![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In '71, ikke 12 en zij was 13, op de tonen van Child in Time van Deep Purple.
Daarna een Marlboro om af te sluiten. Merci Waldra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Er bestaan sites op het internet waar ze films maken waar zo'n zaken wel vaker voorkomt.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 29 september 2012 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAAR heb ik daarover iets gezegd??? Ge zijt weeral bezig eh! Ge kunt het echt niet laten. Ik had het over "een beetje friemelen". Of begrijpt ge dat niet? Is het zo abnormaal dan dat een 13-jarige een eerste vriendje heeft, een beetje friemelt, handje vasthoudt? Natuurlijk moet gij dat weer in't belachelijke trekken .....och man. Triestig figuurtje bent u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is niet mijn fout dat de opener van het debat het niet duidelijk steld , de daad . of niet mijn fout dat U het niet had over de eerste keer het echt doen , maar U tot de discutei onthoud en alsnog wil meepraten maar het dan plots relativeert tot een handje vast houden . Wat is er nu interessant aan twee tieners die elkaars handje vast hielden . dat was fijn en mooi , dat hoort bij de ontwikkeling , en ja voor de tiener is dat een boeiende ervaring , maar hier en nu hadden we het niet over het echte werk ? Wat ben jij een potje snel overgekookt zeg . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Dat maakte dat ik m'n ejaculatie leerde beheersen, wat me nadien door m'n latere lieven steeds in héél grote dank werd afgenomen. Eens je die reputatie hebt, komen de one-night stands vanzelf wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg altijd , I dont like to have sex , I like to make love . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent licht geraakt . U zit snel op uw Paard . Niet te snel van Uwe stal springen . Uw potteke kookt rap over waarom ben je zo snel opgewonden ? is dat in je echte leven ook zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Diego , mag ik eens iets vragen beste vriend ,
iets op de man af hé . en eerlijk antwoorden hé AUB tis maar om wat duidelijker te zijn ten aanzien van onze mede forumers . en in het bijzonder zo Nieuwnoors . Bij het openen van uw post . Had U het bedoelt op het eerste handje vast houden en wat gefriemel bij een twaalf jarige tiener ? Of had U graag wat meer gedebateerd over het echte werk , de sensuele daad , weet je wel . de eerste erotische daad die overging tot "de eerste penetratie " om duidelijk te zijn . Voor sommigen nogal snel afgelopen voor anderen een pijnlijke sisser voor ander een slechte ervaring om uit te leren EN voor sommigen ook een mooie ervaring . |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
![]() Citaat:
I was shocked. ![]() Tot zover m'n eerste 'gefriemel'. ![]() Citaat:
Een dozijn vriendinnen later, toen ik 17 was, ontmoette ik Jenny, een vrouw van 42 die reeds zelf een tienerdochter had. Die heeft me toen laten kennismaken met het 'echte' werk, all night long. ![]() Ah, those where the days. Ik vind dan ook dat elke jonge kerel eerst dient ontmaagd te worden door een volwassen vrouw, want ik denk dat zo'n ervaring enorm scheelt, over hoe je nadien met vrouwen omgaat. Als ik die gasten op m'n werk soms bezig hoor over vrouwen, krijg ik dikwijls medelijden met die hun madammen. Een gezond inlevingsvermogen is dan ook een kostbare aanleg, om ongelukkige relaties te voorkomen. |
||
![]() |
![]() |