Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2012, 14:04   #121
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik zie in jouw OP niet "de maatschappelijke fenomenen" waar Elio di Supo op alludeert.
http://forum.politics.be/showthread....28#post6019628

Een maatschappelijk fenomeen is dat immigranten bepaalde normen uit hun cultuur willen opdringen aan autochtonen en zeker als ze vrouw zijn. Dat is voor mij duidelijk geworden.

Die normen staan haaks op een geleden strijd voor dezelfde rechten voor beide geslachten.
Moet ik ivm de buurman mijn opvoeding overboord gooien? Een segment van de grondwet? Hem volgen in zijn gedachtengoed? Als een autochtoon man een lage dunk heeft van vrouwen, dan volg ik hem daarin toch ook niet? Waarom zou ik dan die buurman moeten volgen?

Toen ik vogels kweekte, nam ik heel vaak deel aan vergaderingen waar uitsluitend mannen aanwezig waren. Ik ben altijd hoffelijk bejegend geweest ook al was het vrij ongewoon dat een vrouw als hobby vogels kweekte. Het paternalistisch element was er wel: 'Zoudt ge niet met prachtvinkjes kweken? Dat zou iets voor u zijn' en 'Met wevervogels kunt ge niet kweken.'
Daar bleef het bij.
Wat ik nu meemaak heb ik nog nooit meegemaakt; dat een man communicatie met mij zo openlijk afwijst, en uiteindelijke de hele westerse cultuur afwijst.
'Sales cochons' zegt alles. Ik ben niet van gisteren.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2012, 14:32   #122
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik begrijp het heel goed

volgens jullie:

iemand zijn bakkes staat me niet aan -> immigratie/integratieprobleem
iemand heeft een ander kleurtje -> immigratie/integratieprobleem
iemand scheld me uit -> immigratie/integratieprobleem
iemand smijt chocopotten met kikkers over de muur -> immigratie/integratieprobleem
iemand loopt over straat -> immigratie/integratieprobleem
etc etc

Ik heb die mensen nog welkom geheten toen ze naast mij kwamen wonen. Mijn twee kinderen zijn donkerder gekleurd dan zijn kinderen. Ik geef geen aanleiding zodat iemand mij kan uitschelden.
Wie er over straat loopt, interesseert me niet. Dat haal je er zelf bij.
Wat de chocopotten en de kikkers betreffen, die daad was agressief bedoeld. Ik ben die agressie niet gewoon en weiger pertinent om er gewend aan te geraken. De boodschap die ik ontvangen heb is 'hoepel op'.' Ik ben al die jaren naïef geweest.
Oud 8 maart 2012, 14:49   #123
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik ben onder de indruk . Gelukkig zijn er mensen zoals jij....

Om hoeveel kikkers gaat het hier precies?
Volgens mijn schatting gaat het aantal zeer bescheiden zijn. Een tachtigtal van de achterburen zijn 'veilig' en geëevacueerd naar een natuurvijver. En met die zachte winterperiode gevolgd door plotse zware vries, heb ik tot nu toe al een vijfentwintigtal kikkers dood uit de vijver gevist. Nooit eerder meegemaakt. Dat is de natuur.
Vorig jaar heb ik in de lente een veertigtal kikkers in de vijver geteld. Tot nu toe geen enkele, buiten die twee van de buurman, maar die zijn niet naar de vijver getrokken.
Het gaat hier om bruine kikkers en deze zoeken alleen het water op om te paren en hun eieren te deponeren of als er een hittegolf is. Buiten die periode zitten ze onder vermolmd hout, onder steenhopen,... idem voor de padden.
Als de dikkoppen kikkertjes geworden zijn, kan men spreken van een 'uitzwerming' op bepaalde ogenblikken. Ik vermoed dat ongeveer 80% ervan het niet haalt volgens de regels van de natuur.

Het gaat warmer worden dus ik zit te wachten op de grote manoeuvers van de kikkers.
Oud 8 maart 2012, 20:52   #124
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Minimalisering?
Nuancering. Iets wat blijkbaar niet gesmaakt wordt op dit forum.
Het moet wit-zwart zijn, anders is het te moeilijk.

Culturele afkomst wordt niet enkel bepaald door je land van afkomst, maar bijvoorbeeld ook door het milieu waarin je opgroeit.
Een arbeider groeit op in een ander milieu dan de rijke burgerij, bijvoorbeeld.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat kan zijn. Maar dat betekent niet dat de cultuur niet wordt bepaald door het land van herkomst. Het is niet omdat iets anders bestaat dat het vorige dan niet meer bestaat, eh?
Begrijp jij het verschil niet tussen "de cultuur wordt niet bepaald door...." en "de cultuur wordt niet enkel bepaald door..."

Wanneer ik schrijf "niet enkel", hoe komt dat dan dat jij "niet" leest?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2012, 21:09   #125
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Een maatschappelijk fenomeen is dat immigranten bepaalde normen uit hun cultuur willen opdringen aan autochtonen en zeker als ze vrouw zijn. Dat is voor mij duidelijk geworden.
Dat is toch eigen aan ieder mens, om bepaalde eigen normen te willen opdringen aan anderen.

Citaat:
Die normen staan haaks op een geleden strijd voor dezelfde rechten voor beide geslachten.
Bij sommigen staan sommige normen haaks "op een geleden strijd voor dezelfde rechten voor beide geslachten." (jij was toch degene die niet iedereen over dezelfde kam scheert) Bij sommige autochtonen staan sommige normen ook haaks "op een geleden strijd voor dezelfde rechten voor beide geslachten."
Ik zie nog niet "de maatschappelijke fenomenen" waar Elio di Supo op alludeert.

Citaat:
Moet ik ivm de buurman mijn opvoeding overboord gooien? Een segment van de grondwet? Hem volgen in zijn gedachtengoed?
Neen, natuurlijk niet. Niemand die dat verwacht of daarvoor pleit. Wat een idee!

Citaat:
Als een autochtoon man een lage dunk heeft van vrouwen, dan volg ik hem daarin toch ook niet?
Er bestaan ook zo'n autochtonen, dan is dit topic toch niet voor I&I.
Oud 8 maart 2012, 21:10   #126
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik ivm de buurman mijn opvoeding overboord gooien? Een segment van de grondwet? Hem volgen in zijn gedachtengoed? Als een autochtoon man een lage dunk heeft van vrouwen, dan volg ik hem daarin toch ook niet? Waarom zou ik dan die buurman moeten volgen?

'oplossingen' die ik hier lees staan even haaks op dezelfde geleden strijd voor dezelfde rechten

Moet je ivm de buurman je opvoeding overboord gooien? moet een immigrant segmenten van de grondwet opgeven? moet een immigrant je volgen in jouw gedachtegoed? als een autochtoon een lage dunk heeft van een immigrant, volg je hem dan ook niet?

waarom zou die buurman jou moeten volgen?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2012 om 21:12.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 00:04   #127
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
'oplossingen' die ik hier lees staan even haaks op dezelfde geleden strijd voor dezelfde rechten

Moet je ivm de buurman je opvoeding overboord gooien? moet een immigrant segmenten van de grondwet opgeven? moet een immigrant je volgen in jouw gedachtegoed? als een autochtoon een lage dunk heeft van een immigrant, volg je hem dan ook niet?

Zonder al die allochtonen zouden we veel minder last hebben...D�*t is een feit.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 00:25   #128
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mijn schatting gaat het aantal zeer bescheiden zijn. Een tachtigtal van de achterburen zijn 'veilig' en geëevacueerd naar een natuurvijver. En met die zachte winterperiode gevolgd door plotse zware vries, heb ik tot nu toe al een vijfentwintigtal kikkers dood uit de vijver gevist. Nooit eerder meegemaakt. Dat is de natuur.
Vorig jaar heb ik in de lente een veertigtal kikkers in de vijver geteld. Tot nu toe geen enkele, buiten die twee van de buurman, maar die zijn niet naar de vijver getrokken.
Het gaat hier om bruine kikkers en deze zoeken alleen het water op om te paren en hun eieren te deponeren of als er een hittegolf is. Buiten die periode zitten ze onder vermolmd hout, onder steenhopen,... idem voor de padden.
Als de dikkoppen kikkertjes geworden zijn, kan men spreken van een 'uitzwerming' op bepaalde ogenblikken. Ik vermoed dat ongeveer 80% ervan het niet haalt volgens de regels van de natuur.

Het gaat warmer worden dus ik zit te wachten op de grote manoeuvers van de kikkers.
Misschien eens contact opnemen met een vogelopvangcentrum in de buurt voor advies. Het lijkt me belangrijk dat er enig 'beleid' achter vang-en-verplaats operaties zit.
http://www.natuurpunt.be/nl/biodiver...entra_448.aspx

Hou ons (of mij alleen) op de hoogte zou ik zeggen!
Oud 9 maart 2012, 00:26   #129
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik begrijp het heel goed

volgens jullie:

iemand zijn bakkes staat me niet aan -> immigratie/integratieprobleem
iemand heeft een ander kleurtje -> immigratie/integratieprobleem
iemand scheld me uit -> immigratie/integratieprobleem
iemand smijt chocopotten met kikkers over de muur -> immigratie/integratieprobleem
iemand loopt over straat -> immigratie/integratieprobleem
etc etc
...
Citaat:

Deze dingen stáán hier niet eens, waar blijf je de stropoppen vandaan halen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 14:04   #130
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb het nog nooit in mijn nu toch al redelijk lange leven meegemaakt dat een autochtone man weigerde met me te praten omdat ik een vrouw ben.
Ik ben al jarenlang alleenstaande. U zou het dus normaal vinden dat als ik eventueel ruzie heb met één of andere buurman, ik er een man ga bijhalen om mijn mening te verdedigen?
Wat een kul!
Anderzijds is dat ook onze ondergang. Als iemand jou een vinger uitsteekt moet jij je plan trekken. Maar als een autochtoon een moslimmetje een vinger uitsteekt krijg hij de hele wijk op zijn dak.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 15:51   #131
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is toch eigen aan ieder mens, om bepaalde eigen normen te willen opdringen aan anderen.

Bij sommigen staan sommige normen haaks "op een geleden strijd voor dezelfde rechten voor beide geslachten." (jij was toch degene die niet iedereen over dezelfde kam scheert) Bij sommige autochtonen staan sommige normen ook haaks "op een geleden strijd voor dezelfde rechten voor beide geslachten."
Ik zie nog niet "de maatschappelijke fenomenen" waar Elio di Supo op alludeert.

Neen, natuurlijk niet. Niemand die dat verwacht of daarvoor pleit. Wat een idee!

Er bestaan ook zo'n autochtonen, dan is dit topic toch niet voor I&I.
Ik scheer inderdaad niet iedereen over dezelfde kam: ik kijk eerst naar de mens, het individu. Niet te vlug oordelen om mensen in ethnische, relgieuze hokjes te duwen.
Als ik vaststel dat mijn levenssfeer ( van generatie op generatie doorgegeven, mijn opvoeding, mijn taal, de opvoeding die ik aan mijn kinderen heb gegeven, op eigen bodem-)(noem het de autochtone cultuur) in de hoek gedrukt wordt door een cultuur sterk gekleurd door een monotheïstische gosdienst, die homofoob is, vrouwen als minderwaardige mensen bejegent en extreem paternalistisch en homocentrisch is, EN DAT NIET PIK, wilt dat niet zeggen dat ik mijn normen opdring.

Ik vind dat de overheid consequent en duidelijk moet zijn. Gewoon in het Staatsblad laten drukken dat de Vlaamse cultuur geen rechtsgeldigheid heeft en eigenlijk zoals het keizerschap van het Romeinse Rijk op het laatste per opbod verkocht werd, geen inhoud meer heeft. Geen enkele.

Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Gisteren heb ik een telefoontje gehad van de burenrelatiepolitie. De procedure is zo dat ik met hem aan tafel moet gaan zitten onder begeleiding. Dat is verplicht. De buurman kan dat ook weigeren.
Dit alles om 'de communicatie te herstellen.'

Ik heb helemaal geen zin om met een mens van dat allooi communicatie te herstellen. Seffens moeten we nog handje drukken nadien, alsof ik een kindje ben.
De communicatie had de man met mij in drie talen kunnen voeren (Nederlands, Frans en Engels). Of zelfs in gebarentaal.
Seffens is het nog mijn schuld dat de communicatie is misgelopen.

