![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Hoe laag kunnen Vlaams-nationalisten vallen? Iemand of de persoon die haar het meest dierbaar is compleet uitmaken. hoe off-topic zijn jullie daarvoor moeten gaan ?!Hebben jullie nog altijd niet door dat er een verschil is tussen grapjes en regelrechte beledigingen??
Fyi niemand lacht met Gertje of Josje als personen of om hun intieme relatie. Maar er is nu eenmaal een leeftijdsverschil en 't is de zoveelste van K3, dus ja, logisch dat er grappen over te maken zijn. Ik heb nog niemand haatvolle of galspuwende grappen naar hen toe weten maken, itt jij en Mitgard naar mensen die Gertje's situatie ergens wel grappig vinden. En ik heb daar ook misschien een seconde over gelachen maar hun relatie is mijn zaak niet. Niemand heeft geen zaken met andermans prive-leven. Laatst gewijzigd door Mam : 16 april 2012 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 16 april 2012 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uitzonderign: bij misdaad (ondrezoekers)
maaar ja , Gert Verhulst samen met Josje van K3 = geen misdaaad , dus: 100¨% akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien denk ik dat Josje poen genoeg verdient met K3. Zij moet niet per se op zoek naar een rijke vent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwen met of zonder huwelijkscontract? Ik heb dat al eens zitten googelen maar raak er niet echt wijs uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.notaris.be/huwen-samenwon...telijk-stelsel EDIT: belangrijker: wie krijgt na de onvermijdelijke scheiding het hoederecht over Samson? Laatst gewijzigd door Steve_M : 16 april 2012 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() 7 blaren over van een groen blaadje smullen...
![]() De afgunst is blijkbaar groot... ![]() Leuke foto van josje in dat RIZLA pakje ( sigarettepapier waar je MOET aan LIKKEN ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is misschien een moment voor een Josje Fanclub.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dievoelt zich in z' gatgenepen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij het doen met Joshie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maargoed, we weten dus al zeker dat jij een vrouw bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wie zoujosje van FP willlen ....
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 april 2012 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |