![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() WIe is Sus? Ik zie die nick hier nergens. Al heb je wel een punt ik heb in andere draden personen bezig gezien die hier plots het tegenovergestelde doen. Zoals ik eerder al schreef, het maakt me ziek dat ze dierenleed gebruiken uit politiek belang. Men smaakt een bewuste scheiding tussen dit en ander dierenleed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus grindadráp mag van mij als er aan twee voorwaarden wordt voldaan: het moet als voedsel dienen en de dieren moeten zo snel en pijnloos als mogelijk gedood worden. In alle andere gevallen ben ik tegen.
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb 2 opmerkingen voor u. 1- Ze doen dit al lange tijd niet meer uit noodzaak naar voedsel, wel eten ze een deel op maar veel van dit vlees gaat verloren. 2- Men wil dit niet snel en pijnloos doen omdat men dan de traditie niet naleeft, voor hen gaat de traditie boven alles. Daarom omschreef ik het als walgelijk, dwaas en barbaars. Van mij moet men dit dus zo snel mogelijk verbieden, net zoals wij onze folklore tradities hebben aangepast naar de huidige tijd kunnen zij dit ook. Ik denk dan aan het ganzenrijden (noorden van Antwerpen). Ik zou er wel mee kunnen leven dat men indien de populatie van deze beestjes het toelaat (onder deskundig oog) men er een aantal op een humane manier vangt voor consumptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Leeft u op die eilanden? Neen? Welnu, dan moet u er ook niet mee kunnen leven. Laat die mensen toch gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Omdat j e me in tegenstelling
tot 20 keer stellig beloofd me niet helemaal met rust laat heb ik jou van mijn conversatie beroofd (de straf van de forumbully) Ik zal me er een beetje mee bezig houden forummers te haten Mijn forumbully's geef ik geen praAT Rudy, Raf en een paar nutcases zoals HarrieChristus en Revoleto Bovendien ben ik van plan van sowieso niet meer te antwoorden op berichten die onder niveau blijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 augustus 2011 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Aangezien je je niet moeit hier moeten jouw uitspraken als onuitgesproken beschouwd worden.
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 augustus 2011 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook het gemiddelde van 30 seconden om te sterven ligt aardig in de buurt van de tijd voor slachtvee dat verdoofd geslacht wordt.
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belachelijk of niet, iemand die dit belachelijk zou vinden is het bewijs dat wij van beesten afstammen en de evolutieleer juist zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Voor het overige b ehoor ik inderdaad niet tot de navelstaarders die denken dat iedereen overal op de wereld er dezelfde cultuur en dezelfde gebruiken moet op na houden. De wereld is divers, en ik respecteer dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Het staat u overigens vrij mij aan te spreken zoals u wil, maar verkleinwoordjes zijn een beetje kinderlijk. |
|
![]() |
![]() |