![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Eisen? Om verzekeringen te leuren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'N-VA zal nergens akkoorden sluiten met Vlaams Belang'
(de juiste titel) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar soms een halve nacht voor moeten door blokken. Daarvoor ben ik fier op mezelf. Velen , waaronder sommigen die verstandiger waren dan ik , hebben het niet gehaald. Te weinig karakter. Ik viel nog liever dood dan dat ik moest toegeven dat ik het niet kon. Mijn twee broers zijn slimmer dan mezelf , ze zijn ingenieur geworden , onze Marc bij wijze van spreken ,zelfs met de vingers in de neusgaten . Ge moet daar niet afgunstig op zijn. Ik zou het trouwens nu niet meer kunnen, studeren vraagt jonge hersenen en een goede fysieke conditie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb verzekeringen van bedrijven in portefeuille die mij soms meer dan 10000 euro commissie per jaar opleveren .
Neem het van mij aan , beroeps - en mensenkennis is dan een strikte vereiste . Ik verzeker u , met gelul van uw niveau komt ge daar niet eens tot aan de voordeur, kerel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste van die N-VA stemmers zijn blij dat ze niet meer voor het VB moeten stemmen om hun ongenoegen over de gang van zaken in Belziek te uiten. Die gaan echt niet terug naar een VB dat sinds 2010 door toedoen van de kliek Dewinter nog verder verziekt is geraakt. Het eenzijdige populistische anti-Islam bashen jaagt meer kiezers weg dan het aantrekt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik geen "leurder van verzekeringen" want als ik het maar moest hebben van deur aan deur verkoop aan particulieren , dan zou ik inderdaad maar een sukkelaar zijn. Bedrijfsleiders stellen specifieke vragen en als je dan moet zeggen "ik zal me daarover moeten informeren" dan val je door de mand en moet je niet meer terugkomen. wat denkt die lagere gemeenteambtenaar wel ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die op het VB gestemd hebben , hebben geen schroom om dat in de toekomst opnieuw te doen. En als Dewever niet "levert" zal dat ook gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat is zoals hun vermeend vlaams nationalisme, zij hebben als punt 1.1 van hun statuten een onafhankelijk Vlaanderen...maar zijn tegen een vlaams front om hun punten door te voeren... Moedige gasten die NVA'ers...zij maken de tjeven stikjaloers...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 april 2012 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat aan "den trog zitten" voor de N-VA belangrijker is dan het realiseren van hun idealen toch ? Of moet ik dat anders zien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() ge ziet dat helemaal goed P.
![]() |
#131 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk verwijt het VB aan de Islam alles wat ze zelf eigenlijk is. In feite zouden Sharia4Belgium en VB zonder problemen een kartel kunnen vormen, zoveel hebben ze gemeen. Citaat:
Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
De inherente kazakkendraaiereij van NVA is mij en vele anderen alvast niet ontgaan. En naargelang de verkiezingen naderen, zal het NVA tuimelen in de peilingen. Hoe dan ook, de hypocriete houding van Bart is nefast voor Vlaanderen, maar juist hierdoor zal het VB weer opleven. Benieuwd naar oktober. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is van een gorter racisme, dan het VB ooit heeft geuit. Mensen die op basis van hun godsdienst, �*lle andere mensen beledigen en als minderwaardig aanzien en ook zo dienen te behandelen, zie ik ook niet echt zitten. Jij precies wel. Citaat:
Maar je weet goed genoeg, dat je bewering een stropop is. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 april 2012 om 23:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En wat wil de paganistische beweging die een belangrijk deel van VB uitmaakt eigenlijk?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Niet relevant, zei je ? Citaat:
Een staat voor het volk ipv andersom. Voor NVA en de traditio's lijkt dit laatste minder relevant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |