![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hiermee geeft u duidelijk aan dat het verschijnsel oud en ingeburgerd is in de maatschappij. Iets dat voorkomt als het ware. ![]() ![]() Ik weet niet of ik het grappig of zielig moet vinden dat u die deductie niet kan maken uit mijn posts. Over mijn persoonlijke trekjes e.d. mag je gerust verder zeveren, maar ik denk dat je zelf al een paar keer eentonig herhaald hebt wat die bijdragen aan de discussie, namelijk ZERO.
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik verlang, als ik ongelijk heb, te weten waarom. En tot op heden heb ik nog niks anders gezien dan reacties op dingen die ik niet zei of samenraapsels van m'n woorden ongeacht zin of context, en een nest beledigingen. Van heel dit onderwerp is het enige dat ik bijgeleerd heb het element dat u aanhaalde over http://www.apa.org/pubinfo/answers.html#whatcauses <begin copypaste> What Causes a Person To Have a Particular Sexual Orientation? There are numerous theories about the origins of a person's sexual orientation; most scientists today agree that sexual orientation is most likely the result of a complex interaction of environmental, cognitive and biological factors. In most people, sexual orientation is shaped at an early age. There is also considerable recent evidence to suggest that biology, including genetic or inborn hormonal factors, play a significant role in a person's sexuality. In summary, it is important to recognize that there are probably many reasons for a person's sexual orientation and the reasons may be different for different people. <einde copypaste> Die zeer recente ontdekkingen daar wist ik niet van maar het zijn indicaties dus niet zeker waaruit ik besluit dat het een risico is om zich op te baseren. Er staat in bovenstaande tekst 'gevormd', en ik neem aan dat externe factoren bij die 'vorming' een belangrijke rol kunnen spelen. En dan gaat het hier om een publiek gedrag te tolereren dat mogelijk op die vorming een invloed kan hebben. Anders gezegd: publiek tonen van afwijkend gedrag kan leiden tot afwijkend gedrag bij anderen. En daar gaan we in het licht van het evolutief belangrijk succeselement, de relatie man-vrouw toch niet mee sollen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en voor de zoveelste keer de commentaren die u nog steeds niet weerlegt heeft:
Citaat:
Citaat:
er is overigens bij fruitvliegjes ( diertje waar men meeste genetische proeven op doet) reeds een homo gen gevonden. Citaat:
ik heb u aangetoond met besluiten van verschillende vooraanstaande psychologische en maatschappelijke instellingen dat de sexuele voorkeur van personen niet te veranderen is door therapie. Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom jullie toch zo moe maken door lange teksten te schrijven, terwijl deze discussie in één zin kan samengevat worden:
Bobbie is gewoon onverdraagzaam. Voila, simpel hé 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat dus inhoudt dat het zien ervan bijdraagt tot het meer voorkomen ervan. Het andere element dat ik aandroeg was het gevoel van perversie bij publiekelijk tonen. Ik heb dat toch. Niks te maken met haat of wat dan ook me hier in de mond gelegd werd. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens gezegd dat U zich bedreigd voelde? Neen, ik heb gezegd dat IK me niet bedreigd voelde en IK er daarom geen probleem mee zou hebben. Als dat voor u impliceert dat U zich dan bedreigd moet voelen... I rest my case <<shaking head here>> wanneer komt u nu eens met antwoorden op wat er wél staat??
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
heeft u het gevoel van perversie ook bij hetero koppels?
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om maar even te stellen dat dat argument geen steek houdt. De NATUUR zorgt er dagelijks voor dat (statistisch gezien) er op elke 10 baby's die geboren worden er +/- 2 homosexueel zijn. Het is de MENS die dat als abnormaal beschouwt. Als je ziet hoe homosexuele mensen in het verleden enorm tot de beschaving hebben bijgedragen (Da Vinci en Michel Angelo om er maar 2 te noemen) dan kunnen we die vraag best omkeren. Wat is er toch zo angstaanjagend aan het homo-zijn, dat de hetero er zo een probleem van maakt?
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
btw, bedankt voor de inhoudelijke vraag. Gebeurde niet veel totnogtoe. Groeten. james, u wist dit want u trachtte te bewijzen dat holebi's zich honderden jaren geleden ook outen omdat dat in oude teksten vervat was en toen ik u naar bewijzen vroeg zei u dat de bibliotheek in brand gestoken was door de kerk. Geen huichelarij aub! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn genoeg geschriften die erover schrijven en melden, zoals over Ceasar, man voor de vrouwen en vrouwelijk voor de mannen. Verder hebben de Nazi's destijds verbrand wat er nog overbleef van wat de kerk allemaal vernietigd heeft. Er is nog een heel groot archief in 't Vaticaan, ontoegankelijk voor het publiek, wat hebben ze daar niet nog allemaal verborgen zitten.
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien het om de pubertijd gaat, zou ik net tevens het omgekeerde kunnen beweren van wat u zegt: Door kinderen af te schermen van homosexualiteit, zullen ze meer geneigd zijn die verboden vrucht te proberen. Dus zelfs onder uw eigen verwrongen paradigme van wat superieur is, kan u uw case niet voldoende supporteren. Uw tweede argument moet u niet herhalen, we hebben al aangetoond dat uw 'gevoelens' kwa perversie geen reden zijn om de maatschappij iets op te leggen. De conclusie blijft dezelfde: U zegt maar wat gebaseerd op uw eigen subjectieve opinie, zonder enige onderbouw. Om het in uw eigen woorden te zeggen: Bijdrage: ZERO
![]() |
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() hmmm, bobbie, een 'bewijs' van uw stelling wankelt:
[quote]Sexual orientation emerges for most people in early adolescence without any prior sexual experience[quote] emerges: naar boven komen, niet creëren |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() een paar vraagjes bobbie:
-mogen homo's hun affectie publiekelijk tonen als er geen kinderen in de buurt zijn? -wat is volgens jou de beslissingsleeftijd? moeten volgens jouw theorie kinderen dan ook niet aan bv heteroseksfilms worden blootgesteld om hen zo te leren dat dit de norm is, zodat ze de juiste beslissing kunnen nemen, nl hetero te worden? kijk, er is idd aangetoond dat er een hersenafwijking is bij homo's die is aangeboren. dit wijst er op dat homo zijn niet wordt aangeleerd. dit is nog niet zo lang geleden aangetoond. dat u dus vroeger op school iets anders geleerd hebt is best mogelijk. zoals we allemaal weten staat de wetenschap niet stil, en is het niet abnormaal dat men oude theorieën ontkracht. een feit is dat holebi's pas recent een beetje publieke affectie beginnen te tonen. we zijn dit niet gewoon, waardoor het soms vreemd overkomt. jij zal, net zoals vele mensen, je hieraan moeten aanpassen. het is niet omdat jij dit vreemd vindt, dat je hen dit recht moet ontzeggen. holebi's hebben dezelfde rechten als hetero's. dit wil dus zeggen dat ze mogen seksen op straat, maar dat han in hand lopen, kussen, knuffelen,... wel mag. als u zegt dat ze dit niet mogen, discrimineert u! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe valt het bovendien te verklaren dat indien iemands seksuele geaardheid het gevolg is van opvoeding en niet van biologisch bepaalde factoren kinderen die opgevoed werden in éénzelfde familie toch een verschillende seksuele geaardheid hebben?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |