![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet hebben die sites goede tot gigantische winsten. En de legale downloads zijn alleen maar gestegen.
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() bekijk gewoon eens historisch de verkoop van muziek (van platen, over cassettes en cds tot nu mp3) . Je zal zien dat die daalt wereldwijd, hoewel er steeds meer mensen zijn op aarde die zich muziek kunnen permiteren om te kopen.
Twee conclusies kan je trekken: mensen zijn minder fan van muziek, of er wordt gestolen. En frankly, het kan me bitter weinig schelen als mensen muziek downloaden of ervoor betalen. Maar als ze dan downloaden, dat ze dan ook niet huilebalken als ze gepakt worden, en ook eerlijk toegeven dat ze gewoon niet willen betalen (en geen andere uitvluchten zoeken) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Muziek heeft er heel wat concurrentie bijgekregen. In de jaren 80 was CD heer en meester. Nu heb je DVD, Blu Ray, Playstation, digitale camera's, computer games (waarvan sommige met maandelijkse kost, zoals World Of Warcraft), gadgets, tablets, smartphones, en watnogallemaal, om nog maar te zwijgen hoeveel geld er opgeSMSt wordt elke maand. Eigenlijk is de entertainmentindustrie zichzelf aan het kapotconcurreren. 2. Zou er niet ook een probleem met de kwaliteit zijn? Je hebt altijd al pruts-"artiesten" gehad, en je zal altijd dijken van albums kunnen kopen, maar ik heb toch duidelijk het gevoel dat de nadruk in muziek over de decennia van het artistieke naar het commerciële is verschoven. Een of twee hits scoren, vijftien "bladvulling"-nummers erbij flansen en dan verbaasd staan dat niemand geld aan wilt besteden aan dat album. Kijk, ik beweer niet dat piraterij niet zorgt voor verliezen bij de entertainmentindustrie. Maar ik ben er wel van overtuigd dat die piraterij maar een fractie van de verliezen verklaart, en dat bovenstaande problemen een veel grotere impact hebben. Dat wilt niet zeggen dat piraterij goed te praten valt, maar de huidige heksenjacht en monsterclaims zijn buiten alle proportie.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ze ook mogen zijn, die anonymous, ze hebben WSJ even onder 'druk' gezet...
Anonymous attacks WSJ page hours after story warning group is getting more powerful Citaat:
U.S. Official Signals Growing Concern Over Anonymous Group's Capabilities Laatst gewijzigd door zonbron : 23 februari 2012 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) dat er veel brol is, ga ik zeker ontkennen, meer nog, ik ga er mee akkoord. Maar brol is van alle dagen hoor. Als ik soms oude platenbakken doorkijk, jawadde, wat daar allemaal tussenzit. Langs de andere kant, als het aan brol zou liggen dat men ze links laat liggen, dan zouden die artiesten helemaal geen uitverkochte tournees hebben, nietwaar? Zoals ik zei: ik wil hier zeker niet versleten worden als de verdediger van de industrie, en de claims die ze soms maken van misgelopen inkomsten zijn ronduit belachelijk. Wat mij stoort is dat beide groepen elkaar afschilderen als dieven, terwijl ze nooit willen toegeven het zelf ook te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We moeten opletten dat die "Anonymous" weer geen problem-reaction-solution scenario is. Zo zou Anonymous door hun "straffe" acties kunnen gebruikt worden als excuus om het internet meer te controleren. Net zoals ze 9/11 zelf opgezet hebben om een excuus te hebben om hun geopolitieke agenda erdoor te drukken.
Ik ben alvast skeptisch.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 februari 2012 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak de overheid monddood met het blokkeren van hun internet sites. Dan zullen ze terug moeten naar een normale situatie met normaal communicatie-verkeer en zich niet meer kunnende verschuilen achter een website.
Als grote kapitaalgroepen in de VS hun zin niet krijgen gaan ze dreigen en chanteren. De VS overheid past dit al op grote schaal toe. Het gaat zeker niet om het illegaal downloaden het gaat puur om het machtsprincipe en dat wil de VS nu eenmaal hebben. Feitelijk zou men alle koppelingen met de VS moeten verbreken en ook hun films etc. niet langer in de bioscopen vertonen. Als heel Europa dat zou doen dan flikkert hun entertainement industrie in elkaar en gaan ze vanzelf een toontje lager zingen. Vele toontjes lager zelfs. Hun muziek en hun films zijn de moeite van het beluisteren en bekijken nauwelijks waard. Films maken kan men hier ook. Dan hoeven we naar dat Amerikaans geradbraakte kauwgom-Engels niet meer te luisteren.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede opmerking (bijster) ! *** WARNING ANONYMOUS *** (de onbekenden die wie dan ook kunnen zijn, ook de overheid zelf) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acta is levensbedreigend ! Ook artsen zonder grensen bestrijden deze wetgeving
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 februari 2012 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met KLM kan je nu je vliegpartner kiezen dankzij de sociale media (programma).
,,,, ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwaadaardige DNS-servers
Citaat:
of hier : http://www.dns-ok.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook hier is volgende van toepassing: het is begonnen als een grap, maar harde realiteit geworden. En ook hier is het een 'kat en muisspel'. En ook hier zijn er overal goede en slechte. Maar hoe is het zover kunnen komen? * De overheid schept een kader waarbinnen bedrijven dienen te werken, maar het zijn de bedrijven die het geld genereren. De overheid ziet dit, en wil ook zijn graantje meepikken. Ok, tot hier "geen vuiltje aan de lucht". MAAR ook de overheid wordt gulzig, en wil meer, veel meer. En hier begint het fout te lopen. ** De overheid heeft de wet aan zijn kant, maakt de wet naar eigen goeddunken, en/want de overheid is de wet. De overheid zegt: we hebben minder inkomsten, dus gaan we meer belasten ofte éénzijdig verhogen (zonder overleg), en kan dit ook want ** (-> discussie over besparen hier nu buiten gelaten. Het is de stellingname.) Idem met de verzekeringen: we hebben meer moeten uitkeren, dus gaan we de premies verhogen. Ter vergelijking: gezien de hogere belastingen, moet ik niet naar mijn baas gaan om een hoger loon te krijgen. Ik kan me naar eigen goeddunken ook geen regel maken zodat ik mijn loonsverhoging wel krijg. Verder: als ik iets niet kan betalen, wordt mijn huis leeggehaald via deurwaarder, desnoods uitgezet. Dus gezien ** klasseer ik de overheid onder 'legale diefstal'. Als tegenreactie krijgt men dan inderdaad de zogenaamde "illegale diefstal". De wapens zijn verruit ongelijk !! Wie, denk je, is de grootste "slechterik" in dit verhaal? Het is het huidig economisch stelsel die zijn tijd heeft gehad, tot deze crisis heeft geleid, en niet het geld is de inzet, maar wie is de "baas". De crisis is een machtsstrijd tussen overheid en bedrijven/banken, wat me terugbrengt naar * De geschiedenis herhaalt zich, en zaken dienen te moeten worden herverdeeld.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 26 februari 2012 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BREAKING
Interpol arrests 25 suspected members of ‘Anonymous’ hackers group Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mensen oppakken die 40 pedofielensites neergehaald hebben. Het toont weer mooi wat die gasten in kostuum echt belangrijk vinden. Politici hebben ook hun kindjes nodig zeker?