Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2012, 22:06   #121
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Mensenkennis Raf , een strikte eis voor mijn job.

Eisen? Om verzekeringen te leuren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 22:11   #122
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

'N-VA zal nergens akkoorden sluiten met Vlaams Belang'
(de juiste titel)
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 22:13   #123
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
We zijn gelukkig niet allemaal zo'n opscheppers die hier met niet één, maar zelfs twee universitaire diploma's zwaaien, nietwaar?
Ik heb daar hard voor moeten werken.
Ik heb daar soms een halve nacht voor moeten door blokken.
Daarvoor ben ik fier op mezelf.
Velen , waaronder sommigen die verstandiger waren dan ik , hebben het niet gehaald.
Te weinig karakter.
Ik viel nog liever dood dan dat ik moest toegeven dat ik het niet kon.
Mijn twee broers zijn slimmer dan mezelf , ze zijn ingenieur geworden , onze Marc bij wijze van spreken ,zelfs met de vingers in de neusgaten .
Ge moet daar niet afgunstig op zijn.
Ik zou het trouwens nu niet meer kunnen, studeren vraagt jonge hersenen en een goede fysieke conditie.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 22:18   #124
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Eisen? Om verzekeringen te leuren?
Ik heb verzekeringen van bedrijven in portefeuille die mij soms meer dan 10000 euro commissie per jaar opleveren .
Neem het van mij aan , beroeps - en mensenkennis is dan een strikte vereiste .
Ik verzeker u , met gelul van uw niveau komt ge daar niet eens tot aan de voordeur, kerel.
Oud 15 april 2012, 22:29   #125
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
toch wel, de vele VB-ers die in 2010 massaal N-VA stemden, gaan die uitspraak van Jambon niet pikken.
De meeste van die N-VA stemmers zijn blij dat ze niet meer voor het VB moeten stemmen om hun ongenoegen over de gang van zaken in Belziek te uiten. Die gaan echt niet terug naar een VB dat sinds 2010 door toedoen van de kliek Dewinter nog verder verziekt is geraakt. Het eenzijdige populistische anti-Islam bashen jaagt meer kiezers weg dan het aantrekt.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 22:32   #126
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Het is verkeerd om aan 'onbetrouwbaren' uw hebben en zijn zo bloot te leggen, Pericles. Ze maken er alleen misbruik van.
Ik wil maar zeggen dat ik het allemaal niet voor niets heb gekregen en het mij meer dan "enige moeite" heeft gekost.
Verder ben ik geen "leurder van verzekeringen" want als ik het maar moest hebben van deur aan deur verkoop aan particulieren , dan zou ik inderdaad maar een sukkelaar zijn.
Bedrijfsleiders stellen specifieke vragen en als je dan moet zeggen "ik zal me daarover moeten informeren" dan val je door de mand en moet je niet meer terugkomen.
wat denkt die lagere gemeenteambtenaar wel ?
Oud 15 april 2012, 22:35   #127
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De meeste van die N-VA stemmers zijn blij dat ze niet meer voor het VB moeten stemmen om hun ongenoegen over de gang van zaken in Belziek te uiten. Die gaan echt niet terug naar een VB dat sinds 2010 door toedoen van de kliek Dewinter nog verder verziekt is geraakt. Het eenzijdige populistische anti-Islam bashen jaagt meer kiezers weg dan het aantrekt.
Het is vrij eenvoudig Fonne.
Mensen die op het VB gestemd hebben , hebben geen schroom om dat in de toekomst opnieuw te doen.
En als Dewever niet "levert" zal dat ook gebeuren.
Oud 15 april 2012, 22:42   #128
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blij te horen dat de NVA geen probleem heeft met opheffing van scheiding van kerk en staat, vrouwendiscriminatie, vervolging van homo's, imperialistisme, paternalisme, enz enz....want zij zijn niet anti Islam hoor...
dat is zoals hun vermeend vlaams nationalisme, zij hebben als punt 1.1 van hun statuten een onafhankelijk Vlaanderen...maar zijn tegen een vlaams front om hun punten door te voeren...

Moedige gasten die NVA'ers...zij maken de tjeven stikjaloers...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 april 2012 om 22:43.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 22:46   #129
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Blij te horen dat de NVA geen probleem heeft met opheffing van scheiding van kerk en staat, vrouwendiscriminatie, vervolging van homo's, imperialistisme, paternalisme, enz enz....want zij zijn niet anti Islam hoor...
dat is zoals hun vermeend vlaams nationalisme, zij hebben als punt 1.1 van hun statuten een onafhankelijk Vlaanderen...maar zijn tegen een vlaams front om hun punten door te voeren...

Wat moeten we daaruit besluiten ?
Dat aan "den trog zitten" voor de N-VA belangrijker is dan het realiseren van hun idealen toch ?
Of moet ik dat anders zien ?
Oud 15 april 2012, 22:55   #130
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat moeten we daaruit besluiten ?
Dat aan "den trog zitten" voor de N-VA belangrijker is dan het realiseren van hun idealen toch ?
Of moet ik dat anders zien ?
ge ziet dat helemaal goed P.
Oud 15 april 2012, 23:02   #131
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En sinds wanneer is het VB voor scheiding van kerk en staat, vrouwenemancipatie, homohuwelijken en adoptie, pacifisme, ... ?
Eigenlijk verwijt het VB aan de Islam alles wat ze zelf eigenlijk is. In feite zouden Sharia4Belgium en VB zonder problemen een kartel kunnen vormen, zoveel hebben ze gemeen.
Citaat:
Een zogezegd Vlaams front met een partijtje dat zich terugtrekt op het beledigen van mensen op basis van hun godsdienst zie ik niet zitten. Als VB vandaag islam wil verbieden, gaan ze dan aarzelen om morgen hetzelfde te doen met jodendom of katholicisme?
Citaat:
Ja, al die stemmen die we van de tsjeven wegpikken
Oud 15 april 2012, 23:03   #132
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL Fonne, wat is dat voor wensdroom die je voor realiteit neemt? De strijd van de Vlaming is tegen Belgie, als de N-VA In Belgie geen tegenstander ziet, dan blijft alleen het VB over om op te stemmen.
Oud 15 april 2012, 23:07   #133
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
toch wel, de vele VB-ers die in 2010 massaal N-VA stemden, gaan die uitspraak van Jambon niet pikken.
2
De inherente kazakkendraaiereij van NVA is mij en vele anderen alvast niet ontgaan.
En naargelang de verkiezingen naderen, zal het NVA tuimelen in de peilingen.
Hoe dan ook, de hypocriete houding van Bart is nefast voor Vlaanderen, maar juist hierdoor zal het VB weer opleven.
Benieuwd naar oktober.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 23:20   #134
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Eigenlijk verwijt het VB aan de Islam alles wat ze zelf eigenlijk is. In feite zouden Sharia4Belgium en VB zonder problemen een kartel kunnen vormen, zoveel hebben ze gemeen.
Als je dringend een kinderoppas nodig had en je had slechts de keuze tussen een VB-er en ene van SB4, wie zou je dan kiezen ?

Citaat:
Een zogezegd Vlaams front met een partijtje dat zich terugtrekt op het beledigen van mensen op basis van hun godsdienst zie ik niet zitten.
Zie jij dit dan wél zitten ?: http://www.ex-moslim.nl/

Dat is van een gorter racisme, dan het VB ooit heeft geuit.
Mensen die op basis van hun godsdienst, �*lle andere mensen beledigen en als minderwaardig aanzien en ook zo dienen te behandelen, zie ik ook niet echt zitten.
Jij precies wel.

Citaat:
Als VB vandaag islam wil verbieden, gaan ze dan aarzelen om morgen hetzelfde te doen met jodendom of katholicisme?
De dag dat joden, katholieken, Eskimo's of FSM-adepten decennia lang dezelfde streken uithalen als moslims hier en radicaal de boel willen overnemen, why not ?
Maar je weet goed genoeg, dat je bewering een stropop is.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 april 2012 om 23:21.
Oud 15 april 2012, 23:42   #135
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als je dringend een kinderoppas nodig had en je had slechts de keuze tussen een VB-er en ene van SB4, wie zou je dan kiezen ?
Die van S4B natuurlijk. Zacht voor de kinderen, goed opgevoed, beleefd en onderdanig
Citaat:
Zie jij dit dan wél zitten ?: http://www.ex-moslim.nl/

Dat is van een gorter racisme, dan het VB ooit heeft geuit.
Mensen die op basis van hun godsdienst, �*lle andere mensen beledigen en als minderwaardig aanzien en ook zo dienen te behandelen, zie ik ook niet echt zitten.
Jij precies wel.
Eigenlijk bewijs je nu precies wat is stelde: Sharia4belgium en VB zijn in hetzelfde bedje ziek. En of S4B dan nog racistischer is dan VB zelf, zoals je zelf beweert, lijkt me daarbij niet relevant.
Citaat:
De dag dat joden, katholieken, Eskimo's of FSM-adepten decennia lang dezelfde streken uithalen als moslims hier en radicaal de boel willen overnemen, why not ?
Maar je weet goed genoeg, dat je bewering een stropop is.
En wat wil de paganistische beweging die een belangrijk deel van VB uitmaakt eigenlijk?
Oud 16 april 2012, 00:00   #136
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Die van S4B natuurlijk. Zacht voor de kinderen, goed opgevoed, beleefd en onderdanig

Citaat:
Eigenlijk bewijs je nu precies wat is stelde: Sharia4belgium en VB zijn in hetzelfde bedje ziek. En of S4B dan nog racistischer is dan VB zelf, zoals je zelf beweert, lijkt me daarbij niet relevant.
Vergelijk die koranquotes nog eens met het VB-programma.
Niet relevant, zei je ?

Citaat:
En wat wil de paganistische beweging die een belangrijk deel van VB uitmaakt eigenlijk?
Een goed en eerlijk beleid, maatschappelijke veiligheid en geen straffeloze corruptie meer, mss ?
Een staat voor het volk ipv andersom.
Voor NVA en de traditio's lijkt dit laatste minder relevant.
Oud 16 april 2012, 05:24   #137
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb verzekeringen van bedrijven in portefeuille die mij soms meer dan 10000 euro commissie per jaar opleveren .
Maar natúúúúúrlijk datte! We geloven dat direct!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 05:28   #138
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zolang er geen alternatief is gaat mijn stem terug naar het Vlaams Belang. Zij zijn tenminste voor ondubbelzinnig Vlaamse onafhankelijkheid.

De bal ligt in het kamp van NVA om mij te overtuigen dat ze echt Vlaanderen willen onafhankelijk maken.
We hebben gezien welke windeieren hen dat opgeleverd heeft.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2012, 05:30   #139
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik vind dat er hier nogal snel met racisme gegoocheld wordt en dat is gewoon om de aandacht af te leiden van waar het werkelijk om draait.

Ofwel is men voor ofwel tegen Vlaamse onafhankelijkheid !
Wie niet "voor" ons is is "tegen" ons ?
Oud 16 april 2012, 05:30   #140
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer is het Vlaams Belang dan veroordeeld?
Het VB is veroordeeld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be