![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=tMxS_...layer_embedded Zijn tegenspreker is Pim Fortuijn die toen niet meer lang te leven had. Dit was in 1997 en het debat is sindsdien niet veranderd. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Goed, nu blijkt dat je bedoelt dat het regime van de koning van Marokko steunt op Parijs en Washington. Ik vraag je niet om hier bibliotheken over deze 'uitermate complexe relaties' te publiceren, maar het valt me tegen dat je niet eens een tipje van de sluier weet op te lichten. Je beweert nochtans dat Parijs en Washington indirect verantwoordelijk zijn voor het gedwongen huwelijk van Amina Filali en haar dood. Nu zijn de VS en Frankrijk jouw favoriete schuldige nationaliteiten voor wat er mis is in de wereld. En ik ben het tot op zekere hoogte zelfs met je eens. Toch lijkt het mij wat vergezocht en niet erg chique om de dood van Amina Filali te gebruiken om de koning van Marokko en je favoriete foute nationaliteiten zwart te maken. Dat vind jij zelf gelukkig ook, want hierboven heb zoiets al sterk veroordeeld. Je stelt daarbij nog een terechte zeer pijnlijke vraag. >> Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U krijgt geen woord over uw lippen over een cultuur die dit toelaat, meisjes op dergelijke manier behandelt, dat zegt genoeg over uw " morele hoogstaandheid, mensen zoals u hebben echt anderen de les niet te lezen. U heeft niet eens voldoende inhoud om achterlijkheid te herkennen, anders zou u niet zo rond de pot draaien en duidelijk veroordelen dat in Marokko die toestanden nog steeds mogelijk zijn. ![]() Ik hoop dat u geen dochters hebt! |
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En alstublieft begin niet over dat in marokko gebeurt het even meer als in belgie, want dit is geen slimme vergelijking, voorbeeld een christelijke land Rusland staat op top-10 van landen waar minderjarige en vrouwen worden verkracht en de daders worden dan meestal snel vrijgelaten, het is in rusland zo erg geworden dat ze nu een wet aan het voorbereiden zijn voor castratie. in belgie zijn er veel nazi's en racisten moeten wij dan belgie ook als nazische land beschamen?
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 19 maart 2012 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
#125 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
vergeet dan niet dat het einde van argumentatie is het begin van idiocratie.
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 19 maart 2012 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 19 maart 2012 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://docs.google.com/viewer?a=v&q...dvBrdGEbdCWulQ |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Doe jij dat ook eens.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit topic gaat over een totaal achterlijke cultuur die wetten uitvaardigt en tolereert waardoor een 16 jarige die verkracht werd verplicht wordt om te huwen met haar verkrachter. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 maart 2012 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() Dit topuc gaat niet over een totaal achterlijke cultuur die wetten uitvaardigt en tolereert waardoor een pas geboren baby die door haar moeder vermoord werd en de rechtbank beslist om een babymoordenaar vrij te laten.
#133 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
hier gaat het dus puur over de haat dat men ontwikkeld heeft tegen een bepaalde kultuur en een land.
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het castreren van russische verkrachters (nieuw voor me) kunnen we dan weer in de leer gaan bij de arabieren die de door hen gevangen slaven ook allemaal castreerden om er eunuchen van te maken. Spijtig genoeg overleefde slechts 15% deze ingreep. Maar er waren blijkbaar genoeg negerkes zodat ze daar geen probleem van maakten. Heb je zo nog van die voorbeelden? |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() inderdaad, daarvoor werd een andere topic geopend, waar U naar hartelust uw commentaar kan geven.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Partijlid
|
![]() Vo degenen die nog niet vakker zijn!!! speciale herhaling van mijn vorige posten.
p;s; in china bestaat dan ook een erge traditie, ze maken en eten graag een soep van doodgeboren baby's, heeft dat misschien met hun boeddhisme te maken?? of misschien de communisme?? maakt niet uit want alles wat moslim niet doet is niet zo erg!!! wij moeten ons toch altijd op moslims accentheren, al de rest is voor ons niet zo interessant Cynara Cardunculus Citaat:
Ik zei dat joden eten lieverde hersenen van een kosher aap met gedroogde pruimen, eidereen weet dat dit een grapje is. als jij problemen met de humor hebt vind ik dit jammer voor u.
![]() |
#137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() met zulke "humor" heb ik inderdaad problemen ja. Ik vrees dat ik er het grappige niet van inzie.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() daarmee wilt u dan zeggen dat jij geen moppen over de verschillende volken niet grappig vindt? bent u toevallig geen radicale islamiet?
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(hoe doen ze het trouwens in geval van groepsverkrachting? Mag het meisje dan ineens ook een harem hebben?) |
|
![]() |