![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Copy pasten zonder persoonlijke aanzet tot discussie of verduidelijking is hier niet toegestaan. En zeker niet als het zo'n lange quote is. Zie forumreglement. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke negationisten doen dat specifiek ? En waarom? Geef eens wat meer uitleg bij zulk een oordeel en zulke totaal ongenuanceerde uitlatingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Conclusie: uw muggenzifterij is een knoert van een zwaktebod - allicht omdat u geen inhoudelijke argumenten hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Zeg nu eens wat UW punt juist is. Als ik diene Gie zijn mening moet weten zal ik zijn boek zelf wel lezen. 2. Mijn opmerkingen (en inhoudelijke argumenten voor zover nodig want ik poneer geen stelling) staan hoger in de draad hierboven. 3. Ik heb u geantwoord op uw vraag. Als jij niet begrijpt wat objectiviteit is, is dat uw zaak. 4. Daarentegen wacht ik nog steeds op uw antwoord op mijn gestelde vragen, maar u kennende kunnen we daar naar fluiten. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat Duitsland die uitkeringen wél betaald, en de andere landen géén vergoedingen geven voor wat zij ooit mispeuterden, dat Duitsland slecht bezig is ! Eerder integendeel. Wat Frankrijk en Algerije betreft is ietwat specaal... Wie moet vergoeding betalen aan wie ? Niet vergeten dat de Fransen die daar reeds 200 jaar woonden, gewoon uit hun huizen weggejaagd werden, van hun bezittingen beroofd, en dikwijls zelfs vermoord ...Het zou dus wel kras zijn moesten ze ook nog verplicht worden hun agressors een vergoeding te betalen ?! Dat zou een beetje zijn of je wilt de joden verplichten de Duitsers te vergoeden ! Niet dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Concrete antwoorden graag. Zo niet catalogeren we uw "stelling" noodgedwongen onder 'loze beweringen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de rest: tijd om je even te temperen, *KNIP*. De laatste keer dat dit beleefd zal gebeuren. Je hebt al genoeg bewezen geen serieus antwoord (tijd) waard te zijn , met je getrol en je non-antwoorden in het verleden en nu. In een vorige discussie, net zoals hierboven, kom je binnengestormd met een paar quotes van GvdB, zonder de minste persoonlijke inbreng of verduidelijking. Hier de vorige discussie, waar je dat doet: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=270 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278 (Bovendien blijkt dat je ditzelfde boek / auteur zeer veelvuldig in tal van andere discussies gebruikt, op net dezelfde manier, al van in 2009, tegen de vermeende ''fascisten'' of extreem rechtsen etc.. Nietwaar? ![]() Vandaar.......... ken jij maar 1 auteur en 1 tekst? Kan jij wat anders dan spammen en flooden? Heb je zelf ook wat in te brengen of lig jij met Guy vd Berghe in bed? Mijn vragen en replieken heb je toen, en nu, ook ontweken of stonden je niet aan. Ergo: Waarom zou ik nog moeite in u gaan steken? Wat je zaait, zal je oogsten: nl niet serieus meer genomen worden. Antwoord nu maar eens op mijn hoger gestelde vraag. Of neen, laat maar vallen, uw ''mening'' interesseert mij geen reet, en Guy vdBerghe kan ik zelf wel lezen zonder uw ''interpretaties''. . Laatst gewijzigd door Akira : 19 januari 2012 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
. Laatst gewijzigd door Akira : 19 januari 2012 om 11:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/World_J...st_Swiss_banks Citaat:
Over het feit dat zeer veel joods zwart geld (belastingontduiking) in Zwitserland zat en zit, en ongemoeid wordt gelaten, wordt natuurlijk niet gerept. . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of is dat te concreet voor u om te begrijpen? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Laatst gewijzigd door drosophila : 16 januari 2012 om 12:41. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wist niet dat G vdB het monopolie heeft op het gebruik van het woord 'zwaktebod'. Bedankt om dat te melden.
Laatst gewijzigd door drosophila : 16 januari 2012 om 12:41. |
![]() |
![]() |