![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als het over het slaafs volgen gaat is de SPA toch wel de kampioen. Het enige dat ze doen is praten in boutades en schelden. Ik had gehoopt dat de discussie met Tobback jr meer inhoudelijk zou worden maar ik wordt daar al in teleurgesteld. Hij kan het niet laten om dezelfde weg op te gaan als Genez. BDW een charlatan noemen creeert enkel een stellingen oorlog en brengt weinig toegevoegde waarde. De SPA mist een duidelijk project. Vandaar ook dat ze dreigt te versplinteren in kleinere partijtjes. Ze noemen zich progressief, maar in wezen zijn ze nog het best te omschrijven als conservatief. |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#123 |
|
Banneling
|
Dat weet niemand, zelfs Tobback niet.
(bron: Het laatste nieuws, interview met Tobback) Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 augustus 2011 om 11:06. |
|
|
|
|
#124 |
|
Minister-President
|
Vandaar dat ik het gemist heb ^^