Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2012, 13:03   #121
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Om hier een lekker blondje aan te kunnen trekken dat zich volledig geeft, moet je ofwel al zwart of mulat zijn.
Onzin.
Oud 17 mei 2012, 13:04   #122
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dat is niet altijd zo.
Nee, maar meestal wel. Anders waren wij hier niet.

Als ons vlees en al ons graan is gebaseerd op het principe van die hybriede kracht. Zonder hybrieden konden we onszelf niet voeden.

Wat geldt voor maïs, koeien, en bonobos, geldt ook voor mensen. De principes van de genetica zijn in deze oeroud (zo'n 200 jaar) en zijn sinds Mendel nauwelijks veranderd.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 13:10   #123
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Om hier een lekker blondje aan te kunnen trekken dat zich volledig geeft, moet je ofwel al zwart of mulat zijn.

Blacks on blondes, iemand?
gewoon zorgen dat je niet onaantrekkelijk zijt en het lukt je ook wel
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 13:13   #124
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, maar meestal wel. Anders waren wij hier niet.

Als ons vlees en al ons graan is gebaseerd op het principe van die hybriede kracht. Zonder hybrieden konden we onszelf niet voeden.

Wat geldt voor maïs, koeien, en bonobos, geldt ook voor mensen. De principes van de genetica zijn in deze oeroud (zo'n 200 jaar) en zijn sinds Mendel nauwelijks veranderd.
De principes van Mendel hebben niets te maken met het feit of goede genen al dan niet worden overgedragen.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 13:16   #125
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar de genetica ziet het toch een beetje anders. Heterosis wil zeggen dat je méér verschillende genen meekrijgt, omdat je ouders zo verschillend zijn. In homozygotische kinderen heb je één uniek gen dat beschermt tegen aandoening X. In heterozygotische kids heb je twéé genen die tegen X beschermen, en tegelijkertijd ook tegen Y beschermen.

Het resultaat is "hybrid vigor".

Op deze foto zie je Jan Jakobs (links), en Annie Mutulunga (rechts). Het resultaat van een nacht vol passie zie je in het midden: Jan Mutulunga.

Had Jan Jakobs het gedaan met een Maria Vermaelen, was het resultaat ongeveer hetzelfde als Jan Jakobs (links: klein, pietluttig, zwak).
"Meer verschillende genen meekrijgen" wil nog altijd niet zeggen dat die genen dan ook allemaal daadwerkelijk geactiveerd worden. Je kunt hoogstens stellen dat er een groter potentiëel is, maar de kans is net zo groot dat bepaalde genen elkaar als het ware gaan tegenwerken, elkaar uitvlakken, als de kans dat ze elkaar versterken.
Oud 17 mei 2012, 13:17   #126
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Blacks on blondes, iemand?
Het is inderdaad een fenomeen dat je amper mag vernoemen of je bent een sexist of een rasist of onmens .

Maar de normen vervagen , een hard werkende brave vlaming die toekomst gericht is ingesteld en zijn verantwoordelijkheid opneemt moet het in de grootsteden vaak de duimen leggen aan het mooi blanke meisje , vele mooie blanke brunettes en blondjes laten zich beheren door zwarte medemens zonder toekomst en zonder zorgen . .
Ik denk dat men enkel aan de sexistische geile ervaring ten onder gaat om zich eens flink te laten berijden door een zwarte hengst , of erger nog door een mosim die hen daarna dumpt als een vod .

Deze uitspraak zal op niet veel begrip mogen rekenen , maar er zit realiteit in .

Terwijl ik gerouwt ben met een Aziatische vrouw . ( geen Pucket hoertje )
en ik kan u verzekeren dat ik al vele schunige opmerkingen heb opgevangen.

Zoals . (nog een brave opmerking) ja, mannen kiezen daar voor omdat die vrouwen onderdanig zijn .

Ik kan U verzekeren dat Aziatische vrouwen helemaal niet onderdanig zijn , maar een zeer sterke wil hebben .

Onderdanig zijn zou ik eerder toeschrijven aan een beperkte groep die is afgeleid uit bestaal sex .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 13:18   #127
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Onzin.
NIEKS ONZIN , ok het is geen regel , maar het is een niet te ontkennen fenomeen .
Oud 17 mei 2012, 13:20   #128
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
De principes van Mendel hebben niets te maken met het feit of goede genen al dan niet worden overgedragen.
Maar Mendel heeft wel de principes van de kruising vastgelegd, en daaruit zijn de experimenten van Shull, East, Beal en Jones op gebaseerd, die de principes van heterosis en hybrid vigor hebben aangetoond.
Oud 17 mei 2012, 13:22   #129
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En zie, t' Is al een tijdje bezig:

