![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zie o.a. het Te Deum. En ook De lijst van "gestelde lichamen" telt bijna 180 functies. De protocollaire volgorde ligt vast.http://www.deredactie.be/permalink/1.242328 |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Waarschuw ons als je bijdrages ooit in Terzake komen hee ? Bedankt op voorhand ! |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Niet netjes om die onzin nu noch te proberen terug op te rakelen. Dat zijn Fieseler truken. |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Burger
|
De geaardheid van dat stukske PS'r doet er bij mij niet toe, dat laat ik over aan VB adeptjes.
|
|
#127 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote=Fieseler;5849389]
Citaat:
En jij noemt dat barmhartig ? Om te kotsen... Een rotzak die er alles voor zal doen om op de smeulende resten van zijn in vlaanderen eens zo machtige instituut dat nu geriatrisch en zelfs palliatief is, op te klimmen in de pikorde. Ultiem doel : vaticaanstad. De huidige groot inquisiteur die nu paus is, heeft het hem voorgedaan. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Banneling
|
Over Elio maak ik mij internationaal gezien niet te veel zorgen.. 't Zal vooral oppassen geblazen zijn voor hetgeen egomaniak Reynders uitkraamt pour se mettre en valeur.
|
|
|
|
|
#129 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Léonard teert gewoon op zijn beroemdheid bij de traditionalisten, maar bij dat groepje zullen de roze wolkjes ook wel verdwijnen, en dan zullen ze zien dat hij niks 'traditioneel' doet buiten het 'strijden tegen homoseksualiteit', en dat op zo'n botte en harde manier dat notoire homofoben in het buitenland het zelfs overdreven vinden. |
||
|
|
|
|
#130 |
|
Partijlid
|
O hai !
* KNIP * Jan.
Tenno heika banzai ! Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 8 december 2011 om 09:46. |
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie geeft er iets om?
Overigens is het niet Di Rupo maar Reynders die de meeste internationale bezoeken afwerkt, en van die kerel moeten we eerder overdreven machismo vrezen. En precies alsof de presidenten van Nigeria en Zuid-Afrika Di Rupo niet de hand zouden schudden omdat-ie homo is. Sarkozy schudde ook handjes met Khadafi, maar dat wil nog niet zeggen dat het dikke vriendjes waren. Gorbatsjov/Reagan... Dat is gewoon politiek, alle principes opzij. Een laatste opmerking: Di Rupo heeft in mijn ogen weinig stereotiep "homoseksueels" over zich. Berlusconi is bijvoorbeeld een pak verwijfder.
|
|
|
#132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik niet zo gezellig vond was zijn opmerking tegenover die nederlandsonkundige minister wiens naam ik al vergeten ben, waarbij hij het over testosteronpillekes had om potent te worden tegenover de koning.. kweenie zenne. |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nogmaals, wie mijn politieke voorkeuren kent, weet dat ik geen voorliefde voor Di Rupo heb - maar zeggen dat zijn geaardheid ons imago in het buitenland gaat schaden... Bij Mauritanië en Tsjaad? Mens, die jongens daar weten het zelf niet eens. Reynders is onze afgevaardigde op internationaal vlak (brrr), en of Di Rupo al dan niet achter de vrouwen zit zal andere landen worst wezen: zij zijn geïnteresseerd in ontwikkelingshulp, of investeringen, of een leuke afzetmarkt.
Laatst gewijzigd door lombas : 7 december 2011 om 21:30. |
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Staatssecretaris
|
Voor regeringsleiders geldt onschendbaarheid bij staatsbezoeken, die kunnen niet worden opgepakt tenzij ze publiekelijk iemand zouden neerschieten ofzo.
|
|
#138 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#139 |