Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2011, 18:55   #121
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De moderators zullen je wel aanpakken als je een persoonlijke aanval spuwt op een medeforummer.
Alléén als je het meldt, blijkbaar. Het fijnzinnige heerschap stuyckp laat mij met zijn opmerking weinig keuze: vanaf nu meld ik al zijn scheldwoorden en persoonlijke aanvallen.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 18:57   #122
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Alléén als je het meldt, blijkbaar. Het fijnzinnige heerschap stuyckp laat mij met zijn opmerking weinig keuze: vanaf nu meld ik al zijn scheldwoorden en persoonlijke aanvallen.
Dat is uw goed recht.
Oud 25 december 2011, 19:00   #123
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pas op, soms krijg je de meest gestoorde verwijten naar je hoofd die gewoonweg niet verwijderd worden.
De laatste keer dat ik gebannen werd noemde ik iemand die vitte op Palestijnen "een zionistische slettenbak". Dat gebeurde in dat onzinhoekje, genaamd k&k. Ik vloog er onmiddelijk af.

Ik wens je succes met het melden
Oud 25 december 2011, 19:06   #124
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Graag.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:06   #125
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Pas op, soms krijg je de meest gestoorde verwijten naar je hoofd die gewoonweg niet verwijderd worden.
De laatste keer dat ik gebannen werd noemde ik iemand die vitte op Palestijnen "een zionistische slettenbak". Dat gebeurde in dat onzinhoekje, genaamd k&k. Ik vloog er onmiddelijk af.

Dat is terecht dan toch ?
Oud 25 december 2011, 19:08   #126
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Zal ik die van u dan ook melden ?
Ik denk dat de moderatoren de zaken echt wel in het juiste perspectief zullen plaatsen.
Een greep uit uw repertoire omdat u zo'n fijnzinnige forummer bent die het goede voorbeeld geeft :

Citaat:
Kom eens terug als de kerstzattigheid uit je houten kop is verdampt. Misschien lukt het je dan om te focussen.
Citaat:
Wie heeft het over partijprogramma's? Ik heb het hier over het mottige pathetische gebrul waar Kaakslagvlamen zo op geilen.
Citaat:
stierenstront
Citaat:
Anderzijds heb ik alle begrip voor de N-VA. Als heel je electorale succes afhangt van een Slimste Mens en een gladde boekhouder-minister uit de Westhoek dan kan je je niet permitteren om kieskeurig te zijn.
Wie is die gladde boekhouder Drosophilia ? U bedient zich toevallig niet van een koosnaampje voor Leterme neen ?

Citaat:
Maar dan moeten ze wel stoppen met de Zuivere Rechtlijnige Maagd uit te hangen.
Citaat:
En net als men dacht dat Xenophon het toppunt van tsjeverij had bereikt, doet hij er nog een schepje bovenop! Il faut le faire!
Citaat:
Benieuwd of hij van de partij waarin ook racisten zitten zoals Van Aelst en Van Overmeire nog dergelijke nieuwberichten zal mogen verspreiden:
Citaat:
Amaai, de tsjeverij is al zeer goed binnengedrongen bij de N-VA, zo te zien. In twee zinnen uw programmapunt nr. 1 staalhard ontkennen en tegelijk geestdriftig bevestigen
Citaat:
Uiteraard. Paul Van den Driessche daarentegen is een integer en loyaal christen-democratisch journalist euh... politicus... euh separatist.. euhh...
separatist is hier beledigend gebruikt ah ja

Citaat:
Wat komt u zeiken over "boutades" en "argumenten"? Ik stel alleen vast dat aangaande de notionele intrest De Wever en Reynders objectieve bondgenoten zijn.
Citaat:
Dat is partijklap hé. Bij de CD&V menen ze dat ze juist wél visie en durf hebben getoond door hun lot niet meer aan dat van de N-VA te verbinden. Vergeet niet dat Beke toen zo diep in het gat van De Wever zat dat het een wonder mag heten dat hij de uitgang nog heeft teruggevonden.
Citaat:
pfff, word je dat Calimerogeklaag echt nooit beu?
Heel fijnzinnig.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 december 2011 om 19:09.
Oud 25 december 2011, 19:13   #127
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat is terecht dan toch ?
Ik vind van niet.

Ik heb nergens die persoon geciteerd. En bovendien plaatste ik een boel smileys. Om nog maar te zwijgen van het feit ik in k&k schreef (koetjes en kalfjes, de grote zeverhoek van het forum).

Ik ga er niet om liggen memmen maar eerlijk vind ik dit niet. Ik vind zelfs dat ik nog heel beleefd ben gebleven. Slettenbak is een troetelnaam voor zionistisch tuig

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 december 2011 om 19:14.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:13   #128
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Zal ik die van u dan ook melden ?
Ik denk dat de moderatoren de zaken echt wel in het juiste perspectief zullen plaatsen.
Een greep uit uw repertoire omdat u zo'n fijnzinnige forummer bent die het goede voorbeeld geeft :
Wie is die gladde boekhouder Drosophilia ? U bedient zich toevallig niet van een koosnaampje voor Leterme neen ?
separatist is hier beledigend gebruikt ah ja
Heel fijnzinnig.
Ik denk niet dat een gebrek aan fijnzinnigheid bestraft wordt, maar u mag natuurlijk altijd proberen het te melden. Be my guest.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:13   #129
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Tja, maar ligt de tolerantiedrempel in K&K ook niet wat hoger dan op de rest van het forum?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:15   #130
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Tja, maar ligt de tolerantiedrempel in K&K ook niet wat hoger dan op de rest van het forum?
Ietsiepietsie hoger misschien.

