Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2004, 22:24   #121
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Och ventje toch... Ik zie OVERAL waar jij in een discussie betrokken geraakt, dat er binnen de kortste keren een Babylonische spraakverwarring ontstaat, omdat JIJ niet begrijpt waar het over gaat. Als dat alleen in je gesprekken met mij het geval zou zijn, zou ik misschien nog aan mezelf beginnen twijfelen, maar aangezien je met quasi IEDEREEN dezelfde problemen hebt, weet ik wel zeker dat het probleem bij jou ligt. Zo lang JIJ niet onder ogen wil zien dat je een hoop van de dingen die hier gezegd worden niet BEGRIJPT, zal dat probleem er niet op beteren.

Het feit dat je mijn vorig bericht alweer als een "persoonlijke aanval" opneemt, terwijl er nochtans in KLAAR EN DUIDELIJK Nederlands staat dat het GEEN VERWIJT is, maar een GOEDE RAAD, bewijst eens te meer dat je niet alleen problemen hebt met het begrijpen van wat anderen zeggen, maar dat je bovendien ook nog eens van SLECHTE WIL bent.

Dit is trouwens de LAATSTE KEER dat ik je daarop wijs. Als jij er verder op staat op jezelf hier voortdurend belachelijk te maken, om elke discussie op een dwaalspoor te brengen en om mensen te tergen met je idiote pietluttigheden, dan moet je dat vooral doen. Reken er alleen niet op dat ik ooit ook maar EEN WOORD van wat jij hier allemaal brabbelt ernstig zal nemen.

Man toch, wat kan jij een vijl spannen.
Al een geluk “There are fewer like you”
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2004, 23:04   #122
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Citaat:
Och ventje toch... Ik zie OVERAL waar jij in een discussie betrokken geraakt, dat er binnen de kortste keren een Babylonische spraakverwarring ontstaat, omdat JIJ niet begrijpt waar het over gaat. Als dat alleen in je gesprekken met mij het geval zou zijn, zou ik misschien nog aan mezelf beginnen twijfelen, maar aangezien je met quasi IEDEREEN dezelfde problemen hebt, weet ik wel zeker dat het probleem bij jou ligt. Zo lang JIJ niet onder ogen wil zien dat je een hoop van de dingen die hier gezegd worden niet BEGRIJPT, zal dat probleem er niet op beteren.

Het feit dat je mijn vorig bericht alweer als een "persoonlijke aanval" opneemt, terwijl er nochtans in KLAAR EN DUIDELIJK Nederlands staat dat het GEEN VERWIJT is, maar een GOEDE RAAD, bewijst eens te meer dat je niet alleen problemen hebt met het begrijpen van wat anderen zeggen, maar dat je bovendien ook nog eens van SLECHTE WIL bent.

Dit is trouwens de LAATSTE KEER dat ik je daarop wijs. Als jij er verder op staat op jezelf hier voortdurend belachelijk te maken, om elke discussie op een dwaalspoor te brengen en om mensen te tergen met je idiote pietluttigheden, dan moet je dat vooral doen. Reken er alleen niet op dat ik ooit ook maar EEN WOORD van wat jij hier allemaal brabbelt ernstig zal nemen.

Man toch, wat kan jij een vijl spannen.
Al een geluk “There are fewer like you”
Na 12 postjes op dit forum meen jij over anderen te kunnen oordelen? Straffe gast ben jij...

Of is MT een alter ego van een andere forumgebruiker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 00:07   #123
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Na 12 postjes op dit forum meen jij over anderen te kunnen oordelen? Straffe gast ben jij...

Inderdaad veel posten doe ik niet, ik lees ze liever. Met andere woorden, ik heb al veel postjes van u gelezen.
Daar oordeel ik uit dat u een querulant bent als het vreemdelingen en VB betreft.
Ik wist niet dat aan de hand van het aantal post dat een persoon plaatst, hij mag oordelen. Mijn excuses daarvoor, hoeveel berichten moet ik nog plaatsen voor ik mijn mening mag zeggen?
En u bent zo tegen discriminatie…..straffe gast ben jij.
Oud 12 juli 2004, 05:56   #124
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Citaat:

Inderdaad veel posten doe ik niet, ik lees ze liever. Met andere woorden, ik heb al veel postjes van u gelezen.
Daar oordeel ik uit dat u een querulant bent als het vreemdelingen en VB betreft.
Ik wist niet dat aan de hand van het aantal post dat een persoon plaatst, hij mag oordelen. Mijn excuses daarvoor, hoeveel berichten moet ik nog plaatsen voor ik mijn mening mag zeggen?
En u bent zo tegen discriminatie…..straffe gast ben jij.
Op die 6 dagen dat je hier op het forum hebt doorgebracht, zal je nog wel niet te veel van mijn 8500+ postjes gelezen hebben. Van die twaalf postjes van jou zijn er ondertussen al drie gebruikt om mij persoonlijk aan te vallen. Maar als dat jou gelukkig kan maken, moet je het voor mij niet laten hoor. Je hebt er in ieder geval al duidelijk de toon mee gezet waarmee je je mogelijke toekomstige gesprekpartners op dit forum benadert. Ik hoop dat je me niet kwalijk neemt dat ik jouw mening ietwat lager inschat dan die van mensen die hier al wat langer komen en met wie ik wèl al discussieerde...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 14:02   #125
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Op die 6 dagen dat je hier op het forum hebt doorgebracht, zal je nog wel niet te veel van mijn 8500+ postjes gelezen hebben.
Het is niet omdat iemand 6 dagen is geregistreerd, dat hij daarvoor niet op het forum aanwezig was.

Citaat:
Van die twaalf postjes van jou zijn er ondertussen al drie gebruikt om mij persoonlijk aan te vallen. Maar als dat jou gelukkig kan maken, moet je het voor mij niet laten hoor.
Wat betreft persoonlijke aanvallen kan ik u niet evenaren, als ik uw postjes er op na lees.

Citaat:
Je hebt er in ieder geval al duidelijk de toon mee gezet waarmee je je mogelijke toekomstige gesprekpartners op dit forum benadert.
Is het al eens in je pietepeuterige brein opgekomen dat het feit dat ELKE discussie met jou op een sof uitdraait, wel eens aan JOU zou kunnen liggen? Ik wed van niet...

Bedoelt u zoals uw eigen toon hierboven?

Citaat:
Ik hoop dat je me niet kwalijk neemt dat ik jouw mening ietwat lager inschat dan die van mensen die hier al wat langer komen en met wie ik wèl al discussieerde...
De o zo grote verdediger van de zogenaamde onderdrukten, past nu zelf de methoden toe die hij aan 1 miljoen kiezers onterecht verwijt.
Ik heb de indruk dat u ieders mening lager inschat, daar ik al meermaals ondervonden heb dat uw discussies een dogmatisch karakter hebben.
Oud 12 juli 2004, 22:11   #126
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Is wel grappig dat Raf doet alsof ik met iedereen ruzie zou hebben omdat ik met hem dit gehad heb. Misschien dat ik met anderen ook hevige discussies heb gehad maar daar bleef het ook bij. Iedereen kan lezen dat hij met veel personen de laatste tijd gewoonweg meteen met persoonlijke aanvallen begint zonder reden en dan probeert hij de schuld ook nog af te schuiven op mij en anderen. Lol, is wel grappig en zielig tegelijkertijd.

Ik heb ook maar 1 goede raad voor hem, laat de postings onder de naam Raf maar gewoon vallen en doe gewoon verder als Bakkebaard want onder die naam heeft hij het nog niet zo bont gemaakt. 8)
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be