Ik wist niet dat het normaal was dat een mens die van ik weet niet waar komt zijn normen opdringt aan een ander die hier al generaties thuis is. Ik leer hier elke dag bij.
Zal ik ook eens uit artistieke drijfveren experimenteren met condoompjes te hangen in mijn bomen, een kunstwerk met als titel 'De lente!'? Of een hangbuikzwijntje adopteren om de grond eens goed te kuisen.
Als ik dat doe, dan gaan de poppen aan het dansen.
Dan ben ik artistiek noch ecologisch bezig, maar zal alles provocatie genoemd worden. En na een klacht zal de huisvestingsmaatschappij mij vragen om een beetje meer discreet 'aan profilering' te doen. Net zoals ik als drietalige aan tafel moet gaan zitten met een man die volledig op me neerkijkt omdat ik een ongelovige, westerse vrouw ben.
Ik ga de bemiddeling na wikken en wegen niet doen. Voor mij is het een door de belastingbetaler betaalde dienstverlening die het niet willen leren van de taal aanmoedigt. Er zelfs de rode loper voor uitrolt.
Dat weet ik nu ook weer. En om in statistieken en rappporten te kunnen volhouden dat alles oké is en dat er niets aan de hand is.
Daar leen ik me niet toe.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 9 maart 2012 om 15:58.
Oud 9 maart 2012, 16:43   #132
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik scheer inderdaad niet iedereen over dezelfde kam: ik kijk eerst naar de mens, het individu. Niet te vlug oordelen om mensen in ethnische, relgieuze hokjes te duwen.
Als ik vaststel dat mijn levenssfeer ( van generatie op generatie doorgegeven, mijn opvoeding, mijn taal, de opvoeding die ik aan mijn kinderen heb gegeven, op eigen bodem-)(noem het de autochtone cultuur) in de hoek gedrukt wordt door een cultuur sterk gekleurd door een monotheïstische gosdienst, die homofoob is, vrouwen als minderwaardige mensen bejegent en extreem paternalistisch en homocentrisch is, EN DAT NIET PIK, wilt dat niet zeggen dat ik mijn normen opdring.

Ik vind dat de overheid consequent en duidelijk moet zijn. Gewoon in het Staatsblad laten drukken dat de Vlaamse cultuur geen rechtsgeldigheid heeft en eigenlijk zoals het keizerschap van het Romeinse Rijk op het laatste per opbod verkocht werd, geen inhoud meer heeft. Geen enkele.

Gisteren heb ik een telefoontje gehad van de burenrelatiepolitie. De procedure is zo dat ik met hem aan tafel moet gaan zitten onder begeleiding. Dat is verplicht. De buurman kan dat ook weigeren.

Ik heb helemaal geen zin om met een mens van dat allooi communicatie te herstellen. Seffens moeten we nog handje drukken nadien, alsof ik een kindje ben.
De communicatie had de man met mij in drie talen kunnen voeren (Nederlands, Frans en Engels). Of zelfs in gebarentaal.

Ik wist niet dat het normaal was dat een mens die van ik weet niet waar komt zijn normen opdringt aan een ander die hier al generaties thuis is. Ik leer hier elke dag bij.
Zal ik ook eens uit artistieke drijfveren experimenteren met condoompjes te hangen in mijn bomen, een kunstwerk met als titel 'De lente!'? Of een hangbuikzwijntje adopteren om de grond eens goed te kuisen.
Dan ben ik artistiek noch ecologisch bezig, maar zal alles provocatie genoemd worden. En na een klacht zal de huisvestingsmaatschappij mij vragen om een beetje meer discreet 'aan profilering' te doen. Net zoals ik als drietalige aan tafel moet gaan zitten met een man die volledig op me neerkijkt omdat ik een ongelovige, westerse vrouw ben.
Ik ga de bemiddeling na wikken en wegen niet doen. Voor mij is het een door de belastingbetaler betaalde dienstverlening die het niet willen leren van de taal aanmoedigt. Er zelfs de rode loper voor uitrolt.
Dat weet ik nu ook weer. En om in statistieken en rappporten te kunnen volhouden dat alles oké is en dat er niets aan de hand is.
Het grappige is dat bepaalde personen hier in een andere thread volop Vrouwendag promoten als nog steeds noodzakelijk in onze samenleving waar vrouwen nog altijd gediscrimineerd worden volgens hen.
Anderzijds vinden die personen dat u hier overdreven reageert ...
Oud 9 maart 2012, 16:49   #133
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Zonder al die allochtonen zouden we veel minder last hebben...D�*t is een feit.
Dat is niet helemaal waar. Ik zou het ferm nuanceren: Zonder de laatste denkstromingen onder de allochtonen zouden we veel minder last hebben.'

Volgens mij worden veel mensen er ingeluisd en opgefokt door sites, door imams , door politieke strekkingen die niet liever zouden willen dan dat er conflicten plaatsvinden tussen allochtonen en autochtonen.
En de strategie van de overheid is naar mijn gevoel: 'laten we ons kalm houden, zodat we geen enkele reden of aanleiding geven aan die agressieve islamstrekking zodat ze zouden kunnen zeggen: 'Kijk eens wat die mensen met jou doen? Protesteer. Je hebt dat recht.'

Zo zie ik het al een hele tijd.

Het prototype van meneer de buurman behoort tot die nieuwe harde gedachtenstrekking: veel kinderen maken ook al hebben ze geen plaats om hun huiswerk te maken, de vrouw mag geen contact hebben, nog liever de hele familie isoleren dan ze bloot te stellen aan de westerse maatschappij (de school is een toegeving zeker) en meneer de buurman gaat een precedent scheppen, een voorbeeld geven aan alle andere moslimbewoners. 'Kijk eens wat ik durf?'
Die luidruchtige burenruzie op zondag ll is dus al zoiets. In zeventien jaar tijd is zo'n ruzie er nooit geweest. Bij niemand.

De hoofddoeken die opeens (de laatste tien jaar) opvallen. Waar komt dat vandaan?

Hetis allemaal zo eenvoudig niet.
Oud 9 maart 2012, 17:05   #134
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het grappige is dat bepaalde personen hier in een andere thread volop Vrouwendag promoten als nog steeds noodzakelijk in onze samenleving waar vrouwen nog altijd gediscrimineerd worden volgens hen.
Kan je daar een citaat met link voor geven?
Of lees je weer wat er niet staat?
Oud 9 maart 2012, 17:16   #135
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En toen lande er een ooievaar of een reiger in de vijver...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 17:42   #136
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik had er geen idee van dat er al zoiets bestond als burenrelatiepolitie. Een "nieuwigheidje" zeker sinds we verrijkt werden met onintegreerbare islamieten. Ik zou bemiddeling weigeren door zo'n ongetwijfeld extreem links en bijgevolg ongetwijfeld extreem gehersenpoeld geval. Je moet de taalonwil van uw buurman niet steunen en nog minder de pamperindustrie die al die importellende moet wegrelativeren.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 17:47   #137
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik had er geen idee van dat er al zoiets bestond als burenrelatiepolitie. Een "nieuwigheidje" zeker sinds we verrijkt werden met onintegreerbare islamieten. Ik zou bemiddeling weigeren door zo'n ongetwijfeld extreem links en bijgevolg ongetwijfeld extreem gehersenpoeld geval. Je moet de taalonwil van uw buurman niet steunen en nog minder de pamperindustrie die al die importellende moet wegrelativeren.
Jahmaar, als je niet 'open' staat voor die mensen zullen ze nooit kunnen integreren!

Nee, effe serieus nu, is dat 'n sociale woningwijk?

Indien zo, dacht ik dat iedereen die voor 'n sociale woning in aanmerking komt 'n test Nederlands moet afleggen, de taal machtig moet zijn?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 17:55   #138
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad lachwekkend hoe sommige verknipte gevallen met extreme islamobsessie weigeren om de trieste realiteit van de inferieure status van de vrouw in moslimlanden onder ogen te zien. Ze relativeren de ziekelijke islamitische visie over vrouw-man relaties volledig weg en blazen de discriminatie van Westerse vrouwen overdreven op.

Nochtans is zeker dat als je enkele miljoenen moslima's uit die apelanden zou vragen om te ruilen, ze onmiddellijk zouden staan popelen om van de Westerse vrijheden te genieten. Omgekeerd als je miljoenen Westerse vrouwen zou vragen of ze van leven willen ruilen met de moslima's, zal 99,99 % categoriek NEE zeggen. Er zal natuurlijk altijd wel een mentaal labiel Joyce of een verdwaasde PVDA-geit opduiken die ja zegt omdat ze het leuk vindt om ingepakt haar onderworpenheid te etaleren aan een gabazaneerde macho of het moeltiekoeltoereel zo verrijkend vindt om haatbaarden naar de mond te spreken.
Oud 9 maart 2012, 17:59   #139
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jahmaar, als je niet 'open' staat voor die mensen zullen ze nooit kunnen integreren!

Nee, effe serieus nu, is dat 'n sociale woningwijk?

Indien zo, dacht ik dat iedereen die voor 'n sociale woning in aanmerking komt 'n test Nederlands moet afleggen, de taal machtig moet zijn?
"Open staan" wil dus zeggen dat je op z'n artisjokiaans gaat kruipen voor de visie van die haatbaard die niet openstaat?

En ja, waarom past men de wooncode niet toe, of linkt men het leren van het NL niet aan de uitkering die die verrijker trekt mits werkongeschikt door z'n gebrek aan talenkennis.
Oud 9 maart 2012, 18:00   #140
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Omdat die buurman een vreemdeling is, blijkbaar een achterlijke islamidioot, die blij mag zijn dat men hier opvangt en hij de wet niet moet proberen te stellen in andersmans land, huis, tuin, straat?
Aanpassen of ophoepelen aub.
Vertel dezelfde praatjes eens in de landen waar die gasten vandaan komen?

Laatst gewijzigd door andev : 9 maart 2012 om 18:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be