Maar ge hebt natuurlijk van die forummers die graag huiliehuilie doen bij de moderators. Mij niet gelaten, ik blijf mezelf.
Oud 25 december 2011, 19:21   #131
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind van niet.

Ik heb nergens die persoon geciteerd. En bovendien plaatste ik een boel smileys. Om nog maar te zwijgen van het feit ik in k&k schreef (koetjes en kalfjes, de grote zeverhoek van het forum).

Ik ga er niet om liggen memmen maar eerlijk vind ik dit niet. Ik vind zelfs dat ik nog heel beleefd ben gebleven. Slettenbak is een troetelnaam voor zionistisch tuig
Ik vind het al erg dat er mensen zich bezighouden met naar de mods te lopen janken. Sommigen houden zich alleen maar bezig met anderen banpunten aan te smeren. Intriestig!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:34   #132
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meskens die op de 2e plaats eindigde, is geen Vlaamse? En bronswinnaar Wouter Beke is ook geen Vlaming?
Mevrouw Meskens wordt wel omschreven als een Vlaamse actrice, maar zal zich nooit anti-Belgisch uitspreken, net zoals alle andere acteurs/zangers, gezien de media-broodheer VRT een tricoloor statuut bezit.
De dreiging van broodroof hangt dus elke Vlaamse artiest boven het hoofd, al zou ik diegenen die wel degelijk op NVA of VB stemmen niet de kost willen geven.

En wat hypocriet Wouterke betreft, tja, zijn tjeefse 'Vlaamsgezindheid' kunt u ook wel onderscheiden van die van BDW, vermoed ik.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:36   #133
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Het laat me ijskoud wat u tegen zo iemand zou zeggen.
Ik heb respect voor onze bisschop en spreek hem aan met de titel die hij mag dragen. Indien u daar een probleem mee heeft, dan is dat uw probleem.
En als ik zijn titel nog eens zou vergeten, spreek ik hem weer aan met de naam die in de Palm van Gods hand geschreven staat, nl: "Patrick".
Ik heb respect voor de man als mens , maar zeker niet voor de bisschop. Wie nu nog respect heeft voor een bisschop, die vraagt om belazerd te worden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:40   #134
Sfax
Banneling

Standaard

Who the fuck is Nathalie Meskens?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:41   #135
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik heb respect voor de man als mens , maar zeker niet voor de bisschop. Wie nu nog respect heeft voor een bisschop, die vraagt om belazerd te worden.
Dat is uw mening en dat is zelfs uw goed recht.
Ik heb respect voor de bisschop van Hasselt, Monsigneur Patrick Hoogmartens.

Maar daar gaat deze discussie helmaal niet over.
Wij zijn hier bezig over het feit dat Bart De Wever verkozen is tot Belg van het jaar.

We zijn even van deze discussie afgeweken omdat één iemand het waagde om Bart De Wever aan te spreken met "Bart".
Oud 25 december 2011, 19:41   #136
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mevrouw Meskens wordt wel omschreven als een Vlaamse actrice, maar zal zich nooit anti-Belgisch uitspreken, net zoals alle andere acteurs/zangers, gezien de media-broodheer VRT een tricoloor statuut bezit.
De dreiging van broodroof hangt dus elke Vlaamse artiest boven het hoofd, al zou ik diegenen die wel degelijk op NVA of VB stemmen niet de kost willen geven.

En wat hypocriet Wouterke betreft, tja, zijn tjeefse 'Vlaamsgezindheid' kunt u ook wel onderscheiden van die van BDW, vermoed ik.
Als Francesca Vanthielen pro De Wever is en dit aan heel Vlaanderen laat weten in de Dag allemaal, waarom zou Meskens dat dan niet durven?

Wouterke boeit mij eerlijk gezegd niet. En zijn partij nog vele minder.
Oud 25 december 2011, 19:41   #137
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Kom, kom, u kan daar heus niet naast kijken.
Dat vrouwke heeft talent.
Oud 25 december 2011, 19:42   #138
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind van niet.

Die smileytjes had u er niet bijverteld.
Oud 25 december 2011, 19:43   #139
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Ken uw landgenoten, mijn beste

Nathalie is die fantastische actrice die heeft meegespeeld in de serie 'David'. En die nu vaak mensen imiteert in 'tegen de sterren op'.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 december 2011 om 19:44.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 19:47   #140
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als Francesca Vanthielen pro De Wever is en dit aan heel Vlaanderen laat weten in de Dag allemaal, waarom zou Meskens dat dan niet durven?

Wouterke boeit mij eerlijk gezegd niet. En zijn partij nog vele minder.
Er zijn inderdaad meer artiesten die zich politiek durven outen.
Denk maar aan Karel Deruwe die ooit lid was van LDD en er zelfs tewergesteld werd.
Denk maar aan Fernand Costermans (ik ben zijn echte naam even kwijt), gemeenteraadslid voor N-VA.
Denk maar aan Anne De Batzelier ooit lijsttrekker voor LDD.
Ik kan zo nog even doorgaan hoor.

Maar we kunnen mensen natuurlijk niet verplichten om hun politieke overtuiging (als ze die al hebben) openbaar te maken, het is ieders goed recht om dit voor zichzelf te houden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be