![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat is nu net het verschil tussen belgo-nationalisten zoals u en mijzelf. Mij interesseert de Vlaamsgezindheid slechts als middel dat ertoe leidt dat Vlaanderen zijn lot in eigen handen kan nemen en beschikken over de beleidsbevoegdheid van een souvereine staat. De belgo-nationalisten hebben daartegen geen verweer. Het enige waarover ze (denken te) beschikken is verwijten en verdachtmakingen rond de figuur van mensen van wie ergens een grootvader rechtstreeks, onrechtstreeks of "van horen zeggen" heeft gecollaboreerd. Voor de belgo-nationalisten moeten de gevolgen van die zonde uitgezweet worden tot in het (minstens) tiende geslacht. En dan nog ...! Het blijft mij verbazen ook al voel ik mij persoonlijk volstrekt niet aangesproken, rekening gehouden met mijn familiegeschiedenis tijdens WO2.
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 23 januari 2012 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 23 januari 2012 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bepaal wel waarover we het hadden.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil Oosten even bedanken voor de extra stemmen die hij ons oplevert met zijn Nazi-nonsens.
Het is even geloofwaardig als een proces in de Sowjet Unie circa 1934... door het telkens weer op te rakelen duwt men daarmee steeds meer Vlamingen in de armen van de nationalisten; de mensen zijn het beu om een soort collectieve schuld te dragen voor iets waarmee ze niets te maken hadden... het aanwakkeren van haat en walging voor de Belgische staat en de Vlaamse huisnegers die het dienen legt ons geen windeiren - doe zo voort jochie ![]()
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga maar na. U verandert de hele tijd van onderwerp. Het zogenaamde 'verwijt' dat de VU een partij voor en van 'zwarten' was, is niet eens een verwijt. Het is voor het grootste stuk de waarheid. Zelfs de eerste voorzitter van die partij ,Frans Van der Elst, besefte dit.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 januari 2012 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel zwarten leven er nog, Godwin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 6 miljoen in Vlaanderen, zeker?
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is system/Het Oosten zijn enige reden van bestaan.
![]()
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heel het verhaal is ongeloofwaardig trouwens; wie zou zo onnozel zijn dat ettertje met de doood te bedreigen - ca ne vaut pas la peine quoi. Bon, hem doden dat zou kunnen, er lopen altijd zotten rond, maar een mug bedreigt ge niet, die slaat ge gewoon dood, als ge dat wilt...
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Nee, klopt. U had het over bruinhemden en de N-VA=VB full.
Laatst gewijzigd door Jakko : 23 januari 2012 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik spreek over 'Bruine Bas' , dan komt het natuurlijk omdat hij beweert dat wat betreft de joden 'Hitler zijn werk niet afgemaakt heeft'. Dat is niet alleen een Bruine Bas in mijn ogen, maar een Superbruine BaS. Men kan zich terecht afvragen welke kornuiten zoal en van welk kaliber zich nog schuilhouden in die NVA. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 januari 2012 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd wat ge niet begrijpt... Gelieve niet persoonlijk te worden.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft Hitler zijn´werk`voltooid of niet? Antwoordt ipv persoonlijke beledigingen uit te delen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 12:50. |
![]() |
![]() |