![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u ervaring met datingsites? | |||
Ja, eerder positief. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Ja, eerder negatief. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Nee, maar ik zou ze wel gebruiken. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Nee, en ik zou ze nooit gebruiken. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 44,44% |
Ik heb een vierkant hoofd. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 19 juni 2012 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ik heb deze draad (die wel een heel interessante wending genomen heeft, dank aan het aanwezige publiek hier) vooral gestart om te peilen naar de volgende zaken:
Hoe wordt hier het "vinden van een lief" gezien? Hoe wordt het zoeken naar een partner op niet-conventionele manieren gezien? Hoe bekijkt men mensen die toegeven op zoek te zijn naar een partner? De antwoorden zijn eerder naar de trieste kant, eigenlijk. "Wanhopig! Zielig! Loser! Kijk naar mij, ik ben sociaal competent!". Spijtig. Dacht dat mensen dat al ontgroeid waren. Nihil novo sub Sole. Dan maar mystiek zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Rusissch-Orthodoxe Kerk is véél geloofwaardiger en dynamischer buiten Rusland, vooral in wat voorheen de ROCOR was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die aan datingsites meedoen. Dat zijn kerels die de wanhoop nabij zijn. Dat is nu eenmaal een feit als het over die mensen gaat. Is dat voor iedereen van toepassing die daaraan meedoet? Dat zal wel niet. Ik vind jouw reactie, als persoon die graag meedoet aan datingsites, zeer veelzeggend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat Parijs eentje heeft die door de Witten is gesticht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 19 juni 2012 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Nee, maar ik snap waarmee ik problemen heb. Mijn muis. Die geeft twee kliksignalen door als ik een keer klik. Blijkbaar snel genoeg om het script van politics.be te snel af te zijn om in het smalle ontvangstinterval dat voorzien is om een tekstsignaal in te lezen twee keer het signaal te sturen. Duplicaten worden pas geweigerd nadat dit interval verstreken is.
Ik zal voortaan met mijn touchpadknopje op "Verzenden" drukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij een lief? Top, goe bezig. Hebt gij geen lief? Loser! Sukkel! Het is door die druk die er ook o.a. komt van familieleden dat mensen wanhopig worden. Meedoen aan datingsites is dan ook plooien voor het statussymbool dat "liefde" heet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben ondertussen ook heel veel Westerse gelovigen opgevangen, in hun zogenaamd vicariaat voor de westerse riten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() nu doe ik het weer
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 19 juni 2012 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe sta jij eigenlijk tegenover Luthers geinspireerde stromingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De westerse riten zijn vrij middelmatig qua kwaliteit. Slechts een kleine groep "westerse orthodoxen" zet zich in voor echte goede westerse mystiek en liturgie, maar die bevinden zich sinds de hereniging met het patriarchaat vooral bij de oudkalenderisten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Kan alleen spreken over rendez-vous.
Heeft mij al tientallen interessante ontmoetingen opgeleverd. Ik vind het een fantastisch medium, op basis van een profiel en een paar mails heen en weer, heb je al snel door wie een boeiende gesprekspartner kan zijn en wie niet. Dat je dan daadwerkelijk, soms dezelfde avond nog, met je nieuwste 'vondst' een glas kan gaan drinken, lovely ! Voor mij is 't socializen. En da's dan ook het enige aspect dat me stoort : dat de meeste vrouwen je toch zitten te scannen op je 'value' als mogelijke levenspartner. Uitzonderlijk ontspoort het socializen es, vroeg of laat kost het me een arm of een been, zoveel is zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wanhopigen zijn de mensen die via datingsites op zoek gaan naar een relatie net om mee te doen met dat statussymbool. Dan kunnen ze op Facebook hun status veranderen en lopen opscheppen dat ze niet meer single zijn. Alsof single zijn een schande is. Ik zie mensen als Восход-1 die pogen over alles te filosoferen maar toch een grote voorliefde blijken te hebben voor datingsites. Hilarisch. |
|
![]() |
![]() |