![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals ik al dikwijls zei, het 70 puntenprogramma van het VB was een sprookjesboek vergeleken met dit haatdragend en tot moord oproepende boekje.
|
|
|
|
|
|
#123 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/meningen/for...orumid=3671401 |
||
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenslotte was Paulus een echte macho Overigens is het niet bewezen dat alle brieven die aan Paulus toegeschreven worden ook werkelijk van hem waren.
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals daar zijn? Handtassen pikken, voortdurend op de grond spuwen, brandende sigaretten over toiletdeuren gooien, meisjes in Westerse kleding voor hoer uitschelden (of erger)... Is dat het soort cultuur waar wij een voorbeeld aan moeten nemen?
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent kennelijk nog niet al te veel in Turkije of Libanon geweest dus.
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verlang nu niet dat ze ook nog de koran gaan leren, hé. Het zou natuurlijk praktisch zijn want dan wisten ze ten minste waarover ze praten! Maar 't is te veel gevraagd van die arme mensen
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#132 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
"en waarom kunnen we in Algerije niet eens een carnavalstoet met Aalsterse Jeanetten gaan organizeren? " Vind jij dat dat het beste is dat we in huis hebben aan cultuur? |
||
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo beweerde hij toch, maar misschien was het gelogen want hij vertelde dat toen hij samen met artisjok de islamitische hoofddoek zat te verdedigen. In zogenaamde "progressieve" middens blijken veel moeders ineens de hoofddoek te dragen sinds de islamitische hoofddoekeninvasie. Persoonlijk ben ik ze nog nooit tegengekomen die progressieve Vlaamse hoofddoekadepten, maar ik kom dan ook niet vaak in het Kotrijkse boerenhinterland. Laatst gewijzigd door Elbow : 28 maart 2012 om 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Recreatiedomeinen hebben sinds vorig striktere toegangsregels, niet om onopgevoede vLaamse jongeren te weren, maar wel om onopgevoede moslimjongeren te weren die volgens hun cultuur niet met het andere geslacht van hun soort mogen omgaan (ter preservatie van het maagdenvlies van de moslima's, en de eer van familie) en mits onbedekt zijn in hun cultuur geinterpreteerd en onderwezen wordt als een uitnodiging tot seks. De campagnes die de overheid al lanceerde om het probleem aan te pakken waren uitsluitend gericht op verrijkersjongeren. |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wacht, ik herhaal hier even mijn post 102, antwoord op een gelijkaardige opmerking van Filosoof. Probeer mijn mening over uitwisseling van culturen eventjes ten einde te lezen, ja? Uitwisseling van culturele tradities moet toch kunnen?
|
|
|
|
#136 |
|
Banneling
|
Dat laatste geldt voor de ganse Bijbel.
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog meer dolle inheemse cultuurpret. Nog Laatst gewijzigd door filosoof : 29 maart 2012 om 10:27. |
|
|
|
|
|
|
#138 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het not-done en laf. Dat oordeel geldt zowel voor allochtone als voor autochtone jongens die een brandende sigaret over de deur gooien. En jij? Wat is jouw oordeel? Citaat:
Maar toch niet het Aalsters carnaval. We hebben toch veel betere zaken in onze cultuur dan coma-zuipen, pissen in brievenbussen en café's onderkotsen. |
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarmee ik dit gedrag ook niet goedkeur. Maar ik hoor u niets zeggen over de brandende sigaret die over de toiletdeur vloog en gerust in mijn haar had kunnen terechtkomen (wat naar ik vermoed ook de bedoeling was, maar soit, dat kan ik niet bewijzen).
|
|
|
|
#140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U hebt duidelijk iets tegen carnaval. Is dat omdat zo'n uitbarsting van vreugde in de islam niet bestaat? Natuurlijk zijn er uitspattingen, dat is bij ieder groot feest. In Binche zal er ook wel eens iets mis gaan tijdens karnaval. Mogen de gilles dan hun kostuums, dansen en sinaasappels ook niet meer in andere landen laten bewonderen?
|
|