![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog efkes, Jackie boy, en gedaan met het Arme Belgische Leger! Eens zien wie dan de loser zal zijn! (jaja, ik weet dat dit off-topic is!) ![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Ik begrijp dat een mens door de hel wil gaan om zijn luxesituatie in stand te houden, hoor!
![]()
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik herhaal de realiteit van zaken : bedoeld deel van het dossier heeft op heden niet geleid tot strafrechterlijke vervolging van degenen die erin worden vernoemd. Dat is totaal iets anders dan stellen dat het gaat om "valse aantijgingen die na onderzoek naar het rijk der fabelen zijn verdwenen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 14 januari 2012 om 13:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij vindt u dergelijke zaken niet op het internet. Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2012 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het, parlementaire vragen worden maar eerst realiteit als Xenophon een link geeft. De vraag is gesteld geweest door parlementslid Annemans en beantwoord door de minister van Justitie Stefaan De Clerck. Maar, ik geef geen link dus "it didn't happen." ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk niet, we weten allemaal dat de grote Franstalige natie het einde van de wereld zal negeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Parlementaire onschendbaarheid. Plus het probleem dat men als hij er op in gaat, misschien nog meer reputatie-schade oploopt dan zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Wil zo goed zijn om (een link naar) een wettekst of een officieel document voor te leggen waaruit blijkt dat het niet leiden tot (of het afzien van) strafrechterlijke vervolging in dit specifiek geval of in welkdanig ander geval “precies hetzelfde” is als “valse aantijgingen die na onderzoek naar het rijk der fabelen zijn verdwenen”, bij gebreke waaraan uw stelling slechts als een loze en zeer subjectieve bewering kan worden gezien. Bij voorbaat dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Behalve voor de playboybaas dan misschien en de uitzondering van de arme maar bloedmooie 22-jarige die de 86-jarige voor duidelijke redenen huwt, lijkt het me toch eerder zeldzaam.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Van mij vindt u dergelijke zaken niet op het internet.
En dat is het laatste dat ik erover ga zeggen. Het verstandigste wat u zou hebben kunnen zeggen maar schromelijk heeft nagelaten in uw halfslachtige manier van verdedigen is dat iemand onschuldig is tot bewezen is dat hij schuldig is. Dat is zo'n beetje de houding die ik aan neem want ik veroordeel hem niet en ik denk dat de aantijgingen vals zijn. Maar ik wens toch niet vergeleken te worden met Di Rupo. Dat doet u wel, en de feiten zijn veel te gewichtig om dat te doen. U gaat wel degelijk veel te lichtzinnig om met het gegeven. Gebrek aan verstand en goed fatsoen, waarschijnlijk zelfs met opzet. |
![]() |
![]() |