Zeer binnenkort geen blanken meer. Nada.
Euhm, binnenkort? Nada? Het is wel zo dat het verschil quasi nihil is hé. De helft pure zuivere blanken, en de andere helft van al het andere, gemengde blanken, asiaten, afrikanen inclusief. De afrikanen maken maar 16% uit, en gij nu!
Nog iets; dergelijke berichten kunnen mensen sturen of remmen. Ik was zojuist bij een kameraad van me en die zei dat hij nu, na het lezen van dat artikel, zal toegeven aan zijn vrouw: zij zaagt al een tijdje naar een vierde kind, hij bleef resoluut bij 3, maar is nu van mening verandert, omwille van dit artikel. Dus dat artikel, nog maar enkele uren oud, zal al tenminste voor één blank kind meer gezorgd hebben.
Oud 17 mei 2012, 13:28   #130
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd, ik als blanke man heb nog nooit problemen gehad om "hier een lekker blondje aan te kunnen trekken".

Tenzij je met "hier" natuurlijk de binnenlanden van Congo bedoelt waar het aantal lekkere blondines zeer waarschijnlijk op de vingers van nul handen te tellen is. In dat geval zou ik me wel kunnen voorstellen dat je als liefhebber van lekkere blondines niet echt aan je trekken kunt komen. Wellicht dat een negerin met een witgepoederd gezicht en blonde pruik dan enig soelaas kan bieden. Het blijft behelpen natuurlijk, maar je moet toch wat, nietwaar?
Oud 17 mei 2012, 13:33   #131
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
NIEKS ONZIN , ok het is geen regel , maar het is een niet te ontkennen fenomeen .
In mijn directe omgeving (i.e. van één van de grotere Vlaamse steden) nog niets van gemerkt.

Wie je aantrekt, hangt van jezelf af, niet van maatschappelijke trends of modes.
Oud 17 mei 2012, 13:44   #132
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik nodig je liever uit in mijn Mobutistische villa in Kinshasa, waar je mijn zwarte madam mag komen bedienen. Enfin, als je dat tenminste aandurft, want ze heeft het niet zo op burgerij-zoontjes en -dochtertjes.
Met plezier zal ik uw zwarte madam komen 'bedienen'.

Citaat:
En je moet wel je sletsjes uitdoen als je haar wil benaderen.
Onze sletsen én onze broek begot!
Als ik uw zwarte madam moet bedienen, dan zal het in orde zijn, dan zal het �*f zijn!
Oud 17 mei 2012, 13:45   #133
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Wellicht dat een negerin met een witgepoederd gezicht en blonde pruik dan enig soelaas kan bieden.
Lol, awel dat ga ik eens proberen zie.
Oud 17 mei 2012, 13:47   #134
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier zit iemand met een probleempje.
Stort uw hart maar eens uit bij nonkel Staaf.
Oud 17 mei 2012, 13:55   #135
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Staaf, u bent bijzonder op dreef vandaag.
Oud 17 mei 2012, 13:59   #136
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Met plezier zal ik uw zwarte madam komen 'bedienen'.

Onze sletsen én onze broek begot!
Als ik uw zwarte madam moet bedienen, dan zal het in orde zijn, dan zal het �*f zijn!
Om eens een afrikaans sex experiment te hebben moet je toch niet naar cono reizen . er zijn er hier genoeg . maar beperk u niet tot het eenmalige , want het kan dik tegenvallen . je zal de verleiding meermaals moeten aangaan voor je eens een defitige stoot kan doen waar je van genoten hebt .
Oud 17 mei 2012, 14:07   #137
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Staaf, u bent bijzonder op dreef vandaag.
't Is sterker dan mezelf.
Maar je bent voor een paar uur van mij verlost want ik moet nog een dringend doch aangenaam jobke afhandelen.
Oud 17 mei 2012, 14:17   #138
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

om eerlijk te zijn, vind ik dat de anti-racisten hier een serieus probleem tentoonspreiden: het zuivere racisme tegenover de blanke "variëteit" (zeg ik het goed zo?)
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 14:27   #139
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
om eerlijk te zijn, vind ik dat de anti-racisten hier een serieus probleem tentoonspreiden: het zuivere racisme tegenover de blanke "variëteit" (zeg ik het goed zo?)
C2C is geen "anti-racist". Hij spreekt gewoon zonder complexen over zijn "interraciale" ervaringen. Best wel verfrissend in dit klimaat van politieke correctheid en bekrompenheid.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 14:37   #140
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
C2C is geen "anti-racist". Hij spreekt gewoon zonder complexen over zijn "interraciale" ervaringen. Best wel verfrissend in dit klimaat van politieke correctheid en bekrompenheid.
zeker als je tegelijkertijd de blanke variëteit liever ziet verdwijnen van de aardbodem.

Moesten wij eens over de "zwarte variëteit" durven zeggen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be