je willen afschudden)
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zullen er ook wel bij zijn die met iets anders dan een 'PC-Keyboard' durven schieten, weet U? De tijd toen 'Ambiorix' met de blote vuist op de Helm van 'Julius Ceasar' durfde bonken is lang voorbij. Wij, Belgen; zijn nog steeds wel de dapperste van Europa maar dat is uitsluitend ten behoeve van ' De ronde van de gordel' . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noch in de teksten van Wilders, noch die van Ali Sina (ik zet hem er ineens maar bij, alhoewel ze Sina precies nog niet gevonden hebben), noch in die van Fjordman of Daniel Pipes of Pamela Geller heb ik ooit EEN (1) oproep tot geweld gehoord of gelezen. Geller roept op om de volksvertegenwoordigers in te schakelen, niet om ze te vermoorden. Indien voor U het reuzegroot verschil niet merkbaar is, wel, voor mij wel. |
|
![]() |
![]() |