![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten ze een verlofdag inzetten, das een goeie 100 euro wat de luizakkerij van jullie hun kost ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zand in de ogen van de burger,de vakbonden willen er de schijn inhouden dat ze "machtig" zijn,en dansen toch volgens het piepen van de politiekers.
1 dag is gewoonweg belachelijk,10 dagen staking,en ze zullen wel anders kwelen in de Wetstraat.Iedereen solidair en alles platleggen gedurende 10 dagen.Daar zijn ze benauwd van,want land ligt dan wel op de buik,de rest is zever. Voor de burger kan het maar één ding opbrengen,10 zware dagen,maar met de eindrekening dat de profiteurs uit de Wetstraat eindelijk gaan doen,waarvoor ze vet betaald worden.Nu is het 1 dagje,en de riem aanspannen doen we al sinds 1970. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is niet ons probleem. Ik vind het jammer voor de ouders die geen opvang kunnen regelen maar als ik zie dat alle juffen staken, staak ik gewoon mee of ik heb het aan mijne rekker en mag alle kinderen opvangen (kleuters en lagere schoolkinderen) die wel afkomen. Dat kan ik gewoon niet aan, eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met als resultaat massale besparingen, belastingsverhogingen en ontslagen. Fijn. Sociaal geval ben jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en kansen krijgen. Index afschaffen ben ik ook voor MAAR enkel voor de veel-verdieners. Brugpensioen? 't Zijn de werkgevers en de bedrijven die er "dankbaar" van gebruik gemaakt hebben. Het komt er hier op neer dat bedrijven zoveel mogelijk winst willen maken en de lonen zo laag mogelijk willen houden. DAT wordt de toekomst van onze jeugdige werknemers. Carrière, verlaging lasten en investeren? Prima, ook voor mij. Verder zou ik de fraude aanpakken in ALLE sectoren, zou ik bedrijven beter controleren of ze hun wettelijke belastingen en bijdragen betalen. En in plaats van hun winsten in eigen zakken te steken zou ik ze dwingen te investeren in onder meer dat wat je hier voorstelt plus in werkgelegenheid. Er valt veel meer te vertellen maar ik heb het simpel gehouden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ohja ik sta deeltijds in het hoger onderwijs. Het laatste wat ik zou doen is studenten in de steek laten. Als je dat doet, hoor je gewoon niet thuis in het onderwijs. En daarom ook dat je je lui noem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Inderdaad heel kut voor de ouders. Maar onze toekomst is iets belangrijker dan een paar ouders die geen opvang kunnen regelen. Ze weten nu al een maand of langer dat de meeste scholen gaan staken, ze konden evengoed op voorhand zoeken naar een alternatief.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Als het toch maar een handigheidje van werkgevers en bedrijven is om werknemers te ontslaan, dan zou de vakbond de eerste moeten zijn die staat te juichen als dat afgeschaft wordt, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Er zal opvang voorzien worden op onze andere vestigingsplaats.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() We zijn idd sociaal en solidair met elkaar
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Op de andere vestigingsplaats zijn er enkelen die niet staken (een hele kleine minderheid).
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Uiteraard; dat is dan ook kenmerkend. Sociaal en solidair zijn met zij die ze zelf kiezen, en groot onrecht roepen wanneer anderen van wie ze verwachten dat zij de solidariteit financieren, eenzelfde redenering opzetten
![]() Solidair zolang men aan de ontvangende kant staat, 't is om fier op te zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |