![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 25 augustus 2011 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De PVDA daarentegen is inderdaad nog unitair, maar die zijn zo marginaal en Belgisch-nationalistisch dat dat vrij irrelevant is. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Overigens op de site van de Standaard (beetje weggemoffeld maar kom) een artikel over de betoging volgende maand:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110825_089 |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Aha, een flamingant moet dus bekrompen zijn, of anders is hij geen flamingant? Ik ben Vlaamsgezind, maar toch hecht ik geen belang aan de taal op de radio, omdat ik ook liberaal ben. Mensen luisteren naar wat ze willen.
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#128 |
|
![]() Ik denk dat ze vooral bedoelen dat de nadruk meer op het culturele en linguïstieke aspect zou moeten liggen en minder op het zuiver socio-economische; en daar kan ik het alleen maar grondig mee eens zijn. Men kan toch moeilijk van een ander respect vragen voor zijn taal en cultuur wanneer men er zelf zo weinig voeling mee heeft.
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 25 augustus 2011 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() Wie of wat is dat eigenlijk die "Gravensteengroep" (ofte "Progressieve Vlamingen")?
Behalve op dit forum (dat vol zit met Vlaams-nationalisten en dus zeker niet als objectief kan doorgaan) en heel sporadisch eens een krantenartikel, hoor of lees ik daar niks over - ik zou anders nooit geweten hebben dat er een Gravensteengroep bestaat en nog minder wat ze doen - doen ze eigenlijk wel iets buiten Vlaams-nationalistische standpunten ventileren? En is dat een reden om mij daar niet goed bij te voelen? Als ik het goed begrepen hebben zitten er een aantal bekende smoelen tussen die Gravensteengroep (op een paar na ken ik er geen enkele van)? Nu ja, er zijn ook bekende smoelen die beweren dat ze heel dat Vlaams-Nationalistisch / separatistisch gedoe maar niks vinden ... die noemen dan bvb. Bart Peeters (op dit forum goed voor 68 pagina's op 10 dagen tijd) of Kim Geevaert... die toen een hele hetze veroorzaakte... is dat standpunt van die Gravensteengroep nu echt iets om van wakker te liggen? Laatst gewijzigd door LcGrs : 25 augustus 2011 om 15:49. |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Inderdaad, een 'gedeeltelijke', maar zelfs dan nog aan welbepaalde restricties onderworpen federale kieskring, beste Robinus V, en zodoende regelrecht tegen uw nobel streven ingaand. 3) Indien u het ernstig meent met uw nobel streven, zou u zich in dezen aan de zijde van de N-VA en het Vlaams Belang moeten scharen, zonder daarom voor de rest over wat dan ook met hen akkoord te gaan. U hoeft uw nobele ziel niet méér te laten bevlekken dan het strikt noodzakelijke minimum. 4) Ik denk dat u héél goed weet dat de motivatie van de N-VA en van het Vlaams Belang wel degelijk helemaal iets anders is dan wat u hier poneert. Het bedroeft mij dat u zich nu op zo'n onnozele manier aan de geneugten van de zelfbevlekking overgeeft.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 augustus 2011 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Voor u wellicht niet, aangezien u toch al 'anders nooit zou hebben geweten' dat die Gravensteen-groep wel degelijk écht bestaat ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=mOng2...eature=related
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het siert de mens dat hij na het spelletje lang te hebben meegespeeld toch eindelijk beseft heeft dat de Franstaligen onredelijk zijn. Dat jij dan die mensen onvoorwaardelijk blijft steunen - en zelfs ronduit staat te liegen, maakt ons ook ineens duidelijk wat voor iemand u bent.
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is 't jongens en meisjes? Lukt het niet om de stellingen uit het 8ste manifest te ontkrachten? Verder dan wat kakken op personen en zeiken over al dan niet progressief zit er voor jullie weer niet in zie ik. Nu ja, we zijn 't niet anders gewoon.
Als er eens spijkers met koppen worden geslagen dan geven jullie niet thuis. Het wordt zo stilaan meelijwekkend. |
![]() |
![]() |
#140 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nu wel even dat artikel in De Standaard, dat overgenomen wordt door een tiental andere kranten - De Standaard, da's toch een van die kranten die op dit forum regelmatig als rioolgazet versleten wordt? Of plots toch weer niet? Wel... een groepje van 25 mensen die gezamenlijk hun standpunt formuleren... Is daar dan echt een reden voor?... Laatst gewijzigd door LcGrs : 25 augustus 2011 om 16:09. |
|
![]() |