![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theo Van Gogh werd enkel vermoord in de NOS studio. De vliegtuigen in het WTC waren van gazettepapier gevouwen (Nieuwsblad, editie Limburg dd 09/11) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De WTC torens niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt daar zo iets.
Complottheorie-aanhanger (m/v)? De rellen in London... Vuur aangestoken met krantenpapier? Of een voorbarige moslim-staatsgreep?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 augustus 2011 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Tjonge jonge, de meeste reacties gaan even boven mijn petje.
Ik zou zeggen: als u werkelijk geïnteresseerd bent in de islam, lees dan een boek over het leven van Mohammmed vzmh (geschreven door een moslimgeleerde* en geen orientalist) en de volmaakte Koran zelf. Indien u niet werkelijk geïnteresseerd bent in de islam, hoeft u niets te doen . *moslimgeleerde = zelf een moslim die aan een islamitische universiteit of 1 van de 4 tafsirscholen heeft gestudeerd. Meestal krijgt deze persoon ook de titel van shaikh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van nature uit is niemand echt in islam of anderssoortige religieuze onzin geïnteresseerd. Religie wordt namelijk opgedrongen door ouders, imams, pastoors, en al wie er belang bij heeft zijn medemens in het gareel te dwingen, te betuttelen, en te manipuleren. ALs iedereen die niet echt in de islam geïnteresserd is, er niks meer aan doet, zoals u suggereert, dan ligt uw bollenwinkel binnen de kortste keren op zijn gat. Niet dat het me zou berouwen hoor. Die Untergang is met de RKK ook aan de gang, en het is voor niemand een ramp (behalve voor het kliekje peedee's dat er zijn boterham aan verdiende)
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ouders dringen nu eenmaal hun levensovertuiging op aan hun kinderen en het is aan deze laatsten om die overtuiging te evalueren. I.t.t. sommige andere "dogmatischere" religies, nodigt de islam, of liever God in de koran, de mens uit om na te denken over het leven en zichzelf. En dan zelf tot een besluit te komen. Het is fijn dat u blijkbaar ook een glazen bol heeft, maar het valt nog af te wachten wie of wat zal ondergaan. Er zijn door de eeuwen heen beschavingen vergaan, maar de meeste religies hebben toch altijd stand gehouden ![]() Kortom: u hebt uw mening en ik heb de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die onzin hen niet aangeleerd of opgedrongen werd, zou er van religie geen sprake zijn. Citaat:
Ze krijgen hun portie bullshit opgelepeld, maar eens gekomen tot de jaren des onderscheids en verstand, dumpen de meesten die handel. Bij de islam ligt dat enigszins anders. Die wordt niet alleen bij de kinderen van jiongsafaan geïndoctrineerd, ze wordt ook bij de volwassenen via sociale druk in stand gehouden, in sommige streken zelfs op straffe van de dood. Apostaten worden netjes opgeruimd. Citaat:
Ik constateer de feiten. Citaat:
![]() Maar zoals hoger gezegd, ligt dat inderdaad anders bij de islam. Ik ga er zeker mee akkoord dat islam inderdaad zeer goed standhoudt, zoal niet uitbreidt. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Pedofilie en dergelijke wordt gewoon niet aan het licht gebracht om het imago niet aan te tasten, daar wist men hier zo'n 60 jaar geleden ook niet veel van. Geen liefde tussen familieleden is nonsens, dat verschilt van familie tot familie, overigens je ganse familie bellen bij een ruzie vind ik ook maar zielig. Alcohol komt ook wel voor, vooral onder de schijnheiligen, ze bidden wel tot Allah, maar stiekem zuipen of roken ze zich te pleuris op feestjes, maar dat zijn dan weer geen echte moslims he. En leed genoeg lijkt me ![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 15 augustus 2011 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat hij dat verdient?
Waarom verdiende hij in de eerste plaats de dood met de riek?
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zijn inherent allemaal even gebrainwashed onze moslims.