![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen idee over welke "waarheid" u het heeft. Vandaar mijn vraag om meer uitleg. Maar dat zit er blijkbaar niet echt in... U bent nog niet veel veranderd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als er geen politie in de buurt is zullen ze nooit gevonden worden...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je Sus-fixatie betreft : ik kreeg te horen dat het een Nederlander is. Als je wil dat ik in één of ander Vloms dialect of in het Frans verder schrijf om te bewijzen dat ik Sus niet ben, dan zeg je het maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van vandaag is toch gevonden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jongen toch! De doodeenvoudige waarheid dat de criminaliteit véél sterker woekert onder de allochtonen dan onder de autochtonen. Dat is de onweerlegbare realiteit. En door die waarheid open en bloot aan het licht te brengen maken we van de autochtonen volstrekt geen heiligen. Want ook daar zitten exemplaren die beter achter de tralies horen. We hebben nog maar een paar dagen terug eentje zien opduiken in Asse.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorzichtig, Sus. U heeft sneller een ban aan uw broek dan u denkt.
Nee, ik heb daar geen idee van, want dan vroeg ik er niet achter. Maar zoals gezegd: dat zal er niet echt inzitten... Niet dat ik dat verwacht had hoor, laten we wel wezen... Natuurlijk bent u Sus. Meerdere mensen hebben u als dusdanig herkend. Maar ik begrijp best dat u dat hier niet publiekelijk kan toegeven. U kent immers de consequenties...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Er werd me ook gezegd dat jij al geband bent geweest wegens provocatief gedrag. Hetgeen me totaal niet verbaast. Citaat:
Il me semble que t'a juste besoin de beaucoup d'attention. C'est typique pour les vieux p*d* mis �* l'écard. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze wisten wie er tegen de bus had gereden hé, zoveel moeite hebben ze echt niet moeten doen.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, de hartverwarmende multiculturele samenleving in volle glorie...
Een feestdag voor multiculturalisten als artisjok en alboreto. Drink er een op! Schol!
Laatst gewijzigd door Demper : 7 april 2012 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Een treffende gelijkenis... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben zo een van die grijze muizen die niet tot een bepaalde groep behoor. Mag mijn mij dan zo maar iets minder strafbaar ter dood brengen ? Doodgaan doet bij mij evenveel zeer als bij iemand anders hoor. Denk ik toch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rapporteren voor offtopic gelul en getrol, lijkt mij geen slecht idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "de moslims" jouw schermafbeelding zien...
Maar zet gerust je oogkleppen op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Neen, één van je nicks.
Waarom lieg je daar over? Laatst gewijzigd door artisjok : 7 april 2012 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |