![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- stoofvlees - hutsepot - varkenslapjes of heu... nee toch niet: kijk maar naar de 100% internationale recepten: http://www.bladna.nl/ o ja, de nieuwsartikelen gaan ook over iets anders dan marokko... allez, ooit misschien? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 december 2011 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof dat dit bestaan zou afhangen van het feit of er iemand wel of niet een voor u bevredigend antwoord kan formuleren op uw vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voil�*. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 december 2011 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() af en toe eens terugkeren naar de aarde...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees GRANATEN...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nogmaals vraag het aan je ouders....
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar het begrip "oorlogswapens" wordt gebruikt in een veel ruimere context, want het is niet alsof er alle dagen granaten gesmeten worden.
Als ik me goed herinner was ik een jaar of twaalf toen er een arabier granaten smeet naar joodse kinderen in Antwerpen. Dat is twee keer op veertig jaar, daar wordt dus de term "oorlogswapens" in het algemeen niet voor gebruikt. De term wordt gebruikt om de publieke opinie te bespelen zodat ze de burger kunnen ontwapenen zonder dat die teveel morren. Tegenwoordig is het zo dat als het van ver een beetje trekt op een FAL/AK/SKS en noem maar op, een oorlogswapen is, ook al is het een wapen in .22. Dan moet je toch al een wereldvreemde sukkelaar zijn als je werkelijk denkt dat zo'n .22 prutsgeweertje een oorlogswapen is. Je denkt toch niet werkelijk dat de polici geloven dat ze iets aan de misdaad doen door de burger te ontwapenen?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister, ze mogen nog alle dagen driemaal per dag granaten smijten, dat maakt van een .22 geweertje geen oorlogswapen. Noch zal de ontwapening van de burger bijdragen aan de indijking van criminaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() De bewapening van de burger evenmin, anders zou er toch geen criminaliteit meer zijn in de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel als een goudvis die zich afvraagt wat een bokaal is. hoezo bokaal? welke bokaal? ik zie geen bokaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het (mislukte) uitroeien van criminaliteit - zoals je ons wil doen geloven alsof we allemaal onnozelaars zijn, is daar niet bij.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2011 om 14:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Mijn ouders zijn Walen.
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Plus, het lijkt me toch interessant om te weten wat Vlaams-nationalisten of gelijk wie) bedoelen als ze het hebben over de Vlaamse cultuur. Ik neem aan dat daar verschillende opvattingen over zijn. Ik vind het vreemd dat mensen zo giftig reageren op zo'n simpele vraag. Als ik het met vrienden heb over, ik zeg maar wat, gelijkheid, dan wil ik ook eerst weten wat ze daar nu precies mee bedoelen. Wie weet, geef je een totaal andere invulling aan dat begrip dan de andere, en dan praat je zinloos naast elkaar. Tot nu toe, heb ik nog geen enkele Vlaams-nationalist een deftig antwoord daarop weten geven, behalve, zoals jij nu weer doet: "Wij zijn niet zoals die anderen"
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoelt u dit Arm Vlaanderen beste zelfhater? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |