![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk niet, wel met selecteren van datgene wat je aanstaat uit een vreemde cultuur en wat niet dus.
Laat me eens raden: Couscous vreten kan, maar de dochter s' avonds binnenhouden weg van straat en jeugdhuis kan niet. Bezoekje aan de Turkse barbier om de hoek kan, maar aparte zwemuren voor de vrouwen en meisjes zonder bezoek kan niet. Een tapijtje gaan kopen op een Noord-Afrikaanse souk in Brussel kan, maar een mannelijke arts weigeren in het ziekenhuis voor een onderzoek van vrouw/dochter kan niet. Enz... Vreemde culturen zijn niet zoals menukaarten op restaurant waar je een kan uit kiezen wat je aanstaat en wat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan de kinderwens van hetero-koppels overigens ook zien als een egoïstische wens om iets te bezitten. Ik zie het verschil daar niet in. Je kan zaken als homohuwelijk en homo-adoptie overigens niet Angelsaksisch/westers noemen. Ze zijn voort gekomen uit Europa. Nogmaals het bewijs dat Europa op maatschappelijk vlak superieur is aan het achterlijke Amerika. Citaat:
Citaat:
Er moet ook een calorietaks komen op levensmiddelen die te veel calorieën bevatten per 100 g. Zo wordt het financieel afgeraden om ongezond te eten. Ook mentaal en ideologisch moeten ze de juiste bagage meekrijgen. Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 augustus 2011 om 00:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de N-VA aan jou veel mist.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Ja. Nogmaals, ik zou dat graag gestaafd zien met feiten en argumenten. Ik had het op jouw reactie 'Dat verbaast me niets'.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 30 augustus 2011 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe kan een partij 'holebigezind' zijn? Feit is dat de N-VA in tal van standpunten liet en laat blijken dat het opkomt voor de rechten van de holebi-gemeenschap.
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het komt er op neer dat je reageert met 'dat verbaast me niets' op die aantijgingen en alle tegenargumentatie verwerpt door te stellen dat de N-VA 'nog niets gerealiseerd' heeft; Dat vind ik verkeerd.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 30 augustus 2011 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochottekes toch... Deed het zeer?
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() [...]
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 31 augustus 2011 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want wat zou "vooruitgang" kunnen betekenen voor iemand die de waarheid en de wijsheid al heeft? Dat kan pretentieus klinken, maar metafysische denkwijzen zijn holistisch omdat ze van in de beginne al alles omvatten. Zo denken ook de meeste mensen nog steeds buiten Europa en het Westen. En terecht! Ik ben tegen compromissen met de moderniteit, tegen folklore en doen alsof er nog iets van betekenis over is, want dat is zelfbedrog. We moeten het nihilisme van deze tijd ten volle aanvaarden en, het niet tegen (oude) bakens zoals de Kerk of de islam gebruiken, maar wel tegen de moderne maatschappij zélf. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 31 augustus 2011 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat de partij zelf organiseerde waren selectietesten via een extern bureau. Al wie daardoor geraakte werd doorgespeeld aan de kamerleden die dan konden kiezen. Geybels heeft die procedure gebypassed (Luyten was niet door de testen) en hem rechtstreeks aangeworven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() De NVA is naast het VB gewoon een weerspiegeling van alles wat rot is in onze samenleving. Natuurlijk zullen er homofobe figuren rond lopen, gezien hun gedachtengoed het dichtst bij dat van het VB ligt zou me dat niet verwonderen. Men mag natuurlijk niet de fout maken om volop te gaan veralgemenen, als men dat inziet kan men deze draad dus als nutteloos gaan beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Niet elke homo is homofoob, raar vergelijk dat je maakt. Met verwijten gooien naar anderen om zelf buiten schot maakt u verdacht, dat weet je toch?
Laatst gewijzigd door karo : 31 augustus 2011 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat u nu ontkennen dat moslims percentueel niet meer homofoob zijn? Durft u hand in hand lopen met iemand van gelijke sekse in een PS-bastion (en moslimbastion) als Molenbeek? Of Borgerhout? Of Kuregem?
Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 augustus 2011 om 16:54. |
![]() |
![]() |