Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet de koning zijn verontschuldigingen aanbieden voor de wandaden van zijn voorgangers?
Ja 29 52,73%
Neen 26 47,27%
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2004, 21:54   #121
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder

Zoals Degrelle?

Mooie Belzieke vlag daar in het hoekje.
merkwaardig dat we d�*�*r zo weinig over horen
Oud 26 juni 2004, 10:33   #122
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder

Zoals Degrelle?

Mooie Belzieke vlag daar in het hoekje.
Degrelle? Dat was een verrader. Maar als jij één Waalse collaborateur kan noemen, noem ik er tien Vlaamse.
Oud 26 juni 2004, 10:36   #123
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Hadden de Congolezen het onder Leopold II slechter dan nu?
Oud 26 juni 2004, 11:41   #124
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Degrelle? Dat was een verrader. Maar als jij één Waalse collaborateur kan noemen, noem ik er tien Vlaamse.
weet u, het Waals krijgsarchief van krijgsauditeurs in de repressie is 3 keer zo groot als van Vlaanderen. 3 KEER MEER STRAF DOSSIERS DAN VLAANDEREN! Maar in Vlaanderen zijn 3 keer meer mensen veroordeeld geweest, naar waarvan men schat de helft onschuldig.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 12:20   #125
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Hadden de Congolezen het onder Leopold II slechter dan nu?
Natuurlijk niet. Ze hebben nooit beter gekend.
Oud 26 juni 2004, 12:22   #126
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:

weet u, het Waals krijgsarchief van krijgsauditeurs in de repressie is 3 keer zo groot als van Vlaanderen. 3 KEER MEER STRAF DOSSIERS DAN VLAANDEREN! Maar in Vlaanderen zijn 3 keer meer mensen veroordeeld geweest, naar waarvan men schat de helft onschuldig.
En waar heb je dat gelezen, in de fabeltjeskrant?
Oud 26 juni 2004, 14:28   #127
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

neen jongen, uit eigen opzoek werk. Want mijn ouders zijn een zaak aan het inspannen tegen de staat, omdat mijn grootvader onschuldig 6 jaar in den bak gezeten heeft. De toenmalige krijgsauditeur heeft het ondertussen al toegegeven. Ik ben ondertussen wel 100 keer geweest in die krijgsarchieven van Beveren-Waas om dossiers op te vragen.
Oud 26 juni 2004, 14:45   #128
El toro
Vreemdeling

El toro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaaslandLuc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El toro
laat het verleden rusten....
Dat is een goeie, daar zien we regelmatig mooie voorbeelden van, als het dient om het VB in een slecht daglicht te stellen kan het wel?
Bullshit.
Inderdaad Maaslandluc,
Ge hebt gelijk, ze zullen inderdaad alles aangrijpen om het vlaams blok te kloten.
Mijn antwoord telt zeker ook voor de jongens van het vlaams blok.
El toro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 14:53   #129
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

neen jongen, uit eigen opzoek werk. Want mijn ouders zijn een zaak aan het inspannen tegen de staat, omdat mijn grootvader onschuldig 6 jaar in den bak gezeten heeft. De toenmalige krijgsauditeur heeft het ondertussen al toegegeven. Ik ben ondertussen wel 100 keer geweest in die krijgsarchieven van Beveren-Waas om dossiers op te vragen.
Dat is natuurlijk zeer erg voor u grootvader. Ik herinner er iets van dat je dat vroeger al eens gepost hebt. Kan je daar meer over vertellen? Dat onderwerp interesseert mij erg. Hoe staat het nu met het proces?
Oud 27 juni 2004, 11:36   #130
giserke
Banneling

Standaard

We zijn onze dossiers aan het voorbereiden. We hopen in januari onze klacht te kunnen indienen bij de militaire rechtbank. Want veel medewerking van de instanties krijgen we niet. We hebben al een jaar mogen procederen om gewoon inzage van het dossier te krijgen. en nog eens een jaar procederen om ook gelijkaardige andere dossiers van onze stad te mogen inkijken omdat dit nodig is om verbanden te kunnen leggen tov personen zoals aanklagers en getuigen + om de handel en wandel van de toenmalige krijgsauditeur te analyseren van onze stad.

Ook zouden we willen een aantal dossiers combineren om een gezamenlijke klacht in te dienen. We zijn nu al met 30 burgerlijke partijen in 1 stad.
Natuurlijk willen we zeker zijn dat ze allen onschuldig zijn. Als er 3 klokken zijn die luiden dan moet je ze alle 3 aanhoren. zijn er 10 dan moet je ze alle 10 aanhoren. (zoals Mauris Dewilde zei)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be