![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de pedo partij, was juist een teken van beschaving en vrijheid van meningsuiting. Ergens jammer die is afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ge zegt dat om te lachen tuurlijk ???
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het daar wel mee eens.
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 24 april 2012 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe deze partij het gaat doen, dat is een graadmeter voor het vertrouwen in de politiek, het onderwijs, de private sector en de wetenschappelijke methode, of in het kort, van het vertrouwen in de mensheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve crisis zit Nederland ook nog in een gigantische impasse:
http://www.nu.nl/kabinetscrisis/2794...ak-crisis.html Bea grijp in en vorm nu snel een crisiskabinet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Met de PvdA erbij hebben ze een meerderheid. Als VVD en CDA toch graag druk willen zetten op het halen van de drie procentsnorm vragen ze ook nog d66 aan tafel, of de Christenunie, onder het mom van een breed draagvlak, maar in beide gevallen betekent dat wel nog een aantal "rechtse" punten inleveren. En dat terwijl de oppositie al niet bijzonder happig zal zijn om nu nog aan impopulaire maatregelen mee te werken.
De enige mogelijkheden zonder zowel PvdA als PVV zijn met SP en groenlinks en met SP en d66, en dat lijkt me beiden onwaarschijnlijk. (zetels.)
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, ik ga inderdaad niet akkoord met de journalisten van de VTM.
Straf eh. Zo de mediaberichtgeving durven in vraag stellen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad gaat over Olland. Niet afdwalen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik was nogal verbaasd toen ik dat hoorde op VTM. Ik vroeg mij af hoe betrouwbaar het nieuws is. Vandaar dat ik er hier over begon. Het nieuws is bij momenten nogal verwarrend, vind ik. Eerst een oproep aan ondernemers om naar het buitenland te verhuizen en dan dat verslag op VTM. Maar goed, ik ben nu aan het afdwalen. Zal het hier bij laten.
Laatst gewijzigd door Stefanie : 25 april 2012 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 26 april 2012 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is er een grote kans dat dezelfde ploeg het karwij na de verkiezingen niet mag afmaken. Alles ligt nog open, maar in de peilingen van Maurice de Hond worden zowel het CDA als Groenlinks virtueel gehalveerd. Alleen d66 is virtueel significant gegroeid, dus het totaal staat voorlopig op lager dan benodigd (er zijn veel kiezers naar de SP getrokken, dat is de enige partij die echt veel zetelwinst boekt in deze peiling, met d66 op de tweede plek).
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 26 april 2012 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brekend nieuws:
VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie zijn kennelijk tot een deal gekomen over een begroting die binnen de Europese afspraken valt. Dat melden D66-leider Alexander Pechtold en ChristenUnie-voorman Arie Slob... Nu de details afwachten. Toch een operatie van tussen de 16 en 20 miljard bezuinigingen. Een gemeenschappelijk punt zal zijn de optrekking van de pensioensleeftijd vermoed ik. Een mooie gratis bail-out voor de slecht presterende Nederlandse pensioenfondsen. |
![]() |
![]() |