![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Man toch, wat kan jij een vijl spannen. ![]() Al een geluk “There are fewer like you” ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of is MT een alter ego van een andere forumgebruiker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daar oordeel ik uit dat u een querulant bent als het vreemdelingen en VB betreft. Ik wist niet dat aan de hand van het aantal post dat een persoon plaatst, hij mag oordelen. Mijn excuses daarvoor, hoeveel berichten moet ik nog plaatsen voor ik mijn mening mag zeggen? En u bent zo tegen discriminatie…..straffe gast ben jij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Bedoelt u zoals uw eigen toon hierboven? Citaat:
Ik heb de indruk dat u ieders mening lager inschat, daar ik al meermaals ondervonden heb dat uw discussies een dogmatisch karakter hebben. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is wel grappig dat Raf doet alsof ik met iedereen ruzie zou hebben omdat ik met hem dit gehad heb. Misschien dat ik met anderen ook hevige discussies heb gehad maar daar bleef het ook bij. Iedereen kan lezen dat hij met veel personen de laatste tijd gewoonweg meteen met persoonlijke aanvallen begint zonder reden en dan probeert hij de schuld ook nog af te schuiven op mij en anderen. Lol, is wel grappig en zielig tegelijkertijd.
Ik heb ook maar 1 goede raad voor hem, laat de postings onder de naam Raf maar gewoon vallen en doe gewoon verder als Bakkebaard want onder die naam heeft hij het nog niet zo bont gemaakt. 8) |
![]() |
![